Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
Weer een stapke verder en ondertussen de 100 voorbij!!
Hey iedereen! Heb deze week weeral eens flink wat centjes kunnen uitgeven se! Deze week het kostuum gaan halen voor men ventje, vandaag heb ik men bruidsschoenen gekocht en ook een proef gehad voor de make-up! En ik was super content! Make-up was ec...
Voorbereiding Reacties: 2 18-2-2012 21:54:01

Shibby
Het gaat vooruit! Bruidjes augustus?
Hoi!! Ik heb toch echt wel het gevoel dat het hier vooruit gaat of dat er tenminste een paar knopen worden doorgehakt :) - onze dagindeling is eindelijk duidelijk - onze suite is eindelijk duidelijk + mijn papa wil me nu toch naar voor brengen in...
Voorbereiding Reacties: 6 18-2-2012 20:21:13

Chantal
En de dag werd nog beter...een berichtje van 'the girls'...
Hihi...na mijn blije berichtje van daarjuist van onze geslaagde zoektocht naar de bedankingen en enveloppedoos...stond daarjuist één van mijn getuigen voor de deur... En ze had een cadeautje in haar handen en gaf mij de mededeling dat ik d...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2012 19:07:46

Chantal
Bedankingen en enveloppendoos gevonden :D!
Hihi...ik en zoooooo blij! Mijn ventje en ik zijn vandaag naar AVA geweest en we hebben er onze bedankingen en enveloppendoos gevonden! Voor nog geen 100 euro zijn we helemaal gesteld! We hebben er denk ik 1,5u binnen geweest omdat er zo veel keuze ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-2-2012 18:00:09

Caroline
Polscorsage en binnenlocatie voor de foto's in orde!
even mijn vreugde delen. na lang zoeken hebben we eindelijk een geschikte binnenlocatie gevonden voor onze foto's. De bloemenwinkel, het is echt top! Meteen ook gevraagd voor een polscorsage en dat is in orde! joepie, weer twee zaken geregeld! vol...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2012 16:54:54

Lieselot
Vanavond vrijgezellen..!!! Whaaaaa! ;-)
Vandaag eerst nog een dagje werken (we hebben een lingerie-zaak dus de zaterdag is het altijd gewoon werken), en dan maken we ons klaar! De enige info die we kregen: klaarstaan om 20u15 om afgehaald te worden.. en dan, geen idee!!! We wilden wel een ...
Voorbereiding Reacties: 9 18-2-2012 11:57:41

Ellen
O neen... hulp gevraagd...
We waren zo goed bezig, maa nu zijn we plots 5 plaatsen achteruit gegaan willen jullie allemaal nog eens stemmen zodat we in de top 10 blijven... Het zou super zijn... Onze foto noemt: liefde is... samen een brandje blussen.... http://www.nieuwsblad....
Voorbereiding Reacties: 0 18-2-2012 10:11:57

Jessica
Blij en teleurgesteld at the same way!
Hey medebruidjes, Toch even mijn gevoelens delen. Mijn beste vriendin en getuige is zwanger. Ik ben superblij voor haar, maar tegelijk ben ik wat teleurgesteld, ik had gehoopt ongeveer rond  dezelfde periode zwanger te worden(als moeder natuur ...
Voorbereiding Reacties: 9 18-2-2012 9:39:44

Eva
duimen gevraagd
Wie duimt er mee??!!! Over tien minuutjes vertrek ik naar de lingeriezaak waar mijn bruidsbh deze week is binnengekomen. Eén modelletje dat onder mijn jurk zou passen, in twee maten. Andere modelletjes gingen niet tot mijn maat. Ik heb een 'moei...
Voorbereiding Reacties: 4 18-2-2012 9:23:31

eline
Blij!!
Hallo bruidjes, Ohhhh even melden dat ik zo happy ben :) gisteren zijn we onze trouwringen gaan kiezen (ti's prachtig) En mijn toekomstige zijn kostuum gaan kiezen, ook de menu die is besproken en vandaag ben ik mijn bruidsboeketten gaan kiezen! ...
Voorbereiding Reacties: 2 17-2-2012 21:31:34

Vanessa
Een tegenvaller...
We willen graag een koud buffet op onze trouw. Iedereen weet dit ook. Een oom van mijn vriend heeft een dubbele longtransplantatie gehad, waardoor hij veel dingen niet mag eten. We hadden heel lang bijna geen contact met hem, maar de laatste tijd is...
Voorbereiding Reacties: 7 17-2-2012 19:38:14

Mieke
DJ
Hallo, Heeft er iemand ervaring met 'DJ Geert Van Wyckland' of 'Partysound'?? Een vriend van mij, die ook DJ is, zou ook willen draaien op ons feest maar mijn ventje wil eerst nog eens luisteren naar DJ's die het gewend zijn van huwelijksfeesten te ...
Voorbereiding Reacties: 0 17-2-2012 16:24:22

lotte
het gaat vooruit
Hallo allemaal, het is nog een hele tijd voordat we trouwen maar het begint vooruit te gaan, gisteren de ceremoniemeester op bezoek gehad en ik zie het helemaal zitten. Nu, ik wil zo een gastenboek zelf maken met vragen in (dit is als een s op het ...
Voorbereiding Reacties: 0 17-2-2012 12:51:20

francis en joeri
gezocht
hallo. wij zijn op zoek na een  Ford mustang cabrio het liefs een rode. weet jullie iemand die deze auto verhuurt, en niet al te duur is gr francis
Voorbereiding Reacties: 5 17-2-2012 12:32:25

Jana
Amaaai zo snel :)
Effe een chapeau voor de roze patio! http://www.derozepatio.be/kaarsen/huwelijkskaarsen-trouwkaarsen Ik stuurde deze morgen mijn bestelling door voor onze huwelijkskaars! Tien minuten later mailtje terug dat ze morgen klaar is! wauw superservice! d...
Voorbereiding Reacties: 16 17-2-2012 11:11:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...