Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bert
Gratis organisatie bij uw huwelijk aangeboden.
Beste, Ik ben Bert, en ik ben een laatste jaarstudent Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te g...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2012 19:28:28

tine
Receptie, drank aan de bar...
Hallo Wij geven geen groots avondfeest, maar een uitgebreide receptie. Wij huren een zaaltje, en zorgen zelf voor alles, aankleding zaal, traiteur... Bij het binnenkomen bieden wij de mensen een glaasje champagne of fruitsap aan. &nb...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2012 18:00:33

Evy
kleine update
hey hey, Bij ons zijn er al enkele vorderingen gebeurd want het begint af te tellen nu (ben al aan het aftellen van 620 dagen, hihihihi)nog 152 te gaan. Wat is er bij ons al in orde? Bruidskleed Kostuum en schoenen bruidegom kleertjes bruidskindere...
Voorbereiding Reacties: 6 5-2-2012 15:33:52

Mieke
wanneer afspreken met dj?
Hoi iedereen , wij trouwen op 1 juni 2012 en ons feest gaat door in de lage vuurse in Gent, we hebben besloten om met de dj van de zaal te werken.Heeft iemand ervaring met deze man en wanneer moeten we es afspreken om liedjes door te geven.Ik weet he...
Voorbereiding Reacties: 3 5-2-2012 12:43:19

stephanie
Ik zoek een dik gastenboek
Hallo, Ik heb al paar keer op het net staan zoeken naar gastenboeken maar, dat zal altijd maar boeken met 25 pagina's.. Toch veel te weinig als je meer dan 200 gasten hebt? Weet er iemand waar je mooie dikke gastenboeken kan vinden? Groetjes St&#...
Voorbereiding Reacties: 7 5-2-2012 10:23:58

stephanie
Vraagje ivm bedankjes
Hallo ! Wij zouden als bedankjes plexi hartjes nemen en die  opvullen met rode m&m's/suikerbonen. Maar wij zoudend die graag mooi willen presenteren op een boom of iets met haakjes (maar hebben totaal nog geen idee) Iemand van jullie missc...
Voorbereiding Reacties: 9 5-2-2012 9:27:04

Alessia
Witgouden of gouden trouwring?
Hoi allemaal, eindelijk zijn we terug in actie geschoten wat de voorbereidingen betreft. Vandaag nog eventjes gaan winkelen in Genk en in de etalage van een juwelier een paar leuke ringen gezien. De mevrouw gaf ons een foldertje mee zodat we die thu...
Voorbereiding Reacties: 25 4-2-2012 22:40:45

Patrizia
Iemand meer inspiratie??
Hoi hoi ik had eens vraagje voor jullie ...wij trouwen dus op 2 juni voor de kerk met het groot feest en alles erop en eraan! Maar op 20 april trouwen we voor de wet en gaan we daar in intieme kring iets eten. Nu zou ik vr die dag ook willen zor...
Voorbereiding Reacties: 2 4-2-2012 18:00:03

Jana
bruidjes of gommen met misboekje zonder tekst van priester??? Geen gangpad in de kerk :(
halllooo, Zijn er nog bruidjes die een misboekje moeten maken zonder de tekst van de priester? langs een kant gemakkelijk maar langs de andere kant wel schrik dat de mensen het boekje ni goed zullen kunne volgen! onze priester, supercoole gast van 3...
Voorbereiding Reacties: 6 4-2-2012 16:22:07

Lauren
Ook hier een stemmetje gevraagd
Zouden jullie alsjeblieft ook op mij willen stemmen voor de Nieuwsbladwedstrijd?  http://www.nieuwsblad.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=352e3f88-f199-4b81-ad12-c8264fa03b6d Alle bruidjes die ook een fotootje in de running hebben, laat geru...
Voorbereiding Reacties: 15 4-2-2012 16:09:02

Sophie
door de sneeuw
Hoi allemaal, vandaag stond er op onze planning om naar Almere te gaan, Danta's import. Wij zijn wel van Antwerpen, dus moeten normaal gezien 1,5 uurtje rijden hiervoor. We zijn dan ook nog ff doorgereden voor andere winkels naar Amsterdam. Het was...
Voorbereiding Reacties: 6 3-2-2012 21:29:38

sofie
jippee... wat heb ik vandaag veel kunnen doen
Hallo Bruidjes. Wat vliegt de tijd...  Heb vandaag superveel kunnen regelen voor de trouw. gastenboek, envelopdoos, huwelijkskaars, schoenen bruidegom, cadeautjes voor de kindjes aan de kerk, champagneglazen +fles met onze naam op, ... Morgen ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-2-2012 20:19:59

Titia
Uitnodigingen
Hallo, We zijn volledig bezig met de uitnodigingen. Toch zitten we nog met een paar vraagjes (waar jullie hopelijk mee kunnen helpen ;)) Als je niet de standaard afmeting neemt (vb. vierkant) kost dit dan veel meer om te verzenden bij de post? Wa...
Voorbereiding Reacties: 7 3-2-2012 18:46:03

Lieve
Staking op trouwdag! ARGH!
De European Trade Union Confederation (ETUC), die 86 Europese vakbonden verenigt, organiseert een Europese actiedag tegen de besparingsmaatregelen op 29 februari. Het is aan de nationale vakbonden om de actie concreet in te vullen. Voor België...
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2012 11:47:10

Ilse
Wat met het dessert?
Hoi iedereen! Gisteren hebben we samen met de cateraar nog eens alles overlopen. En ik moet zeggen... het ziet er allemaal goed uit! Ben blij dat die man ons zo goed kan helpen bij het plannen van onze dag... Zo waren er toch enkele elementen waar...
Voorbereiding Reacties: 16 3-2-2012 9:54:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...