Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Dafne
bruidsmode lieben in genk
zaterdag is het zo ver,ik ga dan eens bij bruidsmode lieben binnen om te bekijken wat er zo allemaal te krijgen is en of mijn smaak er tussen zit. De mevrouw aan de telefoon was alvast heel erg vriendelijk heeft ook al rondgebeld voor een specifieke ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-1-2008 22:34:38

Patricia
trouwjurk pronovias
Hallo allemaal,Graag jullie eerlijke mening over het trouwkleed van Pronovias model najar.Er staan 3 foto's van op volgende website:http://foro.todoboda.es/viewtopic.php?t=53221&sid=836b9a4ea008196fad16de6c283f05aaAlvast bedankt voor jullie react...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-1-2008 21:13:25

karolien
waar stof kopen om trouwkleed zelf te maken
hallo , weet er iemand een winkel waar ze stoffen verkopen om een trouwkleed te maken liefst in de regio vlaams brabant , limburg of antwerpen groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-1-2008 19:17:07

Wendy
Wie zoekt een goedkoop trouwkleed?
Hallo,Omdat het niet evident is om een tweedehands trouwkleed te verkopen, heb ik besloten om het te ruilen. Dus heb je iets liggen dat min of meer even waardevol is, maar dat je niet meer nodig hebt en waar ik misschien iets mee ben, doe mij dan een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-1-2008 12:40:12

Anja
Broekpak als bruidskledij
Op 5 september 2008 trouw ik. Daarvoor ben ik op zoek naar een mooi broekpak. Ikzelf ben wel een volslanke meid. Wie kan me een paar leuke adresjes aan de hand doen van winkels waar men leuke broekpakken verkoopt om in te trouwen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-1-2008 21:18:09

mieke
Trouwjurk Rembo Styling te koop - maat 38
Hey,Ik bied mijn prachtige trouwjurk te koop aan. Het is een kleedje van Rembo Styling (collectie 2007), tweedelig, maat 38. Ik ben 1m72 groot en weeg 56 kg. Je kan mij altijd vragen om een foto via mijn mailadres: miekeserl@yahoo.comgroetjes,Miek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-1-2008 13:46:14

Laura
welke winkel?
hoi,ik ben van plan om in februari de eerste afspraken te maken voor het zoeken en passen van een kleed! Ik vroeg me af of iemand me bepaalde winkels kan aanraden? Ik vroeg me ook af wat de duurdere en wat de goedkopere merken zijn? Of hangt het eerd...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-1-2008 10:54:18

Sarah
Tweedehands bruidsjurk dragen ipv nieuwe?
Hoi allemaal, heeft er iemand ervaring met het kopen van tweedehands bruidskleding en waar vind ik zo een winkel?Zou dit een nieuwe trend worden?Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-1-2008 21:48:36

wendy
graag jullie mening over deze kleedjes deel 2
hallo bruidjes,een weekje geleden vroeg ik jullie mening over 3 jurken van de winkel clair de femme.het resultaat is nu dat ik geen van de 3 gepast heb! bij aankomst zag ik in de etalage mijn droomkleed hangen. eens binnen hadden ze alles klaargehang...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-1-2008 20:58:30

Kelly
Tomy Mariage Bibelot
Hey,Vandaag mijn trouwkleed besteld! De eerste die ik aan had was meteen raak.Nog iemand die Bibelot heeft van Tomy Mariage? 'k Ben nieuwsgierig, als er nog zijn met dezelfde smaak...GroetjesKelly
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-1-2008 18:46:51

Lore
Wie kocht een kleedje van Oni Onik ?
Hey Bruidjes,Ik ben eens nieuwsgierig wie ook voor Oni Onik koos. Ik heb jammergenoeg geen fotootje van mijn kleed op hun website gevonden, dus ik kan jullie mijn keuze niet tonen. Ik kan wel een idee van de top tonen:http://www.oni-onik.be/ned/index...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-1-2008 16:18:44

sylvia
te koop kleedje Marylise
Ik ben getrouwd op 07/07/07. Graag wil ik nu mijn trouwkleedje verkopen. Het is een sobere, maar prachtige jurk van Marylise. Ik ben 1m62 groot en heb maat 34-36. Iemand geïnteresseerd?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2008 13:46:28

Mieke
Speciale manier om sluier te bevestigen (behalve in haar)
Hey!Bestaat er een speciale manier om een sluier te bevestigen? Ik heb een heel mooi kleed gezien en zou er graag een lange sluier bij dragen. Het kleed is een romantisch kleed met lange sleep en een bustier met pareltjes. Ik zou graag m'n haar speci...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-1-2008 20:20:31

Romina
Trouwjurk Linea Raffaeli
Hallo toekomstige bruidjes! Ik heb een prachtige trouwjurk in mijn kast hangen van Linea Raffaeli! Omdat ik het zonde vind om hem daar zo maar te laten hangen, zou ik hem graag verkopen! Het is een tweedelige trouwjurk, top + rok, kleur cappuccino! B...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-1-2008 20:01:15

Sigrid
trouwjurk
Hello,Zou iemand mij kunnen zeggen in welke prijsklasse een jurk van Rembo Styling kunnen geven. Ik zou absoluut hier een jurk van willen maar heb totaal geen idee over de prijs.Dank je wel!Sigrid
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-1-2008 17:25:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info