Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Evie
Bruidshuis Ellen
Hallo,Wie van jullie is al naar Bruidshuis Ellen geweest in Nederland? Wat waren jullie ervaringen? Is dit een aanrader?Ik heb op deze site gelezen dat de bruidsjurken in Nederland goedkoper zijn dan in België. Is dit ook zo in Bruidshuis Ell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-10-2007 18:27:25

cin
winkel braîne l'alleud
Kent iemand de naam en eventueel tel van bruidskledijwinkel in Braîne l'Alleud ? Wie er reeds geweest is, graag je ervaring ? + Welke merken ? Thanks !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-10-2007 14:27:37

Liesje
Tip voor wie nog trouwschoenen zoekt!
Voor iedereen die nog op zoek is naar schoenen! Ik heb de mijne net gekocht bij Scott's, Galerie de la Toison d'or in Brussel (niet zo ver van Avenue Louise). Heel betaalbaar (de meeste liggen rond de 115 euro) en een hele ruime keuze, het hele jaar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-10-2007 14:53:08

Naomi
Kleed Maggie sotero
Hoi dames!!Vraagje heb enkele heel mooie kleedjes gezien van maggie sotero, heeft er iemand een idee van de gemiddelde prijs ongeveer voor bv 'Capri' kleed? En waar kan ik ze kopen?Thanxxxx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-10-2007 13:07:24

Ines
Bruidskledij in grote maten
Hallo, ik weer, Ik ben een toekomstige bruid en in tegenstelling tot mijn zus die haar trouw al aan het plannen is sinds ze 5 is of zo, begin ik pas nu het universum van de trouwkleren binnen te stappen. Jammer genoeg heb ik geen maatje 36 (en dat za...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-10-2007 7:36:54

Sarien
Fabienne Esprit
Hallo medebruidjes,heeft iemand van jullie ervaring met Fabienne Esprit? Zij maakt trouwkleedjes naar jouw wens?Graag iets laten weten.Ik heb al heel mooie dingen gezien van haar.Groetjes,Sarien12/07/08
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2007 21:32:25

Peggy
Boetieks Bruidsjurken
HalloHeeft er iemand ervaring met Boetiek Rachel in Temse (O Vl)? Of andere goede winkels voor bruidjurken? Ik weet totaal niet waar ik zou gaan kijken en ben niet van plan om naar 5 verschillende zaken te gaan... Bedankt voor jullie reactie!Peggy ( ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-10-2007 12:23:28

T
twijfel
Dag bruidjes,Als eeuwige twijfelaar, ben ik ook nu aan het twijfelen geslagen. Dit week-end ben ik mijn trouwjurk gaan kopen samen met mijn mama en zus. Ze waren het er allebei meteen over eens dat dat de jurk was en ook ik vond het kleed me mooi sta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-10-2007 9:33:30

Isabelle
trouwjurk Nederland
Wij gaan trouwen op 9/5/08 en buiten een zaal hebben wij nog helemaal niets geregeld. Nu ik jullie hier zo bezig hoor begin ik wel bang te worden dat we met alles veel te laat zijn.Een vriendin vertelde me dat de trouwjurken in Nederland dikwijls de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-10-2007 18:01:10

Céline
ervaring met couture Bo Kortrijk?
Hallo bruidjes,Wie heeft ervaring met couture-Bo in Kortrijk?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-10-2007 17:51:00

tanja
winkel
Ik heb in Oostende een leuk trouwkleed gezien ,maar ik weet niet hoe die winkel heet. Het is in de winkelstraat. Is er een goede service en zijn ze klantvriendelijk?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-10-2007 15:06:19

Kelly
te koop trouwjurk linea raffaelli
Op 29 September 2007 ben ik gelukkig getrouwd in een kleedje van linea rafaelli, nu vind ik het spijtig om dit kleedje zomaar in de kast te hangen en daarom zou ik het willen verkopen. Het gaat om het vorlaatste kleedje op de site van linea raffaelli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-10-2007 14:33:03

Inge
C'est moi bruidsmode
Beste (toekomstige) bruidjes,Ik had nog eens een vraagje. Op 30.07.07 werd er positief gesproken over de bruidswinkel C'est moi in Nederland. Zijn er nog onder jullie die in deze winkel geweest zijn en hier ervaringen mee hebben?Groetjes,Inge14/06/08
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-10-2007 13:14:45

Sylvie
Pierre-Yves
Weet er iemand wanneer de huisdéfiles zijn bij Pierre-Yves in Aalst aub?K heb gelezen dat dit in oktober en november is.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-10-2007 9:33:58

evy
Aselin in Heusden
Hey,Heeft er iemand ervaring met Aselin? 'k Heb er een hele leuke jurk zien hangen, maar heb schrik dat de service niet goed is. Ik ben er zo maar heel toevallig langsgeweest en ken de winkel niet. Kan iemand me deze winkel aanraden/afraden?Help!!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-10-2007 21:05:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info