Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jacky
DJ gezocht voor zaterdag aanstaande te aalst.
Ik ben deze morgen naar spoed moeten gaan en er blijkt een pees in mijn vinger te zijn gescheurd.Voorlopig zit ik in een ijzer als steun omdat ik mijn vinger niet mag plooien. Zaterdag aanstaande kan ik dut het feest niet verzorgen en ben met spoed o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 28-7-2014 16:20:37

rita
te koop
Ik heb een haarstukje te koop op kam  (linea raffaelli)heb het 4uren gedragen .zwart met geel .  
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-7-2014 13:15:56

Ivan
Gebruikte trouwschoenen kleuren
Hallo, Mijn vrouw is aan het twijfelen of ze haar gedragen trouwschoenen van Pink zou laten kleuren. De schoenen zijn door onze trouwdag wel een beetje beschadigd (zwarte vlekjes en aan hakken). Heeft er iemand ervaring mee? Wat is de kostprijs onge...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-7-2014 12:09:16

astrid
Vriendinnen als bruidsmeisjes
Hey, Even jullie mening vragen... We waren met onze beste vrienden aan het praten over de trouw en toen kregen we het voorstel om de vrouwen (3) als bruidsmeisjes te gaan. Ze gingen allemaal hetzelfde kleed aandoen zeiden ze. Op zich lijkt me dit...
Ceremonie Reacties: 7 28-7-2014 12:08:51

Goele
Patroon tekenen / naaister?
Hi ladies, ik heb een tijdje geleden online een supermooi kleedje voor ons burgerlijk huwelijk gespot. Nu vroeg ik me af hoe ik van dat kleedje een patroon zou kunnen laten maken (ik heb eventueel iemand die het voor mij kan naaien) of kennen j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-7-2014 12:06:29

joyce
Geschenkjes
Dag bruidjes, Waarschijnlijk is deze vraag al enkele keren gevallen maar ik vind het niet onmiddellijk terug... wat geven jullie van bedankingen aan ouders? getuigen? en Andere gasten? Zijn er die geen bedankjes geven aan de gasten? Wij zouden dit a...
Voorbereiding Reacties: 13 28-7-2014 9:04:03

Audrey
Trouwjurk online kopen?
Hoi iedereen! Heeft er iemand ervaring met het online kopen van een trouwjurk? Er bestaan heel wat websites waar je goedkope jurken kan kopen. Op het eerste zicht zien de jurken er wel mooi uit. Zie bijv. volgende website: http://www.sposaoutlets.co...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-7-2014 22:32:43

Gwendolyn
Schoenen
Hey, Iemand ervaring met deze website? Of deze schoenen? Verzending vanuit turkije... Is dit betrouwbaar? Of iemand die weet waar je nog zulke "wedding shoess" kan vinden?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-7-2014 22:17:32

krista
vakantie eind november
Lieve bruidjes en bruidegommen,wij zijn ondertussen bijna n jaar gelukkig getrouwd maar ik volg nog altijd dit forum... Het lukt niet om af te kikken :-) (erg he, :-s).Nu heb ik een vraagje, heeft iemand van jullie al ooit Marokko of Egypt...
Ideeën Reacties: 4 27-7-2014 21:13:48

cindy
De Barrier ( houthalen )
Hoi allemaal Ik was stilletjes aan overtuigd aan het geraken dat de Barrier in Houthalen een ideale locatie was. Door te snuisteren op het forum vond ik echter veel negatieve opmerkingen. Omdat deze van relatief lang geleden zijn, vroeg ik mij ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 27-7-2014 20:24:52

Annelies
Burgerlijk huwelijk
Hallo iedereen, Volgend jaar trouwen mijn vriend en ik enkel voor de wet met 's avonds een receptie en dansfeest. Bij een kerkelijk huwelijk zie je vaak dat het koppel een kleine attentie uitdeelt aan de kindjes die aanwezig zijn. Wordt dit ook geda...
Voorbereiding Reacties: 8 27-7-2014 19:28:47

Els
Tafeldecoratie/bloemen te koop voor huwelijk/trouw/feest
 Ik verkoop de tafeldecoratie van onze trouw ; 38 glazen bloempotten (rond 14x13 cm) + 38 stuks hand gebonden takjes om bloemen in te hangen. Super mooi op tafel ... Prijs voor alles 60 euro, op te halen te Kalmthout Super mooi, hele goede...
Ideeën Reacties: 1 27-7-2014 17:23:25

elke
Spulletjes te koop
Dag dames, Ik verkoop een aantal dingen: Een bruidstasje, een pen voor een gastenboek te tekenen, een loper, 3 bordjes met een pijltjesvorm met "wedding" erop en een enveloppendoos. Hier de foto's: https://www.dropbox.com/home/photos/spulletjes te ...
Voorbereiding Reacties: 10 27-7-2014 17:04:16

Joyce
Op zoek naar...
Dag dames, ik ben op zoek naar een heel aantal zaken - roze vlinderdasjes voor kinderen - een antieke witte of bruine vogelkooi (voor de enveloppen) - teksten om ouders of getuigen te bedanken - een oude landkaart Wie me kan helpen, bruikleen, huur...
Voorbereiding Reacties: 4 27-7-2014 16:15:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...