Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Bedankjes zelf gemaakte doosjes
Hoi Iedereen, Ik heb mij onlangs een snijplotter (silhouette cameo) aangekocht voor enkele dingetjes zelf te maken, zoals bedankjes. Ik heb twee templates voor doosjes gevonden maar ik kan niet kiezen welke ! Ik heb ze gesneden en geplooid en een fo...
Voorbereiding Reacties: 8 9-8-2014 15:57:06

Anneleen
Binnenlocatie
Hey iedereen, Omdat ze regen geven op onze trouwdag, ben ik nog op zoek naar een binnen locatie voor foto's te trekken regio Lokeren. Iemand ideeën? X
Fotografie Reacties: 3 9-8-2014 15:12:15

Lieselot
paraplu's te koop
Twee witte (ongebruikt) paraplu's te koop, regio Gent. Voor 10 euro mogen ze weg!
Voorbereiding Reacties: 2 9-8-2014 14:31:36

Stéphanie
Retro/romantische loper te koop DIY uit jute en kant
Hallo daar, Ik verkoop een zelfgemaakte loper uit kant en jute. Lengte: 20 m (kan ik voor U nog inkorten) Breedte: 1 m Vraagprijs: 200 € (ik maakte hem zelf omdat je online zo'n 300 € voor dezelfde lengte betaalt + dit enkel via USA gaat)...
Ceremonie Reacties: 2 9-8-2014 8:50:05

Nathalie
Ik wou dat ik het weer ook kon bestellen op de trouw ... :-(
Hallo iedereen!Waarschijnlijk zijn er hier nog bruidjes die zich zorgen maken de komende dagen over het weer? Ik wordt er een beetje zot van , echt niet leuk hoe het er nu uitziet.Het zou zo jammer zijn die dag, receptie is buiten, pi...
Voorbereiding Reacties: 11 9-8-2014 8:49:28

Inge
Galakleed als trouwkleed
Dit is de situatie: prachtig kleed gevonden, heel mooi,... Lig er alleen al even van wakker dat het de traditionele kleur is. Ik trouw voor de tweede keer, ben 40 en wilde absoluut niet in wit of crème trouwen. Dus ga toch verder zoeken. Ik vin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-8-2014 8:15:27

Marie
Help! Binnen 4 dagen is het zo ver!!
Als we de weersverwachtingen mogen geloven, zullen we slecht weer hebben... Onze fotolocatie is buiten :-( heeft iemand leuke ideetjes voor binnenlocaties regio Roeselare - Kortrijk - Waregem???? Bedankt voor jullie hulp xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 1 9-8-2014 1:12:40

Jessica
Fotolocatie tijdens regen :(
Hoi hoi, over 2 dagen gaan wij trouwen,we hebben een mooie fotolocatie,maar als het regent zitten we vast.. Heeft iemand een idee waar we foto's kunnen maken ergens binnen in de omgeving Maasmechelen en Genk....  Groetjes Jessica
Fotografie Reacties: 4 8-8-2014 15:28:30

angelique
overschot bedankjes te koop
31 potloden  cupecakes rood 72 boekenleggers  cupecakes rood 25 lange doosjes 25 kleine doosjes 
Voorbereiding Reacties: 1 8-8-2014 15:04:27

Marthe
Haaraccecoires
Hallo, ik ben nog op zoek naar een bloem of vlinder of iets dergelijks voor in mijn haar. In de regio Oudenaarde - Kortrijk - Waregem. Iemand een idee?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-8-2014 13:39:03

debbie
locatie omgeving mortsel-lier
Hallo, volgende week donderdag (14-08-14) doe ik een huwelijksreportage. Het weer kan nog veranderen, maar voorlopig ziet het er niet heel goed uit. We zijn dringend op zoek naar een binnenlocatie voor foto's. Het koppel trouwt in Mortsel. Kaste...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 8-8-2014 12:29:23

elke
binnenlocatie regio Leuven- Tienen
Hallo, wij trouwen op 20-09-2014 en zoeken nog een binnenlocatie voor de fotoshoot. Wij trouwen in Boutersem en de buitenlocatie is het park aan het gemeentehuis. Kent er iemand leuke plaatsen in de regio Leuven- Tienen?
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-8-2014 10:09:33

Carmen
ervaring met dj tom cosyns (de trouwdj) en dj nick
Hey iedereen, Heeft er iemand ervaring met dj Tom Cosyns (de trouwdj) of dj nick (huisdj van kasteeldomein 't meersdael? Onze trouw gaat door in kasteeldomein 't meersdael en zit echt te twijfelen!! Mijn gut feeling zegt dat huisdj's vaak minder go...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 8-8-2014 10:00:40

Eva
Te koop: trouwschoenen nooit gedragen
Hoi, Ik verkoop mijn trouwschoenen, door omstandigheden (rugklachten) kon ik op mijn huwelijk mijn trouwschoenen niet dragen. Dus zijn ze gloednieuw (zelfs niet ingelopen of gepast, want had in winkel ander paar gepast). Het zijn schoenen van merk ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-8-2014 7:45:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...