Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gaëlle
Ceremoniemeester
Hi bruidjes Ik ben op zoek naar een cermemoniemeester die naast zijn taak als ceremoniemeester ook bereid is om eigen aangebrachte decoratie (zaaldecoratie/tafels + kerkdecoratie) in plaats te zetten indien wij dit de dag ervoor niet kunnen/mog...
Ceremonie Reacties: 1 21-7-2014 21:21:28

tatijanna
Nog zestig dagen
Nog zestig dagen en dan is het aan is spannend op 23 augustus heb ik men tweede pas maar ik ben zo bang daarvoor want ik droom soms het niet meer zal passen is dit normaal en ook hoop ik dat alles blot verloopt want ook maak ik me zorgen over mijn tr...
Voorbereiding Reacties: 2 21-7-2014 19:20:24

Evelien
Jimmy choo pump Evelyn te koop
Hallo iedereen, Heeft er iemand interesse in nieuwe peep toe pumps van het bekende merk Jimmy Choo in maat 39, kleur champagne glitter! In nieuwstaat (leer ruikt nog naar nieuw), luxe opbergzakje en 2 extra dopjes voor de hak, in originele doos. F...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 21-7-2014 18:48:46

Karo
Origineel gastenboek
Hoihoi, We zijn op zoek naar een originele manier om de gasten een woordje te kunnen nalaten tijdens het avondfeest. Liefst geen gewoon boek, maar wel iets origineel. Tijdens het feest van een vriendin zag ik dat ze zelf postkaartjes had gemaakt met ...
Ideeën Reacties: 12 21-7-2014 18:27:39

BLA
iemand ervaring met Klokhof (Marke)?
heeft er iemand van jullie ervaring met deze zaal? eten, akoestiek, prijs?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-7-2014 18:16:45

Karo
Niet kerkelijke ceremonie
Hello allemaal! Wij gaan trouwen voor de wet en meteen erna een niet kerkelijke ceremoniedienst houden in een tuin :) Graag had ik wat tips gekregen over hoe we deze ceremonie best aanpakken. Mag een kennis deze dienst leiden, hoeveel liedjes verw...
Ceremonie Reacties: 7 21-7-2014 15:30:00

Anneleen
bruidjes eind augustus
Heey lieve bruidjes allemaal.  Met nog 32 dagen op de teller begint ons trouwfeest nu echt heel dicht te komen. Ik vroeg me af wat er de laatste weken/ dagen nog allemaal geregeld wordt? Ik heb namelijk het gevoel dat alles in orde is, maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 3 20-7-2014 18:25:46

claudia
Getrouwd!!!!!
Onze dag zit er al weer op helaas. Ik kan zeggen het was de mooiste dag van ons leven. Het was nog mooier als ik me had kunnen wensen. We hebben al wat foto's binnen van vrienden van ons die wat foto's hebben gemaakt met hun eigen camera. https://ww...
Ceremonie Reacties: 6 20-7-2014 17:40:30

Katleen
Eerste pas tegen gevallen
Hallo, Gisteren had ik mijn eerste pas van mijn jurk en dit is redelijk tegengevallen. De jurk was een stuk te lang. Dit terwijl er bij de aankoop verschillende keren is gevraagd hoe hoog mijn schoenen gingen zijn (ik heb toen doorgegeven hakken van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 20-7-2014 16:51:40

Stephanie
Digitale drukkerij
Hallo, Nog twee maandjes en het is aan ons! De uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en zijn eindelijk af :) Ik was initieel heel blij met de uitkomst, tot ik mijn eerste offerte liet maken ;) In een gewone drukkerij kwam dit neer op +- 4 euro per kaar...
Uitnodigingen Reacties: 5 20-7-2014 14:27:03

elyne
Binnenlocatie trouwfoto's regio Kortrijk
Hallo bruidjes, wij zijn nog op zoek naar een plan B voor de fotolocatie, maw een mooi gebouw, loods, fabriek... in de regio Kortrijk waar we op onze huwelijksdag de foto's binnen kunnen nemen in geval van slecht weer. Wie weet een mooi plekje zijn?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 20-7-2014 13:05:56

Stephanie
Provonias bruidsjurken in outlet?
Hallo iedereen! Ik ben natuurlijk nog een beetje aan de vroege kant daarvoor, maar ik ben me al volop aan het informeren. M'n aanstaande en ik bekostigen alles zelf van onze bruiloft (21 januari 2016), en daarom moet ik ook wat oppassen met wat m'n k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-7-2014 12:30:07

kathleen
Nog 11 dagen
Amai het begint te korten hoor, met nog 11 dagen op de teller... Gisteren om mijn juweeltjes geweest, heb ze laten maken en ben heel blij met het resultaat. Simpele armband met witte parels en om de 2-3 parels een kraaltje met steentjes. Dan mijn oo...
Voorbereiding Reacties: 1 20-7-2014 12:18:48

Nicky
Trouwboog te koop
Dag Bruidjes, Het is nu twee weken geleden dat ik de trouw van men dromen heb gehad. We hadden een alternatieve ceremonie in de tuin en hadden daarvoor een trouwboog ineen geknutseld. We zouden deze graag verkopen, aangezien we er nu helaas niets m...
Ceremonie Reacties: 5 20-7-2014 10:08:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...