Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

pascal
Steeds meer bruidjes kiezen voor zweeds bruidsmerk Garamaj
Hallo iedereen,Heb de indruk dat er steeds meer vraag is naar het bruidsmerk GaramajWat vinden jullie, zou dit een hit worden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-12-2007 23:44:06

Elke
Stoffenwinkel
Hallo,Ik laat mijn trouwjurk maken door een naaister. Nu vroeg ik mij af of iemand een goede stoffenwinkel weet. Er is Den Boom in Lier maar die stoppen ermee en in Wetteren is er Lorré maar dat is een beetje uit de richting. Ik woon namelijk in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-12-2007 19:42:03

Naomi
Jipiiiee!! kleedje gevonden!
Hoi bruidjes!!Ben dolgelukkig want heb zaterdag Mijn kleedje gevonden bij Pierre-Yves in Brussel! Aanrader!! Toen ik belde voor n afspraak te maken had ik er beetje bang van want was echt geen vriendelijke vrouw! Maar daar aangekomen...ze nemen hun t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-12-2007 15:23:46

Lien
Bruidskleed grote maat
Hallo allemaal,Ik trouw in het najaar van 2008. Ik ben dus nu al eens aan het nadenken over welke trouwjurk ik wil kiezen, maar ik heb een grote maat wat het niet gemakkelijk maakt. Ik vraag me af of jullie tips hebben (winkels, merken, etc.) waar ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-12-2007 19:03:32

Lennie
trouwkleed Linea Raffaelli te koop
Hallo, Ik verkoop mijn trouwkleed van Linea Raffaelli(top + rok + stola, kleur : framboise). Het is ongeveer maat 40 en ik ben 1.74 meter. De nieuwprijs was ongeveer 1.300 EUR. Je kan vrijblijvend komen passen. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-12-2007 12:23:05

marjan
trouwkleed verven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het verven een van een trouwkleed? Ik zou namelijk mijn zus haar trouwkleed willen overnemen, maar dan zou ik wel graag een andere kleur willen om het terug wat unieker te maken. Als er iemand een naaister kent in h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-11-2007 16:56:16

Charlotte
Sancerre Ian Stuart
Blijkbaar delen hier veel bruidjes dezelfde smaak, zoveel Sancerre's van Ian Stuart... Ik ben er als een blok voor gevallen mr ben toch benieuwd naar de anderen die net als ik op hun grote dag met deze jurk zullen pronken!! Hopelijk niet teveel in de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-11-2007 16:52:42

Ines
Boetiek Maya
En nog eentje om het af te leren...Iemand al ervaringen met Boetiek Maya in Hemiksem? Daar heb ik op zaterdag 15 december een afspraak...Alvast nen dikke merci en fijn weekend!!Ines3/10/2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-11-2007 15:59:44

Sylvie
Bruidszaak Cony in St-Maria-Aalter
Hallo, heeft er iemand ervaring met bruidszaak Cony aub? Groetjes,Sylvie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-11-2007 12:23:36

Charlotte
juiste keuze trouwkleed
heyhey!In oktober heb ik al mn trouwjurk gekocht, ookal is het huwelijk pas op 19-9-08.In mei mag ik pas terug gaan om het nog eens te passen met bijhorende lingerie en schoenen. Nu begint natuurlijk de twijfel toe te slaan of ik wel de juiste keuze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-11-2007 11:27:54

annemie
Nog steeds mooi?
Hoi medebruidjes,Bruidsjurk?! Nog 87 dagen en ga vrijdag na 8 maanden mn kleed nog eens passen (heb nu mn schoenen en lingerie ook). Heb beetje schrik dat ik ze niet meer mooi ga vinden. Was toen echt ervan overtuigd dat het "mijn" jurk was...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 28-11-2007 23:55:02

christine
budget bruidskleding
Hoi medebruidjes, ik ben vandaag eens gaan passen bij budgetbruidskleding in Heinkenszand, ze waren daar echt heel vriendelijk, ik had geen afspraak gemaakt, maar ze namen alle tijd voor mij, de retouches zijn wel apart te betalen, ong.100 euro, ik h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-11-2007 22:56:34

Goele
E&R Beverlo
Binnenkort ga ik trouwkleed bij E&R passen... Is er al iemand geweest voor bruidskleren?! Welke merken zijn er allemaal want ik vind er zo weinig van op de website.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-11-2007 21:24:01

sara
jurk linea raffaelli
Zaterdag ben ik kleedjes gaan passen. Ik twijfel tussen twee kleedjes. Wie kan mij helpen? Op de website van linea raffaelli het witte kleedje rij 2 rechts of het kleedje met witte top en grijze rok op rij 6 rechts. Van het witte was ik meteen volled...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 28-11-2007 17:37:39

carmen
Trouwjurk Stom van Ian Stuart te koop
Met pijn in het hart verkoop ik mijn trouwjurk.Maar zo heeft nog iemand anders ook de kans om te stralen in dit prachtige kleed.Het is een droomjurk gemaakt uit een fantastisch mooie stof en perfect afgewerkt met allemaal subtiel met de hand opgenaai...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-11-2007 14:16:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info