Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
...
Volgende
Laatste
Greet
Winterjurk
Hallo,Gezien mijn vriend en ik trouwen op 20 december '08, ben ik op zoek naar een winterjurk, om te beginnen dus al met lange mouwen. Maar omdat dit blijkbaar de mode niet is, vind ik nergens wat ik zoek. Kan er iemand mij helpen met adresjes of web...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
10-1-2008 9:14:33
katrien
Prijsklasse Garamaj?
Hallo!Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prijsklasse is van de jurken van Garamaj? Hopelijk valt het nog wat mee, want na lang zoeken heb ik tussen die jurken toch iets gevonden wat mij prachtig lijkt!Merci en groetjes,Katrien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
9-1-2008 22:08:28
nele
Sleep inkorten of niet?
Dag medebruidjes,zaterdag kocht ik mijn trouwkleedje. Ben er helemaal weg van, kijk elke dag op de website ;-) maar ik begin nu enkel te twijfelen aan 1 iets: het kleedje heeft nogal een lange sleep (waarschijnlijk wel 1,5m). Die kan tijdens het dans...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
9-1-2008 17:49:56
cin
Solden
Beste,Weet iemand waar het de moeite loont om naar trouwjurken en ook schoenen in solden te gaan kijken ? We betalen alles zelf en wensen graag veel mensen uit te nodigen en de kost van kledij wat low-budget te houden maar uiteraard wil je stralen h&...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-1-2008 13:42:50
Marjolein
Garamaj
Hallo iedereen,Kunnen jullie me laten weten waar ik Garamaj vind? Ik vind de jurken prachtig, maar ze zijn niet overal te vinden.Kunnen jullie me helpen?Marjolein
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-1-2008 12:11:10
Vicky
Staaltje van jurk
Dag bruidjesDeze avond zat er bij de post een staaltje van mijn jurk.Die bezorgt de winkel opdat ik de kleur zou kunnen vergelijken als ik bv schoenen ga kopen.Nu is de stof zelf anders als mijn kleed...die is van zijde en dit staaltje is ruwer..Kan ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-1-2008 23:03:17
Dafne
vera bride verkoopadressen
Hoi,wij ,willen trouwen op 22 augustus 2008. Het wordt dus hoog tijd voor me om een kleed te kiezen. Ik heb heel wat sites (en ook enkele winkels) bezocht en collecties vergeleken. Mijn verloofde en ik zijn niet eht 'klassieke types'. Ik wilde een j...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-1-2008 18:23:07
saskia
huren van trouwjurk
hallo ik ben dringend op zoek naar winkels in de regio west vlaanderen die trouwjurken verhuren wie kan mij helpen dank u saskia
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
8-1-2008 18:04:21
nele
trouwkleedje gevonden!!
Zaterdag heb ik eindelijk mijn kleedje gevonden. Wat vinden jullie ervan?dit is de site: http://www.esseltex.com/collection.asp?quelpage=1&taillepage=12&id_cl=3882 en het is het kleedje "Prima"Nele21 juni 2008
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
7-1-2008 16:30:59
danielle
trouwjurk marylise (Sarai)
hoiheb zaterdag mijn trouwjurk gekozen. Tis echt mijn droomjurk geworden, kan er niet van slapen als ik eraan denk... Maar mijn volgende pasbeurt is pas 30 juni, en da's nog zo lang weg he. Heb al op de website gekeken, maar daar hebben ze niet echt ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
7-1-2008 15:52:10
Mieke
Onverwachts mijn droomkleed gezien maar te lang op voorhand?
Dag bruidjes,Ik ben dit weekend naar de Jagré in Antwerpen geweest op zoek naar een suitekleed voor de trouw van mijn broer. Ik heb daar een mooi suitekleed gekocht maar er was daar ook een meisje trouwkleedjes aan het passen en stiekem had ik o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
7-1-2008 13:52:26
Kathleen
nachtmerrie over pasbeurt
Ik heb schrik voor mijn eerste pasbeurt??? klinkt dit gek?Ik heb een maatje 46-48 en hoewel ik dolgraag enkele uurtjes wil vertoeven in het pashokje op zoek naar die ene mooie trouwjurk voor op onze mooiste dag... heb ik nachtmerries... Ik heb gewoon...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
6-1-2008 22:22:02
An
beste datum trouwkleed zoeken
Hallo, Wij trouwen eind juni 2009. Wanneer denken jullie dat het de beste periode is om een trouwkleed te zoeken? Ik heb gelezen dat de nieuwe collectie in oktober komt, maar is dat dan niet wat aan de late kant tegen juni? En nu in januari - met sol...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
6-1-2008 14:05:39
Karen
Trouwkleed
halloin de zomer gaan we trouwen en ik ben op zoek naar een mooi trouwkleed. aangezien ons budget niet zo heel groot is mag het nu ook niet het einde van de wereld kosten. heeft iemand een idee om in de buurt van eeklo aan een mooi en niet zo heel du...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
5-1-2008 23:19:58
Joke
trouwjurk op maat
Heej!Vorig jaar november 2007 heb ik mijn trouwjurk gekocht in een doodgewone winkel. Het is niet echt een dure jurk, maar toch feestelijk en hij lijkt enorm hard op een echte trouwjurk. Ik heb deze in een gewone winkel (Pimkie) gekocht aangezien ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
5-1-2008 16:54:54
Eerste
Vorige
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Pure Image
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info