Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marisa
DJ regio Oost-Vlaanderen
Kent iemand een goede DJ regio Oost-Vlaanderen? Wij willen vooral 90's en 80's muziek, maar natuurlijk ook de 'trouwfeestkkassiekers' om de dansvloer te vullen. Graag ook iemand die rekening houdt met alles wat wij graag horen want wij hebben al een ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 2-8-2014 12:25:56

Virginie
Coeur d'artichaut
Hallo iedereen, wij trouwen pas in 2016 maar zijn nu al op zoek naar een goede zaal en catering. De zaal die we leuk vinden werkt enkel met coeur d'artichaut, hun eten ziet er goed uit zn ik vind wel voldoende positieve reacties, maar ik vind nergen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-8-2014 9:25:47

Katrien
discobar skylight
Hoi,  heeft iemand ervaring met discobar skylight uit Beerzel ? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 1-8-2014 23:00:37

Britt
Alternatief vuurwerkstokjes
Vuurwerkstokjes vind ik echt ontzettend mooi tijdens de openingsdans, maar eigenlijk ook niet helemaal veilig (beschadiging tafellakens enz. heb ik toch al veel mogen lezen). Ik vroeg me af er ook mooie alternatieven zijn. (concer...
Voorbereiding Reacties: 7 1-8-2014 21:52:51

eline
happy
Wij hebben de perfecte zaal gevonden voor ons trouwfeest het zal doorgaan in roosekes breem in vosselaar happy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-8-2014 20:22:24

Nele
Mijn droomjurk op maat is klaar! Ben zo gelukkig!
Hallo mede-bruidjes, Ik deel al een tijdje mijn ervaringen omtrent mijn droomjurk op maat mee op dit forum. Na een moeizame zoektocht begin 2014 langs vele bruidswinkels heb ik mijn droomjurk eindelijk gevonden bij November Styling (http:\\www.novem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-8-2014 17:32:25

Sarah
Ervaringen met discobar2000?
Heeft er iemand van jullie recente ervaringen met discobar2000 uit Asse? De website is discobar2000.com! (is belangrijk want discobar2000.be bestaat ook). Wij hebben hem een tweetal jaren geleden op een feestje gehoord en toen vonden we hem super goe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 1-8-2014 15:37:45

Stefanie
colliemolenhoeve
 Hallo,weet er iemand of er soms nog huwelijksfeesten doorgaan in de colliemolenhoeve?  Wij vinden dit een zeer mooie locatie en hebben al verschillende keren proberen  contact te hebben met hen, maar telkens geen antwoord op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-8-2014 11:01:37

Trouwfuif.com
Nog DJ's voor 6 september 2014?
Voor 6 september 2014 zoek ik nog een DJ die veel ervaring heeft met de jaren '50 en '60. Het is voor een familie waar ik regelmatig draai, en waarvan de grootmoeder 90 jaar wordt. Het feest gaat door in Haacht (provincie Antwerpen). Ikzelf en alle D...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 1-8-2014 10:24:05

Lies
To do op huwelijksreis?
Hellow Ik ben de voorbereidingen aan het treffen om de perfecte huwelijksreis te beleven. Reistips heb ik al gevonden ( http://www.alles-voor-jouw-trouw.com/news/50-Een-huwelijksreis-zonder-zorgen-met-deze-20-tips-.html ) Maar ik ben nu op zoek naar...
Huwelijksreis Reacties: 1 1-8-2014 8:26:45

Vlin
ervaring DJ Devrome?
heeft iemand ervaring met DJ Devrome? wat vonden jullie ervan? Kon hij het publiek meekrijgen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-7-2014 23:28:24

Nele
Tekst uitnodiging
Beste bruidjes, Ik worstel met de tekst van de uitnodiging omdat wij enkel een kerkelijke plechtigheid houden. Het burgerlijk huwelijk vindt eerder plaats (enkel in het bijzijn van de naaste familie). Ik vind dat mijn zin te lang is, maar ik kan het...
Uitnodigingen Reacties: 4 31-7-2014 22:19:22

Wendy
Met lepels op tafel slaan!
Onze vrienden hebben de gewoonte om tijdens het avondfeest met de lepel op tafel te slaan,om de boel wat opgang te krijgen. Dit mag niet van de zaal. Nu zijn wij opzoek naar een alternatief om op de tafels te leggen waarmee ze lawaai kunnen maken. I...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-7-2014 18:59:04

catrien
muziek kerk
Gisteren naar de kerk geweest.. Muziekinstallatie bekeken. Is redelijk verouderd. Er kunnen enkel originele cd's gebruikt worden, of eventueel muziek branden op cd. Kent er iemand een site waar ik muziek kan downloaden en te branden op cd..
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 31-7-2014 12:55:06

Britt
confetti poppers - zelfgemaakte confetti
Hoi, heeft er iemand ervaring met confetti poppers? Kan je die zelf vullen met zelfgemaakte confetti?  
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2014 12:21:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...