Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sofie
Dvd babbelbox of het videogastenboek
Heeft er iemand ervaring met dvd babbelbox of het videogastenboek? Wij twijfelen tussen deze 2. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 23-2-2012 14:01:50

Eva
vrijgezellen, een klein tipje van de sluier...
Gisteren werd ik overvallen door mijn vriendinnen; ze gaan mij in het weekend voor het huwelijk de hele zaterdag ontvoeren! Ik weet nog helemaal van niks, alleen dus dat het de hele dag zal duren! Het was wel even puzzelen voor opvang van ons dochter...
Voorbereiding Reacties: 5 23-2-2012 10:03:10

Melissa
Weer een paar vinkjes erbij!
Even mijn vreugde delen Vorige week heb ik via Lesley van hier op't forum een mooie enveloppendoos, enkele corsages en mooie tafeldecoraties kunnen kopen. We hebben deze week onze proefdruk van onze uitnodiging ontvangen (besteld via kaartje2go.nl)...
Voorbereiding Reacties: 3 23-2-2012 9:52:42

Hanne
menu opstellen
Dag bruidjes, is er iemand van jullie goed in het verwoorden van het menu? Ik zou het allemaal beetje sjiek willen noteren maar weet niet goed hoe. (Je weet wel zo op bedje van en vergezeld met ...) Hieronder wat we serveren. Misschien kan iemand...
Voorbereiding Reacties: 7 23-2-2012 9:15:58

Charlotte
weeral een stapje dichter... + originele ideeën gevraagd :o)
Joepie!! Weeral een stapje dichter :o)  Heb al 40 bedankjes van de 100 klaar , enveloppen doos besteld bij http://www.tutje-en-kiki.com/, super content !! De andere spulletjes gaan ook binnen een paar dagen binnen komen met de post : wegwer...
Voorbereiding Reacties: 7 23-2-2012 1:24:08

Evi
Schiet!
Heyla! Een week voor onze grote dag gaan we de bruidegom 'uit huis schieten', we zouden dit heel graag nog echt op de traditionele manier doen met buskruit (in de vorm van een hart ofzo) maar weet iemand van jullie waar je dit nog ergens kan vinden? ...
Voorbereiding Reacties: 1 22-2-2012 17:48:07

Lynn
Honeymoon !!
Hey bruidjes Met nog 211 dagen op de teller ligt nu ook onze huwelijksreis vast! Op 24 september vertrekken we voor 10 dagen naar ... KRETA! We hebben een prachtig kleinschalig hotel gevonden vlak aan een prive zandstrand waar we zullen logeren in e...
Voorbereiding Reacties: 5 22-2-2012 17:44:29

stephanie
woehoe!!!
vandaag kapster en make-up vastgelegd!!!! er komt schot in de zaak. nog enkel kledij voor ouders, kindjes en mijn getuige en we zijn rond. met nog 141 dagen op de teller vin ik zelf dak redelijk goe bezig ben :-)
Voorbereiding Reacties: 1 22-2-2012 15:10:03

Mieke
Datum Burgerlijk huwelijk
Hey, Juist een mailtje gekregen van onze gemeente dat onze huwelijksdatum en uur reeds vastliggen! Dit vind ik dus SUPER leuk. Zoals velen dacht ik dat dit pas kon max 6maand voor de datum maar bij ons kan het dus vroeger. Ik was al aan het denken h...
Voorbereiding Reacties: 5 22-2-2012 13:47:09

jamie
nog 15 daagjs op mijn teller !!
hejj bruidjss. nog 15 daagjs op mijn teller en alles begint toch terug in zijn plooi te vallen, heb geen mensen meer gehoord die nog eens lastig wilden doen! mijn check - list zit er ook bijna door, daar ben ik zeer blij om. heb nu net nog 2 weekje...
Voorbereiding Reacties: 16 22-2-2012 12:36:32

Claudia
2 vraagjes...
dag iedereen, Ik zit met 2 vragen: Wat geven jullie als bedanking? (heb hier op het forum al een geweldige tip gekregen: concertlampjes) Wie van jullie kent de WYSIWYG weddingsingers? Aanrader? groetjes en een fijne, zonnige dag gewenst! Claudia ...
Voorbereiding Reacties: 8 22-2-2012 11:34:36

tima
1ste :-(
zojuist mail had dat wegens omstandigheden onze limo service stopt  (even hartstilstand want die was echt budget vriendelijk vergeleken met andere) maar ze hebben ons niet in plan gelaten een andere limo bedrijf neemt onze opdracht over voo...
Voorbereiding Reacties: 6 22-2-2012 10:17:43

Sara
Eerste pas en proefkapsel
Dag bruidjes, gisteren had ik mijn eerste pas. Alles valt zo stilletjes aan in de plooi, maar oh wat voelt het raar om (na jaren van dromen) in een trouwkleed te staan. Toen ik in augustus ging passen hadden ze bij Lilian Claes helemaal niet zoveel k...
Voorbereiding Reacties: 2 22-2-2012 10:14:34

Sophie
De laatste 100 dagen!!!!!
Ik moet het echt ff van de daken schreeuwen! De laatste 100 dagen zijn aangebroken Zo spannend!!! Ook ik ben hier begonnen met meer dan 500 dagen op de teller! Ik heb al veel gehad aan jullie, dus bedankt voor de steun, het lezende oog en het eerli...
Voorbereiding Reacties: 9 22-2-2012 9:37:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...