Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bert
Gratis professionele hulp aangeboden bij uw bruiloft ! (Erkend door Weddingplanners International)
Ik ben Bert, en ik ben een laatstejaar student Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te groeien ...
Voorbereiding Reacties: 12 8-2-2012 12:08:39

stephanie
Website vb bruidskapsels en make up
Hallo bruidjes! Ik moet 15 februari op proef voor mijn bruidskapsel en make up. Nu ben ik op zoek naar enkele voorbeelden.. Weet er iemand van jullie een paar websites waar ik mooie voorbeelden kan vinden? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 8-2-2012 10:15:46

lotte
video
hallo, wij trouwen op 25/08/2012 en zijn nu aan het denken om iemand te vragen die wil filmen, kennen jullie iemand die dit doet amateur of professioneel en er een video echt van maakt? (regio limburg) groeten lotte en niels
Voorbereiding Reacties: 2 8-2-2012 10:01:27

Sarah
Ooooh men verloofde maakt me zooo blij!!
Hij deed al die jaren zo koel over trouwen (wou zelfs nooit trouwen) en nu zie ik hem zo plannen en ziet het veel groter dan mij, ik verschiet echt hoe hij het allemaal zie. Ik vroeg hem of hij wel weet wat het allemaal kost en zei doodleuk "och maak...
Voorbereiding Reacties: 4 8-2-2012 9:58:10

stephanie
Snoep / kleinigheid geven aan de kinderen?
Hallo bruidjes! Wie van jullie gaat er iets van snoep of iets anders klein geven aan de kinderen met het buitenkomen van de kerk of het gemeentehuis? En door wie laten jullie dat doen? Mvg stephanie
Voorbereiding Reacties: 8 8-2-2012 9:50:57

nele
weer mauritius augustus