Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
...
Volgende
Laatste
Céline
kleed modéca
Hallo ,Ik lees hier voortdurend dat mensen een kleed hebben van een bepaald merk maar ik heb een jurk gekozen van modéca. Heeft er dit nog iemand? Of is het volledig onbekend?Bedankt!Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
13-12-2007 21:43:12
Els
trouwkleed
Hallo,Wie heeft er ook geen kleed van Linea?Ik heb er zelf niet voor gekozen (wel voor La Sposa) aangezien ik vorig jaar 5 trouwfeesten heb gehad, waarvan er drie hetzelfde kleed hadden. De vierde ook, maar die heeft nog op tijd kunnen ruilen.Toch ni...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
21
13-12-2007 16:47:31
Elke
Dansen met sleep
Hallo,Ik laat mijn trouwkleed maken, maar het model dat ik mooi vind heeft een leuk sleepje. Dit zou ik zo willen houden. Ik weet dat er manieren bestaan om je sleep te bevestigen zodat je beter kunt dansen, maar dan draag je nog steeds die stof mee....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
12-12-2007 19:22:53
Peggy
Broekpak te koop
Hallo , ben je op zoek naar een broekpak om te trouwen , of moet je in de suite lopen en heb je een hekel aan een kleed , dan heb ik de oplossing . Deze combinatie is gemaakt door Anne-Liese uit Breda in Juni 2007 .Bestaat uit een soort wikkelbroek u...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
12-12-2007 14:24:32
Kerry
Le Chapeau-Bree
Hoi,Ik ga morgen passen bij Le Chapeau in Bree. Ik hoop dat ik eindelijk mijn 'waaw'kleed ga vinden...!Wie heeft er ervaring met deze winkel? Veel keuze? Vriendelijk?groetjesKerry
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
11-12-2007 20:03:06
Nancy
Trouwjurk in Amerika, juiste keuze?
Hallo bruidjes,Ik heb het wat moeilijk met mijn bruidsjurkjacht aangezien ik net naar Amerika (New York) ben verhuisd en nu hier een trouwkleed moest gaan kiezen omdat ik niet in Belgie zal zijn voor de aanpassingen. Dit maakt het natuurlijk veel moe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
11-12-2007 17:43:30
DONNA
alternatieven klassiek bruidskleed
aangezien ik mezelf helemaal niet in een klassiek trouwkleed zie trouwen, had ik dus graag uitgekeken naar een mooi alternatief. Heeft er iemand ervaring met bijvoorbeeld 1 vd Antwerpse ontwerpers ? Kan je daar niks vinden om in te huwen ?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
11-12-2007 15:23:04
Gilke
trouwjurk
Hello iedereen, nu zaterdag heb ik een afspraak bij Pierre-Yves in Aalst voor het kiezen van mijn trouwjurk. We trouwen augustus '08. Nu vroeg ik me af of ze dan nu zaterdag mijn maten gaan nemen of dat ze de jurk pas aanpassen 3 of 6 maand voor trou...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
10-12-2007 12:57:28
Miet
aan NIP ivm sobere jurk
hoi Nip,ik las dat je een sobere jurk gevonden hebt. Ik ben daar al heel lang naar op zoek.Ik zie steeds dezelfde modellen. Er is echt veel wat ik niet mooi vind. Kan je me meer info geven over waar en hoe je jouw jurk gevonden hebt.dank je!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
9-12-2007 11:21:24
Anouk
zorgen om bruidsjurk
Hallo bruiden to be, gisteren ben ik met mijn toekomstige naar een modeshow bij boetiek MAYA geweest. De bedoeling was dat hij gewoon ging kijken en dat ik kon inschatten wat hij mooi of niet mooi vond. Het was een supergezellige middag en zijn uitei...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
9-12-2007 10:14:10
Jennifer
wie heeft ook een jurk van marylise?
hallo iedereen,heb vandaag mijn trouwjurk besteld. ik vroeg me af of er nog zijn die het kleedje type ZENDA van marylise hebben of vroeger hadden?heb maar 1 foto gevonden op het internet maar vind dat het er in het echt mooier uitzag. moest iemand e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-12-2007 19:38:17
Ketty
Trouwjurk Tomy Mariage
Hallo iedereen,Ik wou toch ook maar eens meedelen dat ook ik mijn droomjurk heb gevonden. En zelfs aan een heel schappelijke prijs! Je kan de jurk bekijken op de website van couture anny. Ziehier het adres: www.coutureanny.beDe jurk is van Tomy Maria...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
8-12-2007 15:49:21
inge
mijn bruidskleedje
Hallo,Wat vinden jullie van mijn kleedje.Het is van het merk Creations Bochet.www.miss-sheila-brugge.bebruidskledij pagina 6dat met paarse achtergrond.Ik ben alvast benieuwd voor jullie reacties.Groetjes 01.08.08
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
8-12-2007 15:40:13
Ellen
farah love bruidskleed
HalloHeeft er iemand al een bruidsjurk besteld bij Farah Love? Wat zijn jullie ondervindingen hiervan?GroetenEllen
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-12-2007 20:03:20
Sara
Linea Raffaelli 2007
Hallo allemaal,In juni ben ik getrouwd in de jurk van mijn dromen! Het is een jurk van Linea Raffaelli in de kleur framboise (een soort zacht oud roze). Veel getwijfeld over de kleur, maar mijn man vond het prachtig alsook zeer veel complimenten gekr...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
5-12-2007 10:56:17
Eerste
Vorige
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotografico
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info