Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bert
Gratis professionele hulp aangeboden bij uw bruiloft ! (Erkend door Weddingplanners International)
Ik ben Bert, en ik ben een laatstejaar student Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te groeien ...
Voorbereiding Reacties: 12 8-2-2012 12:08:39

stephanie
Website vb bruidskapsels en make up
Hallo bruidjes! Ik moet 15 februari op proef voor mijn bruidskapsel en make up. Nu ben ik op zoek naar enkele voorbeelden.. Weet er iemand van jullie een paar websites waar ik mooie voorbeelden kan vinden? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 8-2-2012 10:15:46

lotte
video
hallo, wij trouwen op 25/08/2012 en zijn nu aan het denken om iemand te vragen die wil filmen, kennen jullie iemand die dit doet amateur of professioneel en er een video echt van maakt? (regio limburg) groeten lotte en niels
Voorbereiding Reacties: 2 8-2-2012 10:01:27

Sarah
Ooooh men verloofde maakt me zooo blij!!
Hij deed al die jaren zo koel over trouwen (wou zelfs nooit trouwen) en nu zie ik hem zo plannen en ziet het veel groter dan mij, ik verschiet echt hoe hij het allemaal zie. Ik vroeg hem of hij wel weet wat het allemaal kost en zei doodleuk "och maak...
Voorbereiding Reacties: 4 8-2-2012 9:58:10

stephanie
Snoep / kleinigheid geven aan de kinderen?
Hallo bruidjes! Wie van jullie gaat er iets van snoep of iets anders klein geven aan de kinderen met het buitenkomen van de kerk of het gemeentehuis? En door wie laten jullie dat doen? Mvg stephanie
Voorbereiding Reacties: 8 8-2-2012 9:50:57

nele
weer mauritius augustus
Hey, zoals de titel al aangeeft zou ik heel graag willen weten welke temperatuur het is in augustus op mauritius. We zijn namelijk aan het zien voor onze huwelijksreis en hebben leuke prijzen gekregen, maar nu hoor ik toch van een aantal kanten dat ...
Voorbereiding Reacties: 5 8-2-2012 9:32:37

Patricia
VW busje regio Ninove Aalst?
Hallo, Wij zouden onze dochters willen verrassen en ze laten ophalen door een chauffeur met een VW busje. We dachten naar de VW happening te gaan in Ninove maar we moeten werken die dag . We hoopten daar contacten te kunnen leggen met sympathieke me...
Voorbereiding Reacties: 3 7-2-2012 22:23:48

Ilse
welke kleur voor bruidskindjes?
hallo, Een vraagje. Stel dat mijn verloofde een taupe of bruin kostuum zou aandoen (ik heb een ivoor)......welke kleur zouden jullie dan de bruidskindjes aandoen? Iets kleurrijks of juist ook in de bruin/wit tinten? Welke (felle) kleuren zouden hier...
Voorbereiding Reacties: 8 7-2-2012 22:13:48

Jontje
en we kunnen weer wat aanvinken!
Hey bruidjes, De voorbije weken heb ik weer vanalles gedaan voor het huwelijk! Weer wat zorgen minder. Wat heb ik allemaal gedaan. - Misboekje volledig afgewerkt en wordt nu gecontroleerd door de Deken - Volgende week alle documenten voor de kerk i...
Voorbereiding Reacties: 3 7-2-2012 19:13:30

Britt
Hey bruidjes
Gisteren hadden we onze gespreksavond met de diaken en pastoor. Dit was samen met 9 koppels en is het zo een moment om met 2 ff over het huwelijk na te denken. Eerlijk keek ik er een beetje tegenop, maar ben toch wel verschoten dat het meeviel. Voora...
Voorbereiding Reacties: 2 7-2-2012 17:43:05

Pascale
sluitzegels Vistaprint echt een aanrader!!!!!!!
Sluitzegels vandaag afgehaald die besteld zijn bij Vistaprint........ super chique! Normaalgezien was levering voorzien tegen 20 februari maar reeds toegkomen na 1 week :-) Echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!!
Voorbereiding Reacties: 8 7-2-2012 17:38:04

Evy
Getuige: Check :))
Vorige week heb ik mijn beste vriendin gevraagd of ze mijn getuige wou zijn. SUPERLEUK MOMENT!  Ze had het absoluut niet verwacht, iedereen dacht dat ik mijn zusje zou vragen. Niet dus... Ik wou het een beetje origineel doen, niet gewoon de vraa...
Voorbereiding Reacties: 6 7-2-2012 16:19:35

Sandra
212 dagen - problemen met vervoer!
Hallo allemaal, Na een vorige 'probleem' topic rond mijn bruidsmeisje...is het nu de beurt aan ons vervoer... Mijn verloofde is automechanieker en heeft ook avondschool carrosserie gedaan en was (sinds september 2011) met een vriend bezig aan de re...
Voorbereiding Reacties: 9 7-2-2012 15:11:40

wendy
help
hoi mede bruidjes en gommetjes, ik kom mijn hart even luchten. binnen 45dagen is het zover en de bevestigingen vr het feest komen binnen. of om het beter te zeggen de annulatie's :-( we hadden heel wat volk voorzien voor ons feest en hadden dus oo...
Voorbereiding Reacties: 6 7-2-2012 14:04:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...