Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Tineke
Pronovias WAAR TE KOOP!!!
aaaah , ik heb eindelijk de perfect jurk gezien...op de website van Pronovias. Wie weet waar je dat merk kunt kopen in Belgie?Amai ik kreeg gewoon een halve hyperventilatie aanval toen ik de jurk zag :-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 14-11-2007 12:09:24

Beth
Jurk Ian Stuart
Hoi bruidjes,Ik ben in het weekend voor de eerste keer gaan passen en ik was meteen betoverd door de jurken van Ian Stuart! Maar ik wil graag naar nog 2 andere winkels gaan om te passen omdat ik door nog andere stijlen van jurken te vinden zijn. Ik m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-11-2007 18:28:15

Artémise
Vitaya zoekt trouwers
"Vitaya zoekt koppeltjes die op een originele, aparte manier trouwen envooral ook een speciale openingsdans willen oefenen!" Mail naaravk@kanakna.com of bel 02/705 10 10 of 0479/29 89 25
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-11-2007 15:47:14

daisy
Prijs bruidsjurken Rembo
Hoi bruidjes!Ik ben volop naar trouwjurken aan het kijken en nu lijken die van Rembo mij heel mooi op de websites. Echt wat ik zoek. Kan er iemand mij zeggen in welke prijsklasse deze ongeveer vallen want heb er geen idee van?? Bedankt!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-11-2007 15:14:00

valerie
Trouwjurk Ava's
Weet er soms iemand een winkel in de buurt van Genk/Lanaken die trouwjurken verkoopt van het merk Ava's?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-11-2007 12:51:35

Naomi
Ian Stuart- Kleedje Portofino
HalloHeefter iemand het kleedje van Ian Stuart- Portofino? Op welke prijs mag ik zowat rekenen? Groetjesxxx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-11-2007 10:21:56

Tamara
modeshow Linx
Ik heb nog 2 kaarten over voor de modeshow van Linx (Linea Raffaelli) nu zondag om 13u30 in de Limburghallen in Genk.Interesse? Mailen naar ratama_2000@yahoo.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-11-2007 21:18:11

Sofie
@ Sarah, Tamara, Elke en Sofie (ian stuart)
Hallo,Bedankt voor de reacties. Echt jong, ik ben gisteren naar een modeshow geweest en ik was al weg van zijn creaties en in het echt zijn ze dan nog eens zoveel mooier...Ik heb er gewoon niet van geslapen. Tja, ik ga eens passen om te zien of zijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-11-2007 19:55:46

Sofie
Trouwkleed Ian Stuart
Hallo iedereen,Ik ben weg van de collectie van Ian Stuart en moet volgende week gaan passen. Heeft iemand een idee van de prijs van één van de volgende jurken?? coco latté, georgia, toulouse.Kwestie da ik al van iets weet hé. Ik w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-11-2007 18:38:34

Steffie
Trouwkleed Creatie Pierre Yves
Hallo, Ik verkoop mijn trouwkleed (bustier + rok). Het is een eigen creatie van Pierre Yves te Aalst. Het is ongeveer maat 40 en ik ben 1.70 meter. De nieuwprijs was ongeveer 2.000 EUR en mijn verkoopprijs is 500 EUR. Je kan altijd vrijblijvend komen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-11-2007 16:57:18

Evi
Nieuw trouwkleed te koop wegens aflassing huwelijk
Hey toekomstige bruidjes,Mijn bruiloft werd op het laatste nippertje door toekomstige man afgeblazen, heb dus nu een spiksplinter nieuw trouwkleed in de kast hangen. Ik bied dit te koop aan, jullie kunnen mij mailen voor foto's, echt prachtig kleed,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-11-2007 11:56:33

nancy
trouwkleed oostburg
Donderdag heb ik een afspraak bij bruidshuis Ellen in Oostburg, het schijnt dat het daar de moeite is en dat de trouwjurken daar veel goedkoper zijn dan in Belgie, heeft iemand hier ervaring mee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-11-2007 9:30:49

Kathy
Scarpellini Oostende
Goeiemiddag bruidjes! Ik ben naar de jaarlijkse bruidsmodeshow geweest van Scarpellini in Oostende. Veel mooie kleedjes!Klopt het dat deze winkel over het algemeen duurder is dan andere winkels? Moet je betalen om te mogen passen?Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-11-2007 18:10:20

evelien
ik zoek schoenen en ketting
hallokes allemaal,Ik ben op zoek naar een winkel waar ze trouwschoenen verkopen. Waar ik mijn kleed gekocht heb, heb ik ook een halsketting gevonden, maar er was er maar ééntje die mij aanstond. is er iemand die voor beide problemen een win...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-11-2007 9:53:09

evy
Wat vinden jullie
van deze jurk?http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=47133'k Twijfel heel fel, grrr, die verdomde twijfel he!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 10-11-2007 21:00:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info