Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bert
Gratis organisatie bij uw huwelijk aangeboden.
Beste, Ik ben Bert, en ik ben een laatste jaarstudent Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te g...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2012 19:28:28

tine
Receptie, drank aan de bar...
Hallo Wij geven geen groots avondfeest, maar een uitgebreide receptie. Wij huren een zaaltje, en zorgen zelf voor alles, aankleding zaal, traiteur... Bij het binnenkomen bieden wij de mensen een glaasje champagne of fruitsap aan. &nb...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2012 18:00:33

Evy
kleine update
hey hey, Bij ons zijn er al enkele vorderingen gebeurd want het begint af te tellen nu (ben al aan het aftellen van 620 dagen, hihihihi)nog 152 te gaan. Wat is er bij ons al in orde? Bruidskleed Kostuum en schoenen bruidegom kleertjes bruidskindere...
Voorbereiding Reacties: 6 5-2-2012 15:33:52

Mieke
wanneer afspreken met dj?
Hoi iedereen , wij trouwen op 1 juni 2012 en ons feest gaat door in de lage vuurse in Gent, we hebben besloten om met de dj van de zaal te werken.Heeft iemand ervaring met deze man en wanneer moeten we es afspreken om liedjes door te geven.Ik weet he...
Voorbereiding Reacties: 3 5-2-2012 12:43:19

stephanie
Ik zoek een dik gastenboek
Hallo, Ik heb al paar keer op het net staan zoeken naar gastenboeken maar, dat zal altijd maar boeken met 25 pagina's.. Toch veel te weinig als je meer dan 200 gasten hebt? Weet er iemand waar je mooie dikke gastenboeken kan vinden? Groetjes St&#...
Voorbereiding Reacties: 7 5-2-2012 10:23:58

stephanie
Vraagje ivm bedankjes