Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
spannend, vanavond onze foto's
Yes al 28  dagen zeer gelukkig getrouwd, genoten van mijn dag als een jong verliefd koppeltje al zijn we 40 jaar :) , al de stress viel van me af, na zoveel stress voor mijn make up moet ik zeggen heb ik het die dag eenvoudig laten doen doo...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 25-7-2014 15:44:32

Jan
kapel of kerk voor viering
Hoi Wij zijn op zoek naar een kapel of kerkje om op zondag te trouwen. We mogen van de parochie niet op zondag trouwen en zoeken daarom een gelijkaardige locatie om met een priester van Rent a priest te trouwen. Weet er iemand iets goed omgeving Heu...
Locaties - Viering Reacties: 4 25-7-2014 15:31:46

Amber
salons valkenbulcke
Beste bruidjes, Zijn er nog recente ervaringen met salons valkenbulcke?  Ben er vandaag even langsgeweest en vond het een zeer mooie zaal en mooie tuin. Hoe is het dessertbuffet? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-7-2014 14:37:24

kirsten
Make up
Beste bruidjes ik trouw binnen 42 dagen en had iemand voor mijn make up. Maar die kan helaas niet meer. Kennen jullie iemand voor 6 september in de regio van Herent. Of iemand die aan huis kan komen anders? Al vast bedankt! Begin toch stress te krijg...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 25-7-2014 13:27:20

Kim
Verslag 19/7
Dag iedereen, Hier een verslagje van de prachtigste dag van mijn leven! Hij is van de eerste tot de laatste minuut perfect verlopen!  - Trouwjurk: Van Bruidsparadijs in Merksem. Ik heb daar echt mijn droomjurk gevonden. Ik weet dat daar heel v...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 25-7-2014 13:10:58

Jolien
iemand vogelkooi als enveloppendoos te koop?
Hallo iedereen... Ik ben opzoek naar een vogelkooi dat moet dienen als enveloppendoos. iemand die toevallig er eentje te koop heeft ?? Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 7 25-7-2014 12:28:44

sara
mijn mooi trouwkleed te koop aan een prijsje
Lieve bruidjes, ik vindt het zo zonde dat mijn mooi trouwkleed in de kast hangt. Ik ben er echt niets anders mee van plan. Is er echt niemand dat dit prinsessenkleed wil overkopen. Ik wil er gerust wat afdoen zodat je even hard kan schitteren als mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-7-2014 11:59:12

Nicole
gelofte graag feedback!
Hoi Allemaal, Een tijdje terug heb ik hier geschreven dat we hadden besloten onze eigen gelofte te schrijven en voor te leven. Dat is toch weer een beetje veranderd. Mijn vetje is bang dat hij niet uit zijn woorden zal komen dus hebben we besloten z...
Ideeën Reacties: 6 25-7-2014 9:54:32

Sjoeke
Youniek
Hoi allemaal, ik heb hier al heeeeel veeeeel positieve dingen gelezen over Youniek, maar wat ik mij afvraag: Heeft iemand hier al een kleed bij hen volledig laten maken?  Zoja, stemde de prijs die ze opgaven bij schatting overeen met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-7-2014 7:52:30

Silvy
Morgen is het zover !
Vandaag de laatste dingen te regelen voor onze grote dag! Morgen is het zo ver !! Hier is het nog een kalmte , maar die zenuwen zullen straks wel daar zijn. Hoop op goed weer want de weersverwachting schommelt continu, dan geen regen dan weer zovee...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2014 7:28:32

elke
Zenuwen!
Het is nu bijna 1u ' snachts en om 6u gaat de wekker terug af want het is mijn trouwdag!! Ik kan niet slapen van de zenuwen. Schrik dat er iets verkeerd loopt, dat het weer gaat tegenvallen,... Iedereen zegt dat ik moet genieten morgen, maar ik kan ...
Voorbereiding Reacties: 5 25-7-2014 0:56:45

Jolien
Bedankingstekst ouders en getuigen
Ik ben beginnen denken aan de bedankingen voor getuigen en ouders. Hierbij wilde ik zelf wel een mooi tekstje, omdat ik nogal taalgevoelig aangelegd ben en dit er dus wel bij wilde. Als bedanking denken we er aan een sfeerlicht te laten maken, me...
Ideeën Reacties: 4 25-7-2014 0:51:46

Jolien
Fotolocatie Herkenrode Hasselt
Wij denken er aan om onze trouwfoto's te maken op de abdijsite van Herkenrode in Hasselt. Heeft hier iemand ervaring mee?
Fotografie Reacties: 4 24-7-2014 21:39:48

Karo
Dankwoord voor ouders tijdens ceremonie
Hello, Ik ben op zoek naar een mooie tekst/gedicht om onze ouders te bedanken. Er bestaat een mooi tekstje over een boom en een tak die dan tot fluit komt, maar mijn schoonzus heeft dit al gebruikt en wil dus wel iets anders :) Kent iemand iets in d...
Ceremonie Reacties: 3 24-7-2014 21:34:09

Deborah
ervaringen het kiezelhuys Kermt
Wij zijn nog op zoek naar een zaal voor 5 september 2015, in de buurt van Heusden, Genk, Hasselt.. We hebben liggen kijken voor het Kiezelhuys in Kermt, heeft iemand hier ervaringen mee? Want ik vind er niet zo veel ervaringen over. Verder hebben w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 24-7-2014 21:10:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...