Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsay
feestzalen Limburg (regio Bilzen -Genk - Hasselt)
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar vermoedelijk augustus - september en zijn nu op zoek naar een feestzaal. Waarschijnlijk gaan we geen traditionele feestzaal met all in menu nemen maar een zaal en zelf het eten bestellen (barbecue of pasta b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-8-2014 20:35:10

Britt
PAS trouwjurk
Ik vroeg me af hoeveel keer je je trouwjurk moet gaan passen, vooraleer ze definitief op je maat wordt afgespeld. Hoe zit dat met vermageren? Alvast bedankt voor jullie ervaringen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-8-2014 19:04:02

Marino
Iemand ervaring met hof ter velden - Dendermonde?
Beste forumgenoten, Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een feestzaal en er zijn er een paar die ons aanspreken. Onderandere Hof Ter Velden te Dendermonde. Heeft iemand ervaring met deze feestzaal? Met vriendelijke groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-8-2014 16:59:54

lorenz
Verschrikkelijk
Even een beetje reclame maken voor één van de grootste angsten van een koppel. Een jaar en twee maanden geleden hadden we de perfecte setting gevonden voor ons huwelijk. We zijn er naartoe gegaan en hebben het metteen vastgelegd, onze naam...
Locaties - Viering Reacties: 19 7-8-2014 15:02:31

Anne
Zilverkleurige sandaaltjes NIEUW te koop!
Deze schoenen had ik eerst gekocht omdat ik graag zilverkleurige schoenen wilde maar nergens vond. Nadien toch nog andere schoenen gevonden met een hogere hak omdat ik nogal klein ben, met als gevolg dat deze schoen nooit gedragen is. Hakhoogte: 9cm...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-8-2014 13:48:00

Inge
Kleedje gevonden!
Dag dames, Gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen bij Couture Ann in Aalst. Ik had hier op het forum al verdeelde meningen gelezen over Ann, maar tot nu ben ik er heel positief over. Ik had enkele voorbeelden van kleedjes mee die ik mooi ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 7-8-2014 13:47:34

Odile
Bruidsboeket (bloemist dus) gezocht kanten Rumst
Dag allen, Ik zoek iemand die bruidsboeketten maakt in de buurt van Rumst, (Reet, Aartselaar, mechelen). Weet iemand een goed adresje? Groetjes, Odile
Bruidsboeket Reacties: 3 7-8-2014 13:34:26

Anne
Nieuwe zilverkleurige sandaaltjes te koop!
Deze schoenen had ik eerst gekocht omdat ik graag zilverkleurige schoenen wilde maar nergens vond. Nadien toch nog andere schoenen gevonden met een hogere hak omdat ik nogal klein ben, met als gevolg dat deze schoen nooit gedragen is. Hakhoogte: 9cm...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-8-2014 13:14:16

Anne-France
Bruidswinkel - La tiara
Dag bruidjes Ik wilde even een berichtje achterlaten over de bruidswinkel: la Tiara. Ik ben er super enthousiast over. De dames hebben alles gedaan om mij een perfect kleed te bezorgen. Oorspronkelijk had ik een ander kleed op het oog maar wilde ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-8-2014 13:04:41

Eve
fotolocatie
Hallo allemaal Binnen 14 dagen is het onze grote dag! Wij zijn echter nog op zoek naar een originele fotolocatie in de buurt van zottegem, Geraardsbergen, Brakel... Iemand een idee? Alvast bedankt!!
Locatie Reacties: 9 7-8-2014 11:32:32

sarah
kostuum huren regio aalst
Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een winkel waar we een kostuum zouden kunnen huren voor mijn papa, iemand ideetjes? Merci!
Kledij - Suite Reacties: 4 7-8-2014 11:19:47

annick
Leuke locatie regio Mol
Hoi wij trouwen op 23 augustus in het gemeentehuis van mol voor de wet. Nu zijn we op zoek naar een leuke locatie zowel binnen als een locatie buiten voor onze foto's. Het mag iets speciaal zijn en moet niet echt in Mol zelf zijn. Iemand ideetjes :)
Fotografie Reacties: 5 7-8-2014 10:05:29

Jolien
Lunch voor de suite
Hey Wij trouwen op 14/08/15 voor de wet en op 15/08/15 voor de kerk.We trouwen om 11u30 voor de wet. Daarna willen we graag in de grote tuin van mijn schoonouders een lunch verzorgen voor enkele personen. Het zou een lunch zijn voor een 30-tal p...
Voorbereiding Reacties: 7 7-8-2014 9:59:27

Jolien
Vandaag mijn vrijGEZELLIGEdag :)
Woepie straks om 9.30 komen ze mij uithalen voor mijn vrijgezelledagje. Ik ben zo benieuwd. Heb dinsdag een heel lijstje ontvangen want ik zeker moest meenemen en dat was niet min om het allemaal bijeen te zoeken. :-)
Voorbereiding Reacties: 5 7-8-2014 7:37:46

tinneke
Nieuw trouwkleed te koop ladybird
Door omstandigheden gaat onze trouw niet door en verkoop ik mijn nieuw trouwkleed van het merk ladybird model 34038 . Het is ongeveer maat 42/44 en ben 1,64 ' groot Ik kan altijd foto's doormaken als er iemand geïnteresseerd is want krijg de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-8-2014 22:45:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...