Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Bloemblaadjes en tule
Hey lieve bruiden, Ik ben op zoek naar witte en rode tule en ook in diezelfde kleuren, ben ik op zoek naar bloemblaadjes/rozenblaadjes. Kan er mij iemand een website of winkel aanraden hiervoor? Graag een winkel in Antwerpse! Alvast dank je wel! ...
Voorbereiding Reacties: 5 10-8-2014 22:39:46

Lies
Nog 13 dagen te gaan!
Met nog 13 dagen op de teller, kan ik eindelijk zeggen dat ik met een gerust gevoel kan gaan slapen.Na dat we deze week nog opnieuw mochten gaan zoeken naar een leverancier voor de aankleding van de zaal, zag ik het even niet meer zitten. Maar ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-8-2014 21:23:08

Deborah
Twijfel feestzaal: Het kiezelhuys of het Dennenhof?
Dag iedereen, Na enkele zalen te hebben bezocht, vergeleken en wikken en wegen twijfelen we nog altijd welke zaal het nu zal worden. Toen we het Kiezelhuys binnenkwamen vonden we dit allebei een heeel mooie zaal en werden heel goed ontvangen. Toen w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-8-2014 20:55:43

stefanie
Renard of Auberge du Pecheur
Hallo iedereen, Wij twijfelen voor ons huwelijksfeest tussen feestzaal Renard in Lochristi en Auberge du Pecheur in Deurle. Wie heeft ervaring met één of beide locaties of interessante tips of weetjes? Alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-8-2014 20:05:59

anke
Bolderkar te huur
Hallo allemaal, Wij zijn om 24/05/2014 getrouwd en hebben toen een bolderkar gebruikt om ons jongste bruidskindje van 14maaden. Dit is een witte bolderkar met een duifje met ringen opgeschilderd. Ook zijn er witte satijnen kussens om erin te leggen....
Ideeën Reacties: 8 10-8-2014 16:39:23

Cedric
Dj gezocht Limburg
Hey Voor ons trouwfeest zijn wij nog op zoek naar een goede dj in de regio Limburg.Kan er ons iemand referenties bezorgen?GroetjesCedric
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-8-2014 15:38:15

Ivan
Zelf trouwschoenen kleuren?
Hallo, Wij vroegen ons af of er iemand ervaring heeft met het zelf verven/kleuren van satijnen bruidsschoenen? Ivan & Sofie
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-8-2014 13:47:39

Wendy
ceremonie op avondfeest
Dus, nu zit dat idee in mijn hoofd maar weet niet of het kan lukken. 11u30 gemeentehuis 13u bij mijn ouders thuis hapje en drankje 16u aankomst feestzaal, nog maar eens hapje en drankje ;) 17u diner met suite 20u aankomst gasten avondfeest 20u30 cer...
Ideeën Reacties: 8 10-8-2014 13:42:29

Milou
Spulletjes te koop :)
Heej allemaal! Op 21 juni 2014 zijn wij getrouwd. Dit weekend heb ik een grote opruimactie gehouden thuis haha en ik heb een aantal van onze trouw accessoires op kapaza te koop aangeboden. Hier beneden vinden jullie de links:Slippers voor slippermand...
Ideeën Reacties: 10 10-8-2014 13:42:12

Nicole
vrijgezellenfeest
Gisteren mijn vrijgezellendag gehad. Het was echt een super dag dus ik kan de dames alleen maar bedanken. op een treinfiets hebben we ruim 10 km door sevenum gefietst al moet ik zeggen dat sommige dames een beetje veel deden klagen maar dat mocht mij...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 10-8-2014 10:01:23

Annick
decoreren tent voor huwelijksviering
Hallo, wij gaan onze huwelijksviering in een tent laten doorgaan. Maar we hebben niet zoveel inspiratie om de tent mee te decoreren. Hebben jullie ideeën?
Ideeën Reacties: 2 10-8-2014 1:15:19

kelly
mensen bij elkaar zetten?
wij hebben enkele koppels op ons feest die geen nadere mensen kennen op ons feest, maar hoe doe ik dat nu best met de tafelindeling? zou jammer zijn als ze zich vervelen omdat ze er maar alleen bijzitten en vreemden bij elkaar zetten vind ik ook zo r...
Voorbereiding Reacties: 6 9-8-2014 22:22:31

Jolien
Verloving - part 2
Hey Ik heb de vorige keer mij een beetje bloot gegeven aan jullie en jullie laten meekijken tijdens mijn verloving. Ik genoot van jullie lieve reacties. Sinds vandaag staat het laatste deel van onze verloving op onze website. Een zelfgeschreven li...
Voorbereiding Reacties: 6 9-8-2014 20:54:27

Gwendolyn
Light in the box... Ook positief?
Ik lees enorm veel negatieve dingen over de website van light in the box... Nu vroeg ik mij af of er ook mensen zijn die er positief over zijn of positieve ervaringen hebben...?
Voorbereiding Reacties: 8 9-8-2014 18:22:29

Greet
Moderne fotograaf gezocht
Hallo, wij trouwen 15-05-15 en we zijn opzoek naar een goede fotograaf.We zijn van Neerpelt (Limburg)  Wij willen geen alledaagse trouwfoto'sRomantische, speelse ,moderne , grappige foto's niet te serieuze en te stijf.Vindt het heel moeili...
Fotografie Reacties: 21 9-8-2014 16:56:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...