Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

karin
3 zalen
dag allemaaleindelijk zijn we tot drie zalen gekomen waar we tussen twijfelen.heeft er iemand negatieve of positieve ervaringen met volgende zalen?terassel in meisesalons romree in grimbergende snip in moorselalvast bedankt voor alle hulpgroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-4-2006 10:21:19

Philip
Eindelijk de feestzaal vastgelegd, paar vraagjes
Hoi iedereen,We hebben onze feestzaal definitief vastgelegd, we hebben gekozen voor het borgerhoff in Hoeselt mede door de spontane en goede ontvangst van de gastheer en de mooie locatie.wat we nog niet besloten hebben is de eet-formule(walking diner...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-4-2006 18:37:46

Tina
Parkhotel Lokeren
Wij trouwen op 3 juni 2006 met feest in Parkhotel Lokeren.Iemand al ervaring mee is het er goed ? Wij kozen voor gerookte zalm met zalmtartaar, kippenroomsoep, varkenshaasje in rode wijnsaus en ijstaart. Misschien iemand dit al eens gegeten ?Graag ju...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-4-2006 15:01:48

Astrid
Feestschuur
Wij dromen er van ons avondfeest te houden in een oude schuur.. Iemand tips om zulke locaties te vinden in Vlaams Brabant? Of ervaringen ermee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 7-4-2006 15:41:12

Barbara
Feestzaal Lissewal
Hallo allemaal,Volgend jaar in augustus zou ik willen trouwen in de zaal De Lissewal in Ieper. Ik ken echter niemand die er al geweest is. Heeft iemand van jullie ervaring met deze zaal? Alvast bedankt voor de info!!Groetjes,Barbara
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-4-2006 8:41:38

Katrien
Bloemen feesttafels
Hoeveel betalen jullie ongeveer voor bloemen op jullie feesttafels?(ik heb ca. 9 tafels)Zetten jullie op de cocktailtafels bij receptie ook iets?Welk thema hebben jullie gekozen voor de bloemen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-4-2006 9:13:14

Katrien
Drankenforfait of niet
Hallo bruidjes,Wij zitten zo een beetje te tobben over het feit of we al dan niet met een drankenforfait zouden werken. Op het avondfeest zal vooral familie en een twintigtal vrienden aanwezig zijn. Dit feest zal waarschijnlijk pas iets voor 22u star...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 5-4-2006 16:06:20

karin
paviljoen belgisch kongo met restauration nouvelle
hallo allemaalnog eens een vraagje van mijis er hier al iemand geweest?en wat zijn de ervaringen?alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-4-2006 12:46:40

karin
kasteel de rozerie -aalst
hallo allemaalheeft er iemand al een feest meegemaakt in kasteel rozerie in aalst of is daar zelf getrouwd. Is het er in orde?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-4-2006 9:37:39

Ben
St. Hubert Ronse
Hallo,Wij hebben ons hart verloren aan de prachtige locatie van St. Hubert in Ronse ... alleen hebben we geen enkele referentie.Alle weetjes, positief en negatief zijn dus zeker welkom.Bedankt!Ben
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-4-2006 12:55:14

Ilse
Kasteel Meerlaer - Zaal De Vesten (Laakdal)
Hallo!Heeft er iemand al een (huwelijks)feest meegemaakt in Kasteel Meerlaer of zaal De Vesten, beiden in Laakdal, en viel dat een beetje mee qua eten, bediening, en dergelijke?Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-4-2006 13:14:49

feestzalen oost-vlaanderen
Dag iedereen,Ik heb een heleboel informatie aangevraagd bij verschillende feestzalen. Nu heb ik een aantal favorieten, waarbij ik me vooral gebaseerd heb op het aanbod, foto's en prijzen...Heeft er iemand ervaring met één of meerdere van de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 30-3-2006 19:56:27

iemand ervaring met volgende zalen?
wij zijn nog heel heel dringend opzoek naar de goede zaal voor onze trouw op 10 maart 2007.hebben enkele zalen graag jullie reacties aub slecht of goed alles is welkom.- kasteel van wippelgem- salon roskam- hof ter beke- kasteel van zwijnaarde- kaste...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-3-2006 14:53:27

Van Daele
ervaring met feestzaal drie koningen
Hallo iedereen,Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met salons driekoningen in beauvoorde?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-3-2006 17:27:06

Peggy
Saint Germain of Ter Eeste
Hey iedereenGisteren zijn we voor de laatste keer gaan kijken naar de twee overblijvende feestzalen.Nu zijn mijn ouders nogals pro de éné zaal en zijn ouders uiteraard pro de andere zaal.Hebben jullie ervaring met deze twee zalen en welke z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-3-2006 14:47:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info