Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Silke
druk weekend achter de rug (ringen, proefkapsel)
WIj hebben een heel druk weekend achter de rug. Enkele nieuwe zaken om te kunnen schrappen van ons lijstje. Zaterdag zijn we gaan ringen kiezen. Op een halfuurtje waren we al terug buiten bij de juwelier en hadden we onze ringen besteld. Het is een ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-2-2012 12:49:35

Ellen
67 dagen op de teller en de twijfel slaat nu al toe....
Hey allemaal, Met nog 67dagen op de teller begin ik precies over alles te twijfelen... Niet over mijn verloofde natuurlijk Zaterdag hebben ze afgesproken bij mijn schoonbroer en schoonzus voor de vrijgezellenavond om die te regelen... Wij moge...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2012 9:02:12

Jana
Stress speelt parten!!!
beste bruidjes en gommen, met nog 67 dagen op de teller is het stressen geblazen! slapen gaat amper, eten gaat amper, en op de kop toe als ik stress heb zit ik de hele dag met de buikloop!! het is al meer dan week aan de gang! Tegenslagen komen er da...
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2012 8:21:47

Joeri
Ringen geven op Stadhuis
Hey iedereen, Aangezien wij alleen voor het stadhuis trouwen, geven wij onze ringen op het stadhuis. Maar nu was mijn vraag hoe dit in zijn werk gaat. Worden de beide ringen aan 1 getuige gegegen of worden ze verdeeld onder de getuigen? Heb hier eig...
Voorbereiding Reacties: 10 27-2-2012 8:12:48

melisa
ik word zot
Ik moet nog zoveel doen voor de trouw en ik vind maar geen tijd en dan lees ik hier dat iedereen zo snel met alles klaar is ben ik dan zo een taffelaar?!! Ik weet wel  nog maar pas van begin januari dat we gaan trouwen. Ik moet nog aan mijn uitn...
Voorbereiding Reacties: 6 26-2-2012 23:00:21

Stefanie
:(
Nu net geen 2 weken meer voor onze trouw heeft mijn verloofde per ongeluk een foto van mij in mijn kleed gezien. Had een foto op mijn gsm staan en wou nu iets opnemen met mijn gsm en wist niet juist hoe en hij kwam effe meekijken en het sprong ineens...
Voorbereiding Reacties: 5 26-2-2012 21:12:08

Eveline
Pff! Lang leve kopzorgen!
Gewoon even om het kwijt te zijn... Waarom is het blijkbaar abnormaal dat WIJ voor ONZE dag regelingen nog veranderen alles vlotter te laten verlopen??!! Een bevriend koppel van ons was van in het begin nogal enthousiast om ons te "helpen" op&nb...
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2012 19:09:01

nancy
Hoe plaats ik foto's?
Wou foto's van de bedankjes plaatsen maar weet niet hoe dit moet. Als ik het via facebook doe gaat iedereen dat zien en dat wil ik niet  Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 9 26-2-2012 18:20:49

gitte
bedankjes! flesjes? snoepjes? waar?
hey, even jullie mening en tips alstublieft :) wij zouden graag voor de mannen een potje met hartjes snoepjes geven en voor de vrouwen een flesje met badschuim. vinden jullie dat dit samen past of is het beter voor allemaal het zelfde? En weet ieman...
Voorbereiding Reacties: 16 26-2-2012 18:12:17

fleur
twee recepties
Wij gaan voor twee recepties kiezen. Mijn ouders werken allebei in het onderwijs en willen heel wat collega's vragen alleen voor receptie en nt voor avondfeest. Het is wel jammer da de ouders van mijn vriend gn mensen wil vragen alleen voor recepti...
Voorbereiding Reacties: 7 26-2-2012 16:18:49

Titia
Vruchtbare winkeldag
Hallo, zoals de titel het al zegt een vruchtbare winkeldag gehad gisteren. Lingerie gevonden, kousenbroek, juwelen en een zeer goede proef make-up! Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2012 13:10:22

Lisa
Vervoer huwelijk zus
Hallo, voor 30 juni 2012 zijn wij nog op zoek naar gepast vervoer. Ik heb al gezien dat de prijzen daarvoor nog redelijke duur zijn. Kan iemand mij helpen aan iets moois dat niet al te prijzig is? Alle tips zijn welkom! Dank bij voorbaat! Groetj...
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2012 10:56:42

nancy
Nog 200 dagen!!
Jaja,ook hier staat de teller eindelijk op 200 dagen Denk dat ik er wel goed opsta met de voorbereidingen..Trouwjurk,kostuum aanstaande,kleding kindjes en de ringen zijn allemaal al in orde  Onze zaal ligt vast,traiteur is in orde,fotograaf en ...
Voorbereiding Reacties: 7 26-2-2012 10:34:49

Laurence
Hoe tafelnamen plaatsen
Hey Ik ben op zoek naar iets dat niet te duur is, maar waarmee we onze tafelnamen rechtop op tafel kunnen plaatsen. Dit is verstevigd A5 papier. Moet mijn inziens toch iets hoger komen te staan, dan bijvoorbeeld gewoon A4 te plooien en dat dit dan z...
Voorbereiding Reacties: 4 26-2-2012 9:26:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...