Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Piere-Yves
Hey, bruidjes Iemand ervaring met bruidswinkel piiere-Yves? (Aalst) Grz Sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-7-2014 21:01:12

Kathy
ceremonie met de kindjes!
Hey,Ik ben volop bezig met onze ceremonie. Graag had ik op het einde iets met onze kinderen( 2 en 4)  gedaan. Geen duiven, geen balonnen! Heeft er iemand soms tips, muziek, ...  alvast bedankt  
Ceremonie Reacties: 4 19-7-2014 15:39:30

Pascale
Wensboom
Hé Ladies Ik ben op zoek naar een wensboom. Hebben jullie tips waar ik er eentje kan kopen? Groetjes Pascale
Voorbereiding Reacties: 3 19-7-2014 10:36:23

Sarah
Bruidsjurken
Hallo! Ik heb wat gezocht naar trouwjurken. Wat mij opgevallen is, is dat de bruidskledij in Nederland echt veel goedkoper is dan hier in België. Heeft iemand hiermee ervaring? Is de kwaliteit hetzelfde of ligt het verschil in prijs hieraan?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 18-7-2014 17:53:34

Sarah
Huwelijksfuif
Hallo iedereen! Wij zouden in augustus 2015 trouwen. Wij hadden in gedachten om eerst een receptie te geven en vervolgens als avondfeest een huwelijksfuif (om het wat "minder duur" te maken). Wij willen onze gasten natuurlijk wel iets te eten aanbi...
Ideeën Reacties: 12 18-7-2014 17:36:06

leen
Op zoek naar fotomuur...
Hallo iedereen, Ik heb bij verschillende bruidjes al een fotomuur gezien die kan gebruikt worden tijdens het feest of receptie voor foto's te trekken ( met kadertjes enzo...) waar je dan je hoofd kan doorsteken :-) Weet iemand of dit allemaal zelf ...
Ideeën Reacties: 2 18-7-2014 15:56:41

Chloé
Trouwartikelen te koop
Dag bruidjes, Na het opruimen van ons huis wil ik graag nog een hoepelrok en decoratiespullen te koop aanbieden. Hierbij de linken naar de advertenties op Kapaza: http://www.kapaza.be/nl/vi/86208776.htm http://www.kapaza.be/nl/trouwjurken/hoepelro...
Voorbereiding Reacties: 0 18-7-2014 15:17:13

sarah
Dianna David: open rug lingerie?
Hey allemaal, ik heb een vraagje: ik ga binnenkort de eerste keer passen bij Dianna David. Ik ga speciaal voor één specifiek kleedje met open rug dat ik supermooi vind, ik denk dan ook dat het dit kleedje gaat worden als het mij mooi staat....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-7-2014 12:10:19

Nicole
trouw gelofte
Hoi Allemaal, M'n ventje en ik hebben besloten onze eigen trouwgelofte te schrijven of ja zeg maar gewoon ik wil dat heel graag en dan zegt die vent van mij is goed schat maar nu... heeft iemand tips of voorbeelden die me verder kunnen helpen? Ik w...
Ideeën Reacties: 2 18-7-2014 11:19:20

lindsey
iemand ervaring met salons Cortina
Hallo, Nog bruidjes aanwezig regio west vlaanderen? Over allerlei feestzalen vind je hier veel info terug maar over Salons Cortina in Wevelgem helaas niet veel (recents) te vinden. Is er iemand die in het voorbije jaar of in de nabije toekomst...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 18-7-2014 9:47:50

Karolien
Trouwkleed verkopen: lukt dat?
Hoi iedereen, Ik zie hier veel posts van mensen die hun trouwkleed te koop aanbieden. Ik vraag me nu af: krijg je je trouwkleed echt vekocht?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-7-2014 9:05:02

Karolien
Kost trouwpak?
Hoi, Kan iemand mij zeggen wat zo de prijs is van een kostuum of trouwpak voor mijn verloofde? Hij wil niets fancy, eerder een pak dat hij ook voor andere feesten nog kan dragen, maar 't moet wel driedelig zijn. Ik heb absoluut geen idee hoe zoveel ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 18-7-2014 9:01:38

Bieke
Kinderen
Wij hebben 3 kindjes. Weten jullie leuke manieren om ze te betrekken bij de ceremonie? De jongste (2,5 jaar) kan bv de ringen aangeven, maar wat kunnen we de oudste laten doen? (Tweeling van net 4 jaar)
Uitnodigingen Reacties: 3 18-7-2014 7:29:13

Michele
Hoe DJ zoeken en kiezen?
Hallo! We zijn al redelijk ver met onze voorbereidingen voor ons huwelijk van volgend jaar maar we zoeken nog een DJ. Hoe begin je hier aan? Hoe hebben jullie deze gekozen en gevonden? Wij kunnen samenwerken met het Blue Moon Team, maar ik ben daar...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 17-7-2014 21:40:36

Lies
Eerste pas
Morgen een half dagje werken en in de namiddag heb ik dan mijn eerste pas. Best wel nerveus, want ga nu pas voort eerst het totaalbeeld zien. Maar tegelijk ook wel stressy, want ik droom al weken dat er dingen mis zijn; het is het verk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-7-2014 21:38:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...