Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
...
Volgende
Laatste
Inge
Feestzaal De Rietgors (Temse - Tielrode)
Hoi iedereen !!!!nog 5 maandjes te gaan en het is zover !!! wij hebben als feestlocatie "de rietgors" gekozen te Temse- tielrode. Heeft er iemand al eens een trouwfeest meegemaakt of georganiseerd in die zaal? wat zijn je ervaringen hierme...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
8-5-2006 14:38:45
Inge
Salons Chartreuse te Holsbeek
Hallo iedereen,heeft er iemand van jullie ervaring met Salons Chartreuse in Holsbeek? Wij gaan namelijk op 23 september ons trouwfeest daar geven.groetjes,Inge
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
8-5-2006 10:28:04
Els
Villa Borghese en kleine zalen
Hallo iedereenHeeft er iemand van jullie al een feest bijgewoond in Villa Borghese in Gentbrugge? Hoe is dat meegevallen? De zaal lijkt ons leuk omdat we maar met ongeveer 90 personen zijn. Kennen jullie nog andere (meer moderne) zalen voor max. 100 ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
7-5-2006 10:56:36
Veerle
Hof van Nazareth
Heeft er iemand van jullie ervaring met het hof van Nazareth? Valt dit mee qua prijs?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
6-5-2006 18:51:44
Marijke
Carelshof of Het Godshuis?
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze 2 zalen? Zo ja, wat zijn de bedenkingen hierbij? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
5-5-2006 14:50:55
Christophe
Locatie in Brusselse, Leuven of Hasselt
Hoi allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal (met of zonder catering) tussen mei en september 2007. Datum ligt nog niet juist vast...Wij wonen nu in het Brusselse, maar mijn ouders en grootste deel van familie wonen in Hasselt en omstreken. H...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
2-5-2006 22:21:22
Sarah
Dennenhof - Bokrijk
Wij overwegen het Dennenhof in Bokrijk als feestzaal voor ons huwelijk volgend jaar in mei. Iemand ervaringen met deze zaal? Wij zijn hier namelijk zelf nog nooit naar een feest geweest maar we vinden de locatie heel mooi. Groetjes, Sarah.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
1-5-2006 18:39:25
Debra
Bezoek feestzaal
Beste bruidjes,Donderdag gaan wij de menu gaan vastleggen in onze feestzaal. Kunnen jullie mij helpen en zeggen welke vragen ik het best nog stel die dag.Debra11/08/06
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
1-5-2006 12:30:07
Veerle
Hortensiahoeve (Ekeren)
Hey Tijdens mijn zoektocht naar een zaal kwam ik bij de hortensiahoeve terecht in Ekeren. Kan iemand mij al wat meer info geven qua prijs, sfeer, eten enz.?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
30-4-2006 14:46:24
Sara
Salons de Romree - Hof van Welde
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een feestzaal en twijfelen tussen Salons de Romree (Grimbergen) en Hof Van Welde (Zaventem).Van Romree nog niks dan goede reacties gelezen over het eten en de bediening. Maar we vragen ons af of de zaal wel geschikt i...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
29-4-2006 20:20:55
Marijke
feestzaal met vrijheid
Hey, ik heb een vraagje. Kent er soms iemand een feestzaal in de omgeving Dilbeek, Asse, Aalst of Dendermonde waar je volledige vrijheid hebt wat je kan doen? Ik bedoel dan dat je niet gebonden bent aan hun catering. Er zouden ongeveer 150 personen m...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
25-4-2006 10:41:13
Natalie
De Roerdomp of Het Eikelhof
Hoi allemaal,Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal MET hotel in de omgeving van Tessenderlo.Heeft iemand van jullie ervaring met De Roerdomp in Diepenbeek of Het Eikelhof in Tessenderlo? Of hebben jullie nog andere ideeën voor een toffe loca...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
24-4-2006 10:36:44
Miet
Caipirinha en Ten Bosse
Hey iedereen,We zijn dit weekend naar twee feestzalen gaan kijken. Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen en Salons Caipirinha in Merelbeke...De zalen vonden we bij allebei ok, dus daar gaat het niet zozeer om... Voor de prijzen geldt hetzelfde.Ik vra...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
23-4-2006 16:29:58
Sigrid
Feestzaal Asse, Meise & omstreken
Hallo, wij plannen te trouwen in de 2007 - zomer. Ik zoubgraag nu al beginnen rond te kijken voor een feestzaal/restaurant. We zijn niet zo'n grote familie en de familie van mijn vriend woont in het buitenland, dus we gaan daar ook nog eens een fesst...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
21-4-2006 11:10:57
Debra
Dessertbuffet
Dag bruidjes,Zoals sommigen onder jullie wellicht weten trouwen wij in de Visscherie in oostrozebeke! Als dessert is er een nagerechtenbuffet! Mijn schat en ik vroegen ons af of er een ijstaart inbegrepen zit in dat dessertbuffet? Wie daar al z'n fee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
20-4-2006 10:33:48
Eerste
Vorige
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Stef Boey Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info