Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
...
Volgende
Laatste
Ilse
Feestzaal
Hallo!Ik wilde graag even weten of iemand recent een (trouw)feest heeft meegemaakt in zaal 'De Vesten' in Vorst-Laakdal, of in 'Kasteel Meerlaer', ook in Vorst-Laakdal, en of dat een beetje in orde was... Wij dachten aan een van deze zalen als locati...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
23-3-2006 13:28:07
Debra
Ontzettend ontgoocheld over feestzaal!
Hoi medbruidjes,Zijn er ng onder jullie die trouwen in feestzaal de Visscherie in Oostrozebeke. Hebben jullie ook een 2-tal weken de ontdekking gedaan dat ze ongelooflijk met ons voeten spelen toen jullie het nieuwe menuboekje thuis ontvingen?Wij dus...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
22-3-2006 10:21:37
Inge
feestzaal: de lissewal of scherpenberg???
Hallo,Wij zitten momenteel met een groot dilemma ivm onze feestzaal: ofwel wordt het de scherpenberg (loker) ofwel de lissewal (elverdinge). Heeft iemand ervaring in één van deze twee? Alle reacties meer dan welkom! Bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-3-2006 19:19:20
Karen
's Graevenhof
Hallo allemaal,Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk, wij hadden 's gravenhof in schilde op het oog. Heeft iemand hier al ervaring mee?Zeg het ons aub!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-3-2006 16:34:09
Vicky
Locatie receptie heeft afgezegd!
HalloTis hier precies de week van de afzeggingen...Wij gingen onze receptie op het kerkplein doen, vlak na de mis. Mijn ouders hadden dat al gevraagd aan de burgemeester en die zei dat dat geen probleem was en dat we dat niet moesten aanvragen (heef...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
19-3-2006 9:03:22
Inny
kastanjehof in Pellenberg
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik gaan volgend jaar in augustus trouwen en zijn op zoek naar een geschikte zaal. Wij zijn gaan kijken in het Kastanjehof en dit beviel ons erg goed. Nu hebben we wel op een andere site gelezen dat het eten hier zou tege...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
14-3-2006 22:51:12
Nathalie
Hofke Van Bazel
Wij hebben als feestzaal Hofke Van Bazel gekozen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze zaakvoersters heeft ons verschillende malen beloofd om een offerte op te sturen maar na 3 weken hebben we nog steeds niets ontvangen. Zaterdag zijn we dan zelf terug...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
8-3-2006 16:45:48
kristel
Menukaarten help help help
hallo Wij zijn net terug van de feestzaal. We waren verschillende punten nog gaan bespreken. Nu hebben we ronde tafels van 8 tot 10 personen en in het midden van de tafel is er een vaas met een dikke blauwe kaars (kei leuk) maar waar moet ik nu mijn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
6-3-2006 22:30:30
Jan
Molenhuis - Hof Van Beatrijs
Hoi allemaal,Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest. Momenteel overwegen we twee feestzalen: het Hof Van Beatrijs in Lier en het Molenhuis in Vremde (Boechout).Heeft er soms iemand al ervaringen met deze feestz...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
6-3-2006 20:20:11
Hof ten Damme in Kallo
Hallo,wij trouwen in 2007. Heeft iemand ervaring met Hof ten Damme in Kallo? Graag positieve en negatieve ervaringen! Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
3-3-2006 20:38:01
Graag nog wat meningen over Waerboom Groot Bijgaarden
Bruyidjes to b. Giosteren menu gaan vastleggen in feestzaal waerboom te groot bijgaarden. Echt triestig : we voelen ons in het zak gezet. Hadden via mail prijs gevraagd vr een menu: krijgen prijs alles inbegrepen... Gisteren bleek dat er nog een supp...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
3-3-2006 18:00:43
feestzaal oud- sint jan en traiteur cardinal
Hallo,Wij trouwen in 2007 in oostende, maar ons feest gaat door in de site van het Oud Sint-Jan te brugge. Heeft iemand ervaring met die zaal of is iemand daar al naar een feest geweest? Als er mensen zijn die ervaring hebben met traiteur cardinal wi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
2-3-2006 14:06:21
ellen
bloemenhof brasschaat
Ik heb volgende week een afspraak bij het bloemenhof in Brasschaat. Nu voor ik er iets ga vastleggen had ik graag gehoord of er iemand van jullie al ooit geweest is, en hoe jullie ervaring er is? alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
1-3-2006 22:29:11
Peggy
Bericht voor Karen en Jan
Hey, Ik lees dat jullie feest doorgaat in het Godshuis. Ook wij zitten serieus te twijfelen om het daar te laten doorgaan. Met welke van de 3 traiteurs gaan jullie werken? Je kan me misschie toevoegen op msn, want ik heb eigenlijk nog veel vragen en ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
28-2-2006 21:03:46
marijke
feestzaal regio Tienen-Leuven
Hallo! Wij plannen ons huwelijk in juli 2007 en gaan zo stilletjes aan op zoek naar een goeie feestzaal. Wie heeft aanraders in de regio Tienen of Leuven?Dank je wel!Marijke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
28-2-2006 13:26:51
Eerste
Vorige
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Utika Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info