Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
...
Volgende
Laatste
carmen
Aan Sofie (Fieke)
Fieke,Je had gereageerd op mijn topic: Hof ter Buecken Buggenhout. Ik heb je een mailtje gestuurd, maar tot hiertoe kreeg ik nog geen reactie. En zit echt wel in spanning te wachten :-) Er staat toch toevallig geen typfoutje in je e-mailadres of zo? ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
23-8-2006 19:18:48
Christel
Kasteel Hulhaege - Kasteel Ooidonck
Hallo iedereen, gelukkig dat dit forum er nog is, maakt het zoveel eenvoudiger ! Na jullie aanraden ben ik de Zilverreiger gaan bezoeken en ja dat was wel in orde hoor, vriendelijke mensen trouwens. Mijn tentplannen zal ik moeten laten gaan denk ik w...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
23-8-2006 15:37:44
Joke
feestzaal gezocht tussen Nieuwpoort-Brugge
hoi iedereen,proficiat indien jullie ook gaan trouwen.Wij hebben een klein probleempje, wij zoeken een feestzaal tussen brugge en nieuwpoort, waarbij de prijs tussen de twee is niet te duur en niet te goedkoop, maar het moet wel super mooi en romanti...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
22-8-2006 18:32:20
kristl
tafel thema
hey,Weet iemand een leuk thema voor de verschillende tafels in de zaal. Ons trouwfeest zal doorgaan in St-Germain op 21/7/2007.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
22-8-2006 12:55:53
carmen
Hof Ter Buecken Buggenhout
Beste bruidjes,We hebben zonet een optie genomen op hof ter buecken te Buggenhout, was nog bijna het enigste dat vrij was op de datum die we wilden. Ik ken echter deze zaal niet dus had ik graag enige reacties van jullie, wat zijn jullie ervaringen, ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
22-8-2006 12:34:08
Lisa
Alta Ripa - Avelgem
Wie is er getrouwd in feestzaal Alta Ripa? Of wie heeft er al een feest meegemaakt? Wij moeten vrijdag beslissen over onze optie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
22-8-2006 8:50:33
carmen
Zaal gezocht regio aalst-wetteren-dendermonde
Beste aanstaande bruidjes en bruidegoms,Wij trouwen op 28/07/07 en we hadden ons gedacht gezet op Salons de Roskam voor ons feest, maar die datum is niet meer vrij. Nu heb ik al gans het net afgezocht naar een waardig alternatief, maar tot hier toe ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
21-8-2006 21:17:36
Rebecca
Ergernis
Hoi bruidjesWij zijn nu op zoek naar een feestzaal. In mijn job heb ik geleerd dat het handig is om alles op papier te hebben. Daarom stuur ik mails om prijzen en andere gegevens te bekomen van feestzalen.Deze vinden het echter niet nodig te antwoo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
21-8-2006 20:32:44
Dries
villa borghese
Heeft iemand ervaring met deze plaats in Gentbrugge ivm recepties en/of andere feesten?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
21-8-2006 17:28:04
Pieter
Op zoek naar leuke zaal (regio Brugge - Torhout - Roeselare)
Hoi iedereen,wij zijn op zoek naar een leuke zaal (schuur/hoeve/oud fabriekspand...) in de Regio Brugge - Roeselare (laat ons zeggen in een straal van 50km rond Torhout).Alle voorstellen zijn welkom.Alvast bedankt.Pieter& Celine
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
21-8-2006 10:43:46
Tine
feestzaal Scala Beveren - plannetje
Dag medebruidjes,Wie trouwt er ook in feestzaal Scala te Beveren? Wij zijn bezig met onze uitnodigingen en zoeken een plannetje met de weg naar de feestzaal. Op de site van zaal Scala staat wel een plannetje, maar dat kan ik niet downloaden. Kan iema...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
21-8-2006 10:22:08
Lisa
FEESTZAAL - regio Kortrijk
Wij zijn nog aan het rondkijken voor een feestzaal in de regio Kortrijk. We hebben ons oog laten vallen op Cortina en Alta-Ripa. Heeft iemand ervaring met deze zalen? Op het forum is vooral info te vinden over andere regio's...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
21-8-2006 9:14:53
hannelore
aan valerie die op 26/05 trouwt
In welke zaal trouw jij??groetjes Hannelore
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
20-8-2006 15:56:04
Peggy
Dubbel gevoel.
Hey,Vandaag heb ik vernomen dat een koppel uit onze vriendenkring gaat trouwen op dezelfde datum als ons. En het toeval wil dat het nog eens dezelfde zaal zal zijn ook.Dit geeft me een heel raar gevoel. Ik ben uiteraard heel erg blij voor hen en gun ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
18-8-2006 21:13:56
hannelore
menu
Hallo iedereen.Gisteren naar de feestzaal geweest om menu te bespreken. We hebben een menu uitgeschreven (voor de avondgasten)20 hapjesvoorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet en drank tot smorgens vroeg. Ik vind hem vrij uitgebreid, maar wij zijn m...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
18-8-2006 17:09:53
Eerste
Vorige
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Indra Laenens
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info