Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Delphine
Hoe lossen we dit op?
Hallo! Gisteren hadden mijn verloofde en ik het eventjes over de dagplanning, echt niet gemakkelijk vind ik om dat allemaal mooi achter elkaar te laten aansluiten :s maar het ging vooral over wat we moesten doen met de mensen na de viering in de kerk...
Voorbereiding Reacties: 11 17-2-2012 8:45:01

LEEN
29 juni 2012
Zijn er nog bruidjes die in het huwelijksbootje stappen op 29 juni?????? Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat jullie allemaal al gepland hebben ... Vele groetjes Leen
Voorbereiding Reacties: 3 17-2-2012 8:24:43

Anika
trouwringen :-)
Joepie, wij zijn vandaag voor het ontwerp van onze trouwringen geweest bij Diane Pacholski. Super vriendelijk contact, wij zijn zo blij met het ontwerp. Fijn dat we onze eigen unieke ringen gaan hebben. En nu maar wachten tot de pasbeurt gaat komen. ...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2012 23:16:27

Evelyn
Bruidjes 20 april 2012
Hallo Bruidjes die trouwen op 20 april 2012.. Hoe zit het met jullie voorbereidingen... Ons lijstje is bijna klaar.... We moeten nog een boeketje gaan kiezen... Moet dat veel op voorhand? nog Bruidslingerie en bijna mijn eerste pas... SPANNEND. We z...
Voorbereiding Reacties: 5 16-2-2012 21:32:34

Vanessa
tips gevraagd voor een zelfgemaakte enveloppendoos
Ik zoek z' on soort doos: http://www.verfze.nl/upload/327/kadoverpakking.jpg In het wit of rood. Maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Dan kan ik er een gleuf in maken en een mooi lint ronddoen. Iemand enig idee waar ik ze kan kopen? Winkel...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2012 21:19:25

Vanessa
vraagje ivm avondindeling
Hoihoi, Ik heb een vraagje. Is deze indeling een beetje ok? Om 18 uur wordt iedereeen verwacht aan de feestzaal. Dan krijgt men schuimwijn/fruitsap en hapjes. Hoeveel hapjes zouden we voorzien? Om 19 uur beginnen we namelijk aan het koud buffet en ...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2012 21:16:50

Melissa
Ik krijg de piepers!!!
En weet je waarom? Wel e...ben ondertussen al bijna een uur (!!) de verslagjes aan't lezen hier op't forum... Ik weet van mezelf dat ik een héél melig mens ben  En dat blijkt nu maar weer eens... Bij elk verslagje dat ik lees krijg ik ...
Voorbereiding Reacties: 22 16-2-2012 20:37:55

Jurgen
probleem dagplanning!
Heey, Stilletjes aan begint alles vorm te krijgen voor onze trouw. We hebben de uitnodigingen al gemaakt voor de avondgasten ( dit begint om 20 u). Nu moeten we de uitnodigingen maken voor de familie. (receptie + diner). DUS moet ik weten welk uur...
Voorbereiding Reacties: 12 16-2-2012 19:13:12

Nadine
Wat moet ik doen ???
Hello, Ik zit met een probleem. Gisteren de pastoor aan de lijn gehad, we kunnen voor de kerk trouwen om 15u. Alé dit hebben we zelf beslist en het kon nog... Vandaag bel ik naar gemeentehuis daar trouwen we om 13u en dit kan niet veranderd wor...
Voorbereiding Reacties: 7 16-2-2012 16:32:02

Aiyesha
Omgeving Oostende
Hallo Hallo Wij trouwen op 7 december 2012. We hebben vorige week onze feestzaal vastgezet nl Domein de Vossenberg in Hooglede. Voor de rest hebben we nog niets. Dus hierbij enkele vraagjes: -heeft er iemand ervaring of kent er iemand een goeie dj...
Voorbereiding Reacties: 6 16-2-2012 15:03:56

Debbie
voorbereiding
Hallo iedereen, Aangezien wij pas trouwen op 4/05/2013 kan ik precies niet zo veel meer doen nu. Zaal,kerk en dj liggen vast. Jammer dat alles nu wat stil ligt, of zijn er nog zaken die ik ondertussen al kan doen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 16-2-2012 13:12:11

Ellen
Vandaag eerste pas!
Hey allemaal, Vandaag mag ik voor het eerst sinds september mijn kleedje gaan passen joepie! Mijn eigen kleedje! Ik zie het helemaal zitten en hoop dat ik nog altijd zo overtuigd zal zijn als de eerste keer dat ik het aan had... Met nog 78 dagen op...
Voorbereiding Reacties: 13 16-2-2012 11:56:19

Jana
Bruidjes van 5 mei, hoe zit het met jullie voorbereidingen??
hey bruidjes hoever zitten jullie met jullie voorbereidingen? want lang is het niet echt meer! 78 dagen! wij hebben net vorige week al onze uitnodigingen verstuurd! Maar heb zo de indruk dat maart en april heel druk gaat zijn! is dat bij jullie ook?...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2012 11:35:20

jamie
pff.. iedereen doet nu weer lastig op het laatste moment !!
hej bruidjs.. Iedereen moet nu opeens weer lastig beginnen te doen met die laatste 3 weken in het vooruitzicht.. mijn nonkel heeft al een jaar op voorhand gezegd dat hij zal rijden met ik en mijn pa en nu opeens heeft hij geen goesting meer om mee t...
Voorbereiding Reacties: 3 16-2-2012 10:09:17

Claudia
Bedankjes
 Hallo iedereen,Heb jullie advies en goede raad nodig! Ik zit me al weken suf te piekeren over welk bedankje we onze gasten gaan meegeven.  Ons thema is reizen / New York (hier zijn we verloofd).  Het hoeft nu niet noodzakelijk...
Voorbereiding Reacties: 5 16-2-2012 9:21:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...