Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
nog 23 dagen!
Het komt steeds korter en korter. De voorbije week hebben we nog enorm veel geregeld, maar ik heb het gevoel dat we nog dingen vergeten zijn. Onze zaal ligt al lang vast en sinds deze week hebben we ook iemand die ons gaat helpen met de inrichting. T...
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2014 8:14:13

Eveline
Decoratie huwelijk te koop!!
 Tafeldecoratie trouw: - 16 glazen snoeppotten/bokalen, gedecoreerd met donkerblauw lint (kan verwijderd worden zonder schade) - 80 glazen theelichtjes, gedecoreerd met donkerblauwe glitters Zie ook mijn andere zoekertjes voor de rest van de t...
Ideeën Reacties: 0 30-7-2014 22:29:11

Eveline
Witte loper te koop!!
Witte loper voor trouw, ongebruikt met beschermfolie. Ca. 20 meter. zie ook mijn andere zoekertjes voor de rest van onze trouwdecoratie. Te bezichtigen in Hasselt, af te halen in Hasselt of Leuven. voor foto's: http://www.kapaza.be/nl/vi/8653566...
Ceremonie Reacties: 9 30-7-2014 22:27:49

Eveline
Menuhouders trouw te koop!!
 40-45 houten blokjes van 10cm breed. Zie ook mijn andere zoekertjes voor de rest van onze trouwdecoratie. Te bezichtigen in Hasselt, af te halen in Hasselt of Leuven. voor foto's: http://www.kapaza.be/nl/vi/86535792.htm
Ideeën Reacties: 5 30-7-2014 22:26:08

Eveline
witte pomanders te koop!
 Trouw decoratie kerk/feestzaal/ceremonie/... 18 witte pomanders, gemaakt van zijdepapier. Blijven bol staan, mooi rond. Gemaakt met witte lint om op hangen, maar eenvoudig te vervangen door andere kleur indien gewenst. Ca. 25cm diameter. Nog...
Ceremonie Reacties: 0 30-7-2014 22:24:27

Kelly
Fotograaf gezocht!!
Hallo iedereen! Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor onze mooiste momenten vast te leggen. We hadden dit eerst gevraagd aan een kennis die in bijberoep wat foto's trekt, maar na deze foto's enkele keren te zien willen we toch ook niet te g...
Fotografie Reacties: 21 30-7-2014 21:07:15

silvie
30 dagen
Hey iedereen, De teller geeft nog 30 dagen aan... Wat gaat het snel seg. Op 8 dagen tijd nog veel gedaan. Bruidsmeisje haar jurk wordt in gekort, gastenboek en wegwerpcamera's zijn toegekomen, playlist is verstuurt, bedankjes voor de kindjes aan de k...
Voorbereiding Reacties: 7 30-7-2014 16:53:47

joyce
Reactie feestzalen + ceremoniemeester
Hoe hebben jullie contact gelegd met de feestzalen? Ik heb er 10 in de hele provincie van Lier tot Kalmthout aangeschreven via mail en amper van twee reactie gekregen. Kunnen jullie een goede ceremoniemeester aanraden uit de provincie Antwerpen? H...
Ceremonie Reacties: 7 30-7-2014 16:24:22

Nikki
Intrede op avondfeest.
Is intrede op het avondfeest nodig? Mijn partner zegt we zijn er toch al, waarom nog een intrede. En zo ja hoe pakken we dit het beste aan en heeft er iemand een idee voor welk liedje? Alvast merci Ps: ik trouw binnen exact 23 daagjes ;) de stress ...
Ideeën Reacties: 7 30-7-2014 13:58:46

Sanne
Wat mag ik niet vergeten?
Hallo!In 2 weken zal ik een gelukkig getrouwde vrouw zijn :D.Maar nu zit ik toch met het gevoel dat ik dingen vergeet.Wat mag ik zeker niet vergeten nu? Kunnen jullie me helpen?  
Voorbereiding Reacties: 6 30-7-2014 13:13:57

Mrs to be
foto's van onze mooiste dag!
Dag allemaal! Omdat ik hier zovele uurtjes heb doorgebracht, geef ik jullie hierbij de link naar onze foto's :) Het was een schitterende dag en onze reis naar Amerika was schitterend! Vele groetjes Julie http://www.ticor.be/2014/07/29/huwelijksre...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 30-7-2014 12:52:19

Keke
Hoe lang wacht je op de foto's + frustratie fotograaf
Dag iedereenOndertussen zijn wij 25 dagen getrouwd! Het was een prachtige dag!De mooiste van ons leven...Eerder heb ik al aangegeven dat onze fotograaf tegenviel. Daar we al een ruime som betaald hadden en een contract getekend was er geen ontkomen a...
Fotografie Reacties: 9 30-7-2014 11:30:14

Tiffany
wedding planner / ceremoniemeester
Hallo, Mijn vriend en ik zouden graag in september 2015 trouwen. We willen geen klassiek kerkelijk huwelijk, maar een ceremoniële viering in de tuin van onze feestzaal.  Hiervoor zijn we op zoek naar een ceremoniemeester of wedding planner...
Ceremonie Reacties: 6 30-7-2014 11:28:45

Winnie
Yes! I got the dress :-)
Hoi meiden, Ook al staan er nog 401 dagen op den teller, heb ik gisteren toch al mijn jurk gekocht. Het staat me als gegoten dus heb ik geen moment getwijfeld. Ik heb het gevonden bij Jagré op de Bisschoppenhoflaan in Deurne. Heeeeeeeeel vriende...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 30-7-2014 10:23:41

Marloes
Help, last minute fotograaf gezocht! Regio Nazareth
Hoi, Mijn vriend en ik trouwen op vrijdag 8 augustus 2014 voor de wet in Nazareth. Onze fotograaf laat het helaas af weten op die dag. Hebben jullie een idee waar ik eventueel nu nog een fotograaf zou vinden voor enkele foto's op locatie te trekken?...
Fotografie Reacties: 11 30-7-2014 7:39:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...