Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
...
Volgende
Laatste
Ragna
Pronovias
Hallo allemaal,Mijn vriend en ik gaan eind 2008 trouwen en ik ben nu druk op zoek naar een mooie bruidsjurk. nu vind ik de collectie van Pronovias erg mooi, maar kan ik nergens vinden wat ongeveer de prijzen van deze jurken zijn. Kan iemand mij hier ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-11-2007 22:47:37
Ann
eerste pasbeurt,wat te verwachten?
Hallo,Binnenkort ga ik voor de allereerste maal bruidsjurken passen, in Amiga Pronovias in Breda(Nl), omdat ik een Pronovias-fan ben. Ik vind dat ze prachtige trouwkledij hebben.Nu, ik weet niet goed wat ik moet verwachten van die pasbeurt. Hoelang d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-11-2007 21:13:10
Sylvia
trouwkleed Mady (Aartrijke)
Heeft iemand zijn trouwjurk bij Mady in Aartrijke gekocht? Of heeft iemand ervaringen met deze winkel?Hebben ze daar ook grotere maten om te passen? Hiermee bedoel ik dan maat 46-48.Zijn retouches inbegrepen in de prijs?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
6-11-2007 19:16:46
Ilse
hoe verkoop ik mijn kleed?
Hallo,Ik zou graag mijn trouwkleed verkopen, aangezien het nog in perfecte staat is. Ik heb het al op verschillende verkoopwebsites geplaatst en in de koopjeskrant, tot nu toe zonder veel resultaat. Zijn er nog mensen die hun kleed verkopen? Hoe gaan...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
6-11-2007 13:08:42
Ilse
Steven De Wilde
Hello!Kent iemand de ontwerper van bruidskledij Steven De Wilde(Mechelsesteenweg - Antwerpen)? Wat is de gemiddelde prijs voor een kleed van bij hem?Bedankt voor de info!Groetjes!!!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
6-11-2007 9:37:53
Kelly
@ Sofie - Azzurro Oostende
Dag Sofie,Ik las net dat jou jurk van Azzurro komt. Ik ben ook van plan om eens te gaan kijken. Hoe lang op voorhand moet je eigenlijk een afspraak maken? Welke merken verkopen ze er?Blijkbaar valt de prijs daar zeer goed mee é, ik heb er allesz...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-11-2007 8:34:13
Hanne
Wat kost een jurk bij een naaister en waar vind ik ze?
Ik zie hier namen passeren van naaisters die je jurk op vraag maken. Ik woon in Gent en weet al van Isabelle Stepman, maar zijn er nog in de regio? Wetteren, zag ik ook al...En tevreden? Wat hebben jullie betaald voor een gemaakte jurk? Is het concep...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
5-11-2007 21:56:13
Griet
goedkope(re) hoepelrok!
Een tip voor alle dames die een goedkope(re) hoepelrok zoeken.Ik heb het aangedurfd om via e-bay een hoepelrok uit Oekraine aan te kopen. Kostprijs inclusief verzendkosten: 20 Euro. In de bruidswinkel zou die mij tussen de 80 en 100 Euro kosten. Eerl...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
5-11-2007 21:50:43
Annemie
kaarten modeshow 18 november Genk
Hallo trouwers in spe,ik heb zes kaarten voor een modeshow van LinX. Deze show gaat door op 18/11/2007 om 13u30 in Genk (Limburg). Meer informatie over de modeshow vind je op www.linx-fashion.be.Ik heb momenteel reeds mijn trouwjurk gekocht en bijgev...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-11-2007 16:45:16
Lore
Hoepelrok of niet?
Nog een vraagje voor jullie,In mijn favoriete jurk zit een hoepel beneden in de zoom. Ik vond het heel leuk om daarmee rond te lopen en het maakt de jurk wat lichter, denk ik. Omdat die hoop onderrokken niet nodig is om hetzelfde effect te bereiken.I...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
5-11-2007 12:59:19
Lore
Gelijkaardige Bruidsjurk Als Een Vriendin
hoi mede-bruidjes,Ik ging dit weekend trouwjurken passen en kwam met één bepaald model van Linea Raffaelli uit het pashokje. (haltertop met rushes, hoepelrok onderaan) Zowel mijn collega's als de aanwezige mensen in de winkel konden hun ent...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
5-11-2007 12:54:49
Elke
Keuze van trouwjurk
Hallo iedereen,Ik zit met wat vraagjes, ik ga woensdag mijn kleed gaan passen, en zou normaal gezien in Wolvertem gaan bij De Cock.Maar ik zie nu dat ze daar geen Marylisse hebben, en vind die collectie ook wel héél mooi.Nu dacht ik naar Pi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
5-11-2007 12:34:43
Elke
Keuze van de trouwjurk..
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
5-11-2007 12:32:35
Tamara
Mia Monta - Zottegem
Hallo iedereen,Ik heb zonet iets gelezen dat Mia Monta andere stoffen zou gebruiken voor het trouwkleed te maken, dan die van het originele model. Nu ben ik een beetje verontrust, aangezien ik daar net mijn trouwjurk besteld heb! Is er eentje van de ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
5-11-2007 12:30:18
Ilse
Prachtige trouwjruk te koop
Het kopen van een trouwjurk is een dure aangelegenheid. Daarom biedt ik mijn trouwkleed te koop aan voor de helft van de prijs.TROUWKLEED MARYLISEGekocht in juni 2007, volledig gereinigd.Zo goed als nieuw, maat 38/40. Ben zelf 1m75.Je kan jurk bekijk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
5-11-2007 10:55:20
Eerste
Vorige
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info