Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Saskia
Gravenhof - Torhout en Vossenberg - Hooglede en mijn ervaring zalen W-Vlaanderen
Hallo,We zijn dit weekend gaan kijken in het Gravenhof te Torhout. We vonden alles tip top in orde uitzien. Heeft iemand tips of raad m.b.t. het Gravenhof? Ervaringen?Nu moeten we nog 1 zaal gaan bezoeken: de vossenberg te Hooglede. Kan iemand daar i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-7-2006 11:16:57

Martine
domper op onze feestvreugde
we zijn donderdag getrouwd voor de wet. de "ceremonie" was heel leuk, we hadden een toffe schepen en hebben heel wat afgelachen. 's avonds gingen we met de beperkte familiekring iets gaan eten. we hadden gekozen voor 't ebdiep in sint-ama...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-7-2006 16:42:10

Debra
Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!
Hoi,Ik zit met mijn handen in het haar. Mijn vriend en ik hebben alles heel vroeg geregeld maar nu hebben we iets over het hoofd gezien. We wilden dolgraag beginnen met onze menukaarten maar wat we vergeten zijn is dat de meeste mensen nu in verlof z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-7-2006 17:28:34

nadia
Ter Wichmaele of Kasteel van Nieuwland
Wij gaan volgend jaar trouwen, maar zijn nog aan't twijfelen tussen deze twee feestlocaties.Is er iemand die daar ook zijn feest gehouden heeft, en weet mij dan te zeggen wat de min- en pluspunten zijn???Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-7-2006 12:40:58

Caroline
Domein Terassel (Meise) of De Venkel (Kortenberg)?
Heeft iemand ervaring met een van beide zalen of de twee misschien? Ik weet echt niet welke te kiezen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-7-2006 23:05:45

EVA
Zaal zonder traiteur
Hallo, Ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met het zoeken naar zalen die niet samenwerken met traiteur zodat je deze volledig zelf kan kiezen. Op het eerste zicht lijkt mij dit niet makkelijk...Groetjes, Eva
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-7-2006 21:40:46

Debra
Menukaarten
Hoi,Ik heb eigenlijk een heel 'domme' vraag maar ik stel ze jullie even om zeker te zijn. De soep komt toch voor het voorgerecht? Ik heb met een vriendin zitten discussiëren en ze heeft me aan het twijfelen gebracht. Ze denkt nl dat het eerst vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-7-2006 16:57:29

carry
Eindelijk beslist!
Hey bruidjes,Ben zeer blij want we hebben na lang twijfelen eindelijk onze feestzaal en datum gekozen. Zaal Den Ast in kampenhout, voell me hier zeer goed bij! We zouden trouwen volgend jaar 18 augustus.ik wens al de andere nog veel plezier met de vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-7-2006 23:48:47

EVA
De Venkel (Sarah)
Hallo Sarah,ik vind geen reactie meer terug van jou over De Venkel in Kortenberg. Was je tevreden over de zaal? Ik trouw in 2007 en De Venkel spreekt mij wel aan maar ik zou toch graag weten wat de ervaringen van andere mensen zijn. Bedankt! Eva
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-7-2006 10:11:30

Veerle
't schaliënhuys in Temse
Hallo iedereen!Heeft er iemand meer informatie over 't schalienhuys te Temse?Ik kan er telefonisch niemand bereiken en op de site vind ik niet alles.Hoeveel personen kunnen er in de feestzaal zitten?Hoe zit het met de prijzen van de drank?Groetjes,Ve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 12:22:11

Saskia
Broodjesreceptie Antwerpen
Hallo,Weet er iemand een gezellige zaaltje liefst met traiteur voor een broodjesreceptie voor een 100-tal personen ('s middags)? Dit dicht bij of in het centrum van Antwerpen.Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-7-2006 11:24:57

Saskia
Domein De Schaapsdreef - Lichtervelde en Cortina - Wevelgem
Hallo,Heeft er iemand ervaring met domein De Schaapsdreef in Lichtervelde of Cortina in Wevelgem?Wij zijn op zoek naar een leuke zaal in West-Vlaanderen die prijs-kwaliteit in orde is voor avondfeest rond 200 personen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 11:20:41

Ingrid
Feestzaal De Venkel
Hoi, wij trouwen op 16 sept en het feest gaat door in De Venkel in Kortenberg - ik weet dat het vrij laat is on te checken en ik wil zeker niet van gedacht veranderen maar is er misschien iemand die ervaring heeft met die zaal? Op het forum was er no...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 11:02:37

karolien
feestzaal de beekhoeve
Dag iedereen,wij zijn op zoek naar een feestzaal voor volgend jaar augustus of september, liefst in de regio groot Limburg. Aangezien we op het avondfeest zo'n 200 p. willen uitnodigen is dit geen eenvoudige zaak.Heeft er iemand ervaring met feestzaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-7-2006 9:07:32

Ine
Zaal met eigen traiteur
Hallo,wie kent er een mooie feestzaal waar je zelf je eigen traiteur kan nemen? Liefst in Limburg...Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-7-2006 15:59:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info