Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Britt
Gezocht: tekstje om voor te lezen door de kindjes
Wij trouwen enkel voor de wet en ik zou graag de kinderen +7 jaar iets willen laten voorlezen. Ik ben niet zo creatief met woorden. Kan iemand helpen?
Ideeën Reacties: 1 6-8-2014 12:48:20

smili
Willen jullie even stemmen??
Weet dat het hier mss niet thuis hoort, maar willen jullie even stemmen voor mijn lieve dochter? Ze doet mee aan een k3wedstrijd .... Klik even op onderstaande link ( Arianne Adams) en dan aan de rechtste kant, onder het cijfertje, op 'stem' Als h...
Voorbereiding Reacties: 2 6-8-2014 12:08:23

farah
mis boekje (trouwboekje)
heey, Ik heb de vraag: Ik zou graag een misboekje maken maar weet echt niet hoe  er aan te beginnen. Daarom wou ik vragen of jullie het zien zitten om jullie misboekje  naar mij te sturen? Of tip's zijn ook altijd welkom. M.v.g.
Voorbereiding Reacties: 6 6-8-2014 11:48:31

Evy
Videograaf
Hallo iedereen, wj hebben een fotograaf vastgelegd, maar nu zeggen sommige mensen mij dat ik het beste ook een videograaf zou nemen omdat het altijd tof materiaal is voor na de trouw. Wat denken jullie?
Video Reacties: 10 6-8-2014 10:20:23

Winnie
Fotograaf is geboekt
Hello iedereen, Gisteren hadden wij ons eerste kennismakingsgesprek bij de eerste fotograaf van onze keuze. We zijn er heel warm onthaald geweest, het zijn toffe mensen en vooral voelden we ons meteen op ons gemak. We hebben dan ook niet lang getwijf...
Fotografie Reacties: 8 6-8-2014 8:26:37

Sofie
Buffetkeuze - hoeveel soorten vlees-vis-groenten
Hoi Allemaal, Onze trouwdatum nadert zeer snel en we moeten onze keuze doorgeven voor het eten op onze trouw. Wij trouwen in de Vesten in Laakdal en hebben gekozen voor hoofdgerecht in Buffetvorm. Wij dachten een warm buffet te geven voor onze gasten...
Voorbereiding Reacties: 2 5-8-2014 22:27:35

Kelly
Zaal alles in of zaal apart met traiteur???
Hallo bruidjes, op 08.08.14 treden wij in het hywelijksbootje en we zijn dus op zoek naar een geschikte zaal. We geraken er moeilijk uit. Aangezien we alles zelf moeten betalen en we net vernomen hebben dat we een 2de kindje verwachten zijn we aan he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 5-8-2014 16:32:13

vicky
gastenboek
hallo, Ik had een ideetje voor mij gastenboek, maar wil even jullie mening. In AVA heb ik een gewoon gastenboek gekocht, hierin ga ik vragen zetten zoals : Wat wens je het bruidspaar toe? Welke wijze woorden geef je het bruidspaar mee? leukste herinn...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2014 13:42:43

Nel
Onderrok
Wie van jullie draagt een onderrok (hoepel)? Toen ik mijn bruidsjurk koos, heb ik geen onderrok gedragen. Vorig weekend had ik de eerste pas en lieten ze mij wel een onderrok met hoepel onder het kleed aandoen.  Ik vond het persoonlijk precies...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-8-2014 13:03:40

Griet
TE KOOP RINGKUSSENTJES EN HARTJES VILT
Beste mede aanstaande bruidjes, Enige tijd geleden koch ik via deviltenbruid mooie ringkussentjes en hartjes uit groene vilt. Nu mijn uitwerking al wat verder gevorderd is blijken deze toch niet zo goed in mijn thema te passen. Daarom verkoop ik dez...
Ceremonie Reacties: 1 5-8-2014 12:00:20

stephanie
Help, ik vind de site niet meer terug! - gepersonaliseerde taart topper?
Een tijdje geleden had ik via een site een link gevonden naar iemand uit nederland, die gepersonaliseerde taart toppers maakt. Ze had voorbeelden van een koppel met hun hond ofzo, echt heel mooi gedaan. Maar nu lijkt dit wel van het i...
Ideeën Reacties: 5 5-8-2014 11:25:49

rita
hoepelrok
Hoi Hoi  Ik heb een trouwjurk maar ik heb er nog geen hoepelrok onder , hoe kan ik weten welke maat van hoepelrok ik moet nemen . Het is niet de maat van aan de heupen maar van aan de onderkant van het hoepelrok. Groetjes Rita 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-8-2014 10:35:30

Fien
binnenlocatie gezocht regio Tielt -Roeselare
Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een binnenlocatie regio Tielt-Roeselare, het kasteel in Izegem is in verbouwingen en het kasteel in Poeke kost blijkbaar 125 euro per uur!! Iemand die mij kan helpen? Bedankt.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 5-8-2014 9:56:29

Tanya
Waar is deze foto genomen
Hallo weet iemand van jullie waar deze foto juist genomen is? De fotograaf is van hetfotohuis uit Wommersom - Linter... Misschien ergens uit die buurt? http://www.hetfotohuis.com/images/Katleencoll.jpg
Locaties - Fotografie Reacties: 3 5-8-2014 2:42:46

wendy
cadeau ouders
dag bruidjes en gommetjes, met nog 32 dagen op de teler is er toch nog iets wat niet in orde geraakt wegens gebrek aan inspiratie want weet het echt ni.de cadeau voor de ouders om af te geven in de zaal. Dus ik had héél graag van jullie ge...
Ideeën Reacties: 9 4-8-2014 23:25:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...