Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Ceremoniemeester provincie Antwerpen
Hallo iedereen! Even een vraag, we zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. We hebben al iemand aangeschreven, en op zich redelijk tevreden over de service die ze bieden, maar nu wil ik toch eens vergelijken met anderen. Zoals prijs, service etc....
Ceremonie Reacties: 2 3-8-2014 21:25:30

evelien
haar&make-up
Hey, ik weet nog niet goed waar ik mijn haar en make-up wil laten doen... ik ben binnen de vriendengroep enz 1 van de eersten die de grote stap neemt en heb geen enkele recensies op gebied van kappers ed. Voor mijn "doordeweekse" kappersbeurten ga i...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-8-2014 20:14:31

Tina
Haarparels gezocht
Ik zoek haarparels ( speldjes ) zilver of ecru of iets anders om men haar mee te versieren. Geen diadeem, niks prinsesachtig ...  Je kan mij mailen op melopee@telenet.be graag met een foto.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-8-2014 20:11:49

elien
Super vrijgezellen!
Dag dames,  Gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was echt super!Mijn zus + vriendin hadden die georganiseerd.‚s Morgens opdrachtjes in Brugge centrum (5 look-a-likes zoeken van mijn toekomstige, bellenblaas verkopen, 15 tips verzamelen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 3-8-2014 19:01:48

Britt
Muziek trouwmis harmonie
Hallo bruidjes, Wij zijn volop op zoek naar mooie muziek die gespeeld kan worden door een harmonie in onze trouwmis. Iemand leuke ideetjes? Groetjes!
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 3-8-2014 18:56:27

Sarah
dagindeling
Ik wou graag van jullie weten hoe jullie dagindeling eruit ziet. We hebben namelijk onze feestzaal al vastgelegd maar op de gemeente kunnen we maar 1 jaar op voorhand de datum gaan vastleggen dus hiermee moeten we nog eventjes wachten. Als we dit zou...
Voorbereiding Reacties: 5 3-8-2014 18:44:10

Sofie
eerste bezoek aan pastoor
hey bruidjes,morgen onze eerste afspraak met de pastoor.....ben benieuwd hoe alles zal verlopen,toch wel wat stress hoor,maar gommetje vind dit vrij normaal voor een stress kip als ik :-Dgrtjes sofie
Voorbereiding Reacties: 11 3-8-2014 17:21:11

Charlotte
NIEUWE kostuumjasjes jongens te koop
Ik verkoop 2 identieke nieuwe kostuumjasjes/blazers (ZARA) voor jongetjes. Beide zijn maatje 104: 3 à 4 jaar maar ons bruidsjongetje was 2 jaar en paste in dit jasje. Uiteindelijk niet gebruikt wegens veel te warm weer op ons dag :-) dus etiket...
Kledij - Suite Reacties: 6 3-8-2014 15:35:23

Tiffany
Originele geldkado
Dag iedereen, Wij zijn binnenkort uitgenodigd op een trouwfeest en het koppel vraagt een centje als cadeau. Weten jullie originele manieren om het geld af te geven? Geldballonnen en enveloppen krijgen ze wellicht met hopen.. Websites waar je dit ka...
Ideeën Reacties: 16 3-8-2014 15:27:42

Isabelle
White Coffee - (gospel)koor
Dag allemaal Wij zijn op 14 juni 2014 getrouwd en hebben een heerlijke dag achter de rug.Graag maak ik geheel vrijwillig een beetje reclame voor het koor dat bij ons in de kerk gezongen heeft, White Coffee (www.white-coffee.be), aangezien wij hen ech...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 3-8-2014 10:22:23

kim
Fotograaf Wouter Colen
Voor degene die nog op zoek zijn naar een fotograaf zou ik graag retro fotograaf Wouter Colen willen aanbevelen! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat! Top!!
Fotografie Reacties: 0 3-8-2014 9:53:31

nathalie
Trouwjurk te koop
Hallo, Ik verkoop mijn trouwjurk van het merk cymbeline. Het is een tijdloze jurk in champagnekleur met een bustier en een klein sleepje dat je kan optrekken voor het avondfeest. De lengte van de jurk is 1.70cm en de maat 36/38. Rede van verkoop: we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-8-2014 9:26:27

Anna
Brussels bruidje!
Hello iedereen! Mijn ventje en ik gaan volgend jaar trouwen (wrs in november/december) en zoeken hiervoor nog een mooi kerkje in Brussel en een ceremoniemeester! Heeft iemand tips voor (een van) beiden? Danku!
Locaties - Viering Reacties: 2 3-8-2014 4:59:17

Anna
Brussels bruidje!
Hello iedereen! Mijn ventje en ik gaan volgend jaar trouwen (wrs in november/december) en zoeken hiervoor nog een mooi kerkje in Brussel en een ceremoniemeester! Heeft iemand tips voor (een van) beiden? Danku!
Locaties - Viering Reacties: 0 3-8-2014 4:58:39

Jolien
DJ Poll van Ghent
Op aanraden van onze fotograaf hebben we DJ Poll van Ghent geboekt voor ons huwelijksfeest. De fotograaf was er laaiend enthousiast over, dus zijn we daar maar voor gegaan. Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Poll van Gh...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 2-8-2014 15:02:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...