Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mike
Atypische droomlocatie gezocht in zigeuner- of Breughelstijl
Hallo iedereen,volgende zomer zouden mijn vriend en ik na meer dan 5 jaar trouwen. Onze datum gaan we laten afhangen van onze locatie. We willen niet echt een traditioneel feest, eerder iets atypisch. Ons feest zouden we heel graag buiten willen geve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-7-2014 20:53:58

Joke
Stress
We hebben nog 2 weken te gaan voor onze grote dag. Maar ik vraag me af of dat bij iedereen zo is.... we hebben ongelooflijke stress om alles geregeld te krijgen met de nodige discussies met mijn aanstaande als gevolg. Er is ook altijd wel iets waar w...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2014 19:59:14

kelly
Onze trouwdag... De foto's...
Wij hebben de foto's ontvangen van onze fotograaf! https://www.dropbox.com/sh/m2ud7fx93e1m93c/AAA60_GGPNwvhrPdxBXcVlqya
Fotografie Reacties: 6 24-7-2014 19:43:54

Mike
Atypische droomlocatie gezocht in zigeuner- of Breughelstijl
 Hallo iedereen,volgende zomer zouden mijn vriend en ik na meer dan 5 jaar trouwen. Onze datum gaan we laten afhangen van onze locatie. We willen niet echt een traditioneel feest, eerder iets atypisch. Ons feest zouden we heel graag buiten ...
Locatie Reacties: 2 24-7-2014 19:31:47

nele
kleed te koop, hangt nog in winkel!
Dames, door familiale omstandigheden hebben wij beslist om ons huwelijk niet door te laten gaan...  jammer maar helaas! Mijn trouwkleed was al besteld bij Cermo in zoersel en ik ben nu ook verplicht om het daar aan te kopen/af te halen... moment...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-7-2014 19:26:57

Britt
bollen voor pomanders
Voor de decoratie in de zaal ben ik nog op zoek naar zo'n witte bollen waarmee je pomanders met bloemen kan maken. Waar hebben ze zo'n witte bollen? Alvast bedankt.  
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2014 17:48:35

Karen
Prijs fotograaf... Twijfel
Hallo allemaal! Gisteren zijn mijn veroofde en ik naar een fotograaf gegaan op eens te horen hoeveel het kost. De foto's waren echt prachtig, maar toen we de prijs hoorden, moesten we wel even slikken... De fotograaf vraagt voor foto's van +\- een h...
Fotografie Reacties: 28 24-7-2014 17:02:09

Jessica
zaterdag - D-day
Na meer dan een jaar op dit forum, is het zaterdag eindelijk zover. Onze grote dag... :) Ik kijk er zo naar uit ! Hopelijk loopt alles ongeveer zoals we het in gedachten hadden, maar ik weet alleszins dat we er dubbel en dik van zullen genieten. Als ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-7-2014 14:11:14

Stephanie
Tivoli
Hallo iedereen! Iemand ervaring met Kasteel Tivoli in Mechelen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-7-2014 12:42:30

Melissa
Foto's huwelijk
Dag bruidjes, Ondertussen staat de teller hier op + 27 dagen. Bijna een maand getrouwd en het is fantastisch! Ik ben niet goed in verslagjes dus hier reeds een paar foto's.  http://www.mijnalbum.nl/Album=CRWXLV3G We wachten nog op de foto's v...
Ideeën Reacties: 11 24-7-2014 12:29:34

Peter
schieting
ik en mijn echtgenote zijn op 11 juli getrouwd, alles is vlot en leuk verlopen. nu heb ik een schieting gedaan voor het huwelijk, en heb ik daarvoor zelf zo'n schietkanon gemaakt waar je poeder in doet weetjewel? moest er nu iemand zijn die zo'n kan...
Ideeën Reacties: 0 24-7-2014 11:57:05

Peter
schieting
ik en mijn echtgenote zijn op 11 juli getrouwd. Alles is vlot en leuk verlopen, ben een gelukkige man bij ons in West-Vlaanderen is het de gewoonte om ervoor een schieting te doen, dit met poeder van de apotheek en een kanon speciaal ontworpen hier...
Voorbereiding Reacties: 0 24-7-2014 11:52:30

Sofie
Last minute Paniek
Op  bijna 1 maand van mijn huwelijk ben ik nog altijd op zoek naar een kapster en visagiste regio Herselt en omstreken :(  Ik begin stilaan te denken dat ik dit allemaal zelf zal moeten doen - als ik tegen dan nog haar heb tenminste op op t...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 23-7-2014 22:27:02

cindy
Ervaringen De Barrier ( houthalen )
Hey, is er iemand die dit jaar of vorig jaar hier getrouwd is? Wij hadden graag van andere gehoord hoe het gegaan is. Alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-7-2014 21:29:19

sanne
Inleidend tekstje - Gastenboek.
Dag allemaal! over 44 dagen trouwen wij, dus we zijn bezig met de puntjes op de i te zetten. Nu zoek ik een tekstje om op een bordje te schrijven dat we bij het gastenboek zullen zetten. het is echter geen 'gewoon' gastenboek, maar allemaal postka...
Voorbereiding Reacties: 0 23-7-2014 21:17:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...