Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sofie
Nog 7 dagen verloofd...
Zoals de titel zegt, nog 7 dagen (en een klein 15 uur) op de teller en dan trouwen we. Ik kijk er super hard naar uit, maar het doet voor de eerste keer toch ook een beetje vies dat in een goede week al dat plannen en regelen en op deze website ...
Voorbereiding Reacties: 2 3-2-2012 9:07:17

Tamara
fotograaf
Hoi bruidjes! Vandaag hebben we de eerste afspraak met onze fotograaf. Wat moet ik zeker vragen? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2012 8:58:25

jamie
35 daagjs te gaan.. en die bevestigingen komen goed binnen !!
Hello bruidjss.. Amai ik ben hier begonnen aan een goei 200 dagen en nu staan er maar 35 daagjs meer op mijn teller, Hopelijk gaat het niet sneeuwen :o Nu even met die bevestigingen, hebben jullie dit ook voor dat je vb een uitnodiging stuurt enkel...
Voorbereiding Reacties: 10 2-2-2012 21:04:22

dorien
man man wat gaat de tijd zo snel!
van 100 beginnen aftellen, nu nog 92 ... hoe ver staan anderen die begin mei trouwen? x
Voorbereiding Reacties: 4 2-2-2012 18:57:16

Melissa
Things to do...
Hey... (by the way..ik ben echt verslaafd ondertussen aan dit forum...dat wordt afkicken achteraf!) Met nog 190 dagen op de teller heb ik 't gevoel dat ik nog véél te véél moet regelen... Even opsommen... Wat moet er nog gebeure...
Voorbereiding Reacties: 13 2-2-2012 17:30:13

Jana
Tips?
dag iedereen, met nog 92 dagen op de teller zoek ik ideetjes voor onze winkel om te toveren tot receptieruimte! maar helaas weet ik echt ni hoe ik daaraan moet beginnen! hebben jullie ideetjes of thema's? groetjes jana
Voorbereiding Reacties: 4 2-2-2012 16:59:55

Ellen
mensen vergeten...
Hey  bruidjes & -gommetjes, Hebben jullie ook het idee dat jullie mensen zullen vergeten uitnodigen? weken geleden hebben we ontdekt dat we 5 personen vergeten waren om uit te nodigen.... Dit was nog geen probleem, het meisje die de envel...
Voorbereiding Reacties: 16 2-2-2012 12:26:27

Sophie
4 maanden nog tot 2 juni 2012
 Hoi hoi hoi, trouwertjes van 02 juni 2012 ... het komt zo zalig dichtbij hé. Het is elke keer zo een beetje wakkerschudden, dat het zo dichtbij komt. Maar terwijl ook toch nog veel te lang naar mijn zin ... Wij gaan morgen voor bedankje...
Voorbereiding Reacties: 7 2-2-2012 11:30:20

Bruidje
Hartlolly's : verpakking?
Hoi lieve bruidjes, Hierbij ook ineens een tweede vraag... Mijn toekomstige hubbie en ik hebben een paar weken geleden grote hartjes-lolly's gekocht, die we gaan uitdelen voor de kindjes in de kerk, incl. zakje snoep eraan. Deze zijn ingepakt in pla...
Voorbereiding Reacties: 18 2-2-2012 9:53:58

nele
aruba, curacao of mauritius in augustus
Hey bruidjes, wij zijn volop de huwelijksreis aan het plannen, maar ik geraak er maar niet uit. We willen echt een heerlijke tropische bestemming. Maar aangezien we midden augustus moeten vertrekken zijn er al heel wat plaatsen uitgesloten owv orkaa...
Voorbereiding Reacties: 5 2-2-2012 8:14:13

Tina
SUNJETS.BE
iemand interesse om onze cadeaubon (100€) van sunjets.be over te kopen? we hebben deze gekregen maar kunnen deze niet meteen gebruiken aangezien we met de bouw van ons huisje zittten...
Voorbereiding Reacties: 2 1-2-2012 21:21:34

Sandra
Dagplanning - fotoshoot bruidspaar - hoeveel tijd?
Hallo allemaal, Ik heb vorig weekend een eerste schets van ons draaiboek gemaakt en naar onze fotograaf doorgestuurd. Ik had voor de foto's van de suite 30 min (max) gerekend en voor de foto's van ons 2 een 45-tal minuten. Tijdsspanne voor de suite ...
Voorbereiding Reacties: 11 1-2-2012 20:54:53

Kelly
iemand met baktalent -> bruidstaart/ cupcakes
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar iemand (omgeving Limburg) die graag cupcakes bakt en eventueel een bruidstaart. Ben jij of ken jij iemand die ons wil helpen? Alvast bedankt! Veel succes nog met de voorbereidingen allemaal! X Kelly
Voorbereiding Reacties: 7 1-2-2012 20:49:18

Tamara
allerlei
Amai, nog 100 dagen, vanaf morgen maar 2 cijfertjes meer op onze teller, begin een beetje de bibbers te krijgen eerlijk gezegd . We zijn nu nog ijverig aan het zoeken naar vervoer, maar voor de rest liggen we wel min of meer op schema. We krijge...
Voorbereiding Reacties: 1 1-2-2012 20:21:12

Nathalie
vervoer en rode loper
Dag mede-bruidjes, Onze zaal ligt vast, dus wij zijn volop bezig met de planning. En zo zitten wij met een aantal vraagjes. Ik had heel graag zo'n ceremoniebus geboekt voor onze dag, maar vind dit toch heel veel geld (voor maar een paar uurtjes)....
Voorbereiding Reacties: 6 1-2-2012 20:10:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...