Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

dorien
70
ik verschoot toen de teller op 100 dagen sloeg ... nu zijn het er slechts nog maar 70! spannend!
Voorbereiding Reacties: 9 24-2-2012 14:39:52

Ellen
Mexico
Ik heb altijd erg graag naar Mexico willen reizen, omdat de cultuur me erg aanspreekt. Nu we trouwen is het als huwelijksreis wel een ideale gelegenheid natuurlijk...Nu heb ik wel van verschillende mensen gehoord dat Mexico erg gevaarlijk k...
Voorbereiding Reacties: 5 24-2-2012 13:57:15

Linde
aanspreking uitnodigingen
Deze week moeten de uitnodigingen nog de deur uit. Maar nu weet ik niet goed hoe je iedereen aanspreekt op de enveloppe. - als het koppel getrouwd is= eerst naam man dan naam vrouw en dan beide achternamen (weer te beginnen met de man)? - als het ko...
Voorbereiding Reacties: 9 24-2-2012 13:30:40

Nadine
Ik ben gewoon super blij en wou dit even zeggen!!!
Zoals de titel al zegt ik ben zeer zeer blij. Onze planning begint zich op te bouwen. Vorige week uren doorgekregen van kerk en gemeentehuis en kaartje gekozen. Deze week zijn we maandag naar de notaris geweest voor ons huwelijkscontract, woensdag af...
Voorbereiding Reacties: 1 24-2-2012 12:49:18

An
vraagje dansfeest
hey girls, een vraagje. Wij houden een dansfeest vr onze trouw. Maar we hebben eigl geen idee wat ons dat zou kosten qua drank. We weten dat dit natuurlijk afhangt vd prijzen en aantal genodigden. Onze zaal is een zaal vd gemeente en ook schappelijk...
Voorbereiding Reacties: 5 24-2-2012 12:12:31

Elli
probleem met tafelschikking
Ik weet het, ‘t is nog even, maar ik pieker me nu al suf over de tafelschikking en dan vooral over de eretafel…We hebben 2 dochters, dus wij zijn sowieso al met 4… Dan wilden we er de getuigen met partner bij, dan zijn we met 8̷...
Voorbereiding Reacties: 7 24-2-2012 9:00:57

Veerle
Huwelijkskaars de kaarsengieterij
Hallo, Ik heb een super mooie kaars gezien op de site van kaarsengieterij in Brugge. Ik zou dit online willen bestellen, maar ik heb wat schrik voor de verzending. Heeft iemand hier al ervaring mee? Was je resultaat hetgeen wat je verwacht had?...
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 22:55:39

Charlotte
Kun je bij Cermo met visa betalen?
Zoals de titel het al vraagt :o) Kun je bij cermo met visa betalen? Ga morgen mijn lingerie van poirier halen. Daarmee anders moet ik de bankkaart van mijn toekomstige meenemen. Mercikes bruidjes !! 
Voorbereiding Reacties: 0 23-2-2012 22:52:40

Pascale
tweedehands rode loper
Hallo iedereen,  wie heeft er van de getrouwde koppeltjes een rode loper die ze tweedehands willen verkopen?  Laat gerust een bericht! Alvast bedankt! Pascale
Voorbereiding Reacties: 8 23-2-2012 21:24:50

Helene
foto's toevoegen??
hallo, ik zie af en toe foto's toegevoegd aan een post... nu heb ik een halve dag zitten prutsen en maar niet lukken!! telkens een 'foutmelding' krijgen enzo... iemand een idee wat ik nog kan proberen?? groetjes
Voorbereiding Reacties: 12 23-2-2012 21:06:12

stephanie
geboorteakte
wat ben ik blij! daarnet telefoon gehad van de vertaler dat mijn vriend zijn geboorteakte vertaald en beëdigd is. ik wist eerst niet wat ik hoorde in het gemeentehuis toen ze me dit vertelden dat dit moest gebeuren door een beëdigd vertaler...
Voorbereiding Reacties: 1 23-2-2012 20:26:32

Katrien
Slechte ervaring met het bruidsparadijs te merksem-nog iemand?
Ik wens niet te veel in detail te treden, maar ik ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit van de producten die in het bruidsparadijs worden aangeboden. De service is er bovendien ook niet om over naar huis te schrijven. Ik heb mijn ceremoniemee...
Voorbereiding Reacties: 20 23-2-2012 20:19:14

delphine
Succesvolle dag :-)
Mijn ventje en ik hadden vandaag verlof om samen nog alles te regelen voor de trouw en zoals de titel het al zegt was het de moeite waard.. Onze trouwringen zijn besteld :-) Heel mooi al verschoot ik wel even van de prijs.. Moet ook zeggen dat ik er...
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 19:14:50

stephanie
Audi wagens
Hallo bruidjes, Wij zijn nog op zoek naar 2 audi A3's in het donkergrijs of in het zwart en ook nog op zoek naar een witte audi voor onze suite... Weet er misschien iemand waar ik deze kan vinden? Is voor onze trouw op 29 juni, in de buurt van Heu...
Voorbereiding Reacties: 0 23-2-2012 16:05:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...