Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Hoeve als feestlocatie
Hoi iedereen, Iemand tips voor een hoeve als feestlocatie regio Brugge voor ongeveer 200 personen? Mercikes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-8-2014 22:30:13

Lore
Idee om getuige te vragen
Hallo! Ik wou jullie even tonen hoe ik mijn getuige heb gevraagd. Voor diegene die inspiratie willen opdoen... ;)http://www.pinterest.com/pin/566820303074630285/Klik gerust verder op de foto van Pinterest, dan zie je de volledige inhoud.
Ideeën Reacties: 3 4-8-2014 22:17:46

Sharona
Zaaltje zonder catering - Waasland
Wie kan ons helpen aan een zaaltje voor een dikke 100 man, Regio Waasland Zonder catering?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-8-2014 22:11:23

Bjorn-Sylvie
fotokadertjes
Wij zijn op zoek naar goedkope fotokadertjes voor op tafel - we willen graag op elke tafel één of meerdere leuk uitziende fotokadertjes met foto's van ons - maar jullie weten allemaal natuurlijk dat tegen dat je aan de details zit, het...
Ideeën Reacties: 6 4-8-2014 21:47:15

debora
Vanalles te koop
Hallo,Onze trouw zit er op! Daarom doen we nog spulletjes weg.rieten hartjes bloemenmandje ringenkussen rode loper tinnen emmertje vaasjes tuinlantaarns enzo...Het makkelijkste is om jullie emailadres achter te laten en dan stuur ik je ineens alles ...
Voorbereiding Reacties: 19 4-8-2014 20:56:58

Valerie
vaasjes en rode lopers te koop!!!!
Beste bruidjes en bruidegommen, Wij hadden zo'n 90 verschillende glazen vaasjes verzameld die we gebruikten  als tafeldecoratie met verschillende witte veldbloemetjes erin. Deze vaasjes verkopen we nu opnieuw dus moesten jullie interesse hebbe...
Voorbereiding Reacties: 11 4-8-2014 17:54:32

Filip
retro of speciaal kostuum gezocht
In december is onze grote dag. Mijn vriendin heeft haar trouwkleed al (een retro-kleed zegt ze zelf). Zelf ben ik nog op zoek naar een leuk kostuum. Het mag gerust een retro/vintage look hebben. Dagelijks draag ik geen kostuums  en ik ben er ook...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 4-8-2014 14:50:28

Joke
Suitekleed merk Jarice maat 42/44
Ik droeg dit kleed vorige zomer 1 keer om in de suite te lopen. Ik betaalde zelf 250 euro, had er graag nog ongeveer 200 euro van gekregen. Het is een maat 44, maar werd afgesteld op mijn maat. Ik heb zelf een maat 42. Je kan dit kleed zelf nog late...
Kledij - Suite Reacties: 0 4-8-2014 14:07:19

Karolien
online huwelijkslijst maken?
Hallo dames, Wij zouden graag zelf een soort online huwelijkslijst maken. Vaak heb ik al gehoord dat mensen het "lastig" vinden om centjes te storten, want dan weten ze niet wat er mee gekocht wordt. We zouden natuurlijk zelf een kleine site kunnen...
Ideeën Reacties: 3 4-8-2014 13:57:43

vicky
jongens kostuum
hallo iedereen, Even dit berichtje om jullie te laten weten hoe blij ik ben met mijn jongens (9 en 5 jaar) hun kostuum. Voor een broek en een jasje zou ik in de bruidswinkel 99€ moeten betalen. Nu heb ik ze in Antwerpen gevonden voor 24€ ...
Kledij - Suite Reacties: 4 4-8-2014 12:06:18

Mien
Youniek (cermo )
Hallo, Ik ben vorige week is gaan kijken bij Youniek met mijn moeder! Ik was nieuwsgierig naar de kwaliteit van de kleedjes en mijn moeder dacht eerst voor die prijs zal het er wel goedkoop uitzien.. Maar we waren allebei enthousiast! Mooie kleedjes...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-8-2014 10:53:25

Anneleen
fantastische vrijgezellen
ik moet mijn organisatoren  😉 bedanken. Want zij staken een schitterende vrijgezel in elkaar.Gisteren had ik een dag vol Fun! De dag ervoor moest ik 100 pannenkoeken bakken en die verkopen s morgens.Vervolgens moest ik heel budgettaire bo...
Voorbereiding Reacties: 3 3-8-2014 23:30:16

Bieke
DJ Bjorn Depoortere
Heeft iemand ervaring met DJ Bjorn Depoortere? Alvast bedankt voor de hulp!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 3-8-2014 22:12:09

nadine
op zoek binnen en buiten locatie genk en omstreken
wij zoeken leuke locaties binnen en buiten beetje retro bling bling en of industrieel weet iemand van jullie iets waar wij terecht kunnen alvast heel erg bedankt  
Locaties - Fotografie Reacties: 1 3-8-2014 21:58:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...