Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tima
dringend suite kledij west vlaanden waar ????
hoi allemaal , mijn broer heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd in spanje 13/6/2014 en ging normaal in mei trouwen maar wegens de ernstige ziekte van zijn mama trouwen ze nu 13/9/2014 . De vereiste voor de suite is roze Nu ik zou graag iets vinde...
Kledij - Suite Reacties: 12 17-7-2014 21:22:57

Karen
Feestzaal gezocht Mechelen en omstreken
Hallo iedereen, Sinds afgelopen weekend zijn wij verloofd (hoera!), en we zijn nu op zoek naar een zaal voor 2015. We trouwen in Mechelen, en zoeken iets in de (ruime) omgeving. We zouden een receptie (100p) en avondsfeest (80p) willen geven, op ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 17-7-2014 19:41:35

joyce
Help! kledij bruidskindje
Hello, Ik ben dringend op zoek naar een kleedje voor mijn bruidskindje van 18 maand! Ik had 1 maar ze heeft een groeispurt gehad en is te klein... geen idee waar ik nu nog iets kan vinden, moet ook in een roze tint zijn.. iemand raad???
Kledij - Suite Reacties: 6 17-7-2014 18:49:04

Deena
Bruidjes opzoek naar jurk
Beste bruidjes, ik verkoop mijn trouwjurk, dewelke ik nooit gedragen heb.Het is een jurk van het merk SanPatrick, gekocht bij Le Chapeau in Bree. Het aankoopbewijs is er nog.Het betreft een maat 40. Er zijn nog geen retouches aan gedaan. Dus aanpasse...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-7-2014 17:47:15

Elke
visagie + kapsel regio Merchtem
Dag mede-bruidjes-in-spé, Ik heb hier al heel wat topics gelezen en veel tips opgedaan voor de organisatie van onze grote dag. Ik ben reeds nu op zoek naar iemand die mijn haar en make-up kan doen, en eventueel ook die van de mama en sch...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 17-7-2014 15:04:08

claudia
morgen is het aan ons!
Lieve aanstaande bruidjes, Met nog maar een kleine 15 uur op de teller is het morgen eindelijk aan ons om te gaan trouwen. De zenuwen beginnen nu echt wel te komen. Het weer zit ons in elk geval mee al zal het wel behoorlijk afzien zijn met de warmt...
Voorbereiding Reacties: 8 17-7-2014 9:44:50

Katrien
Verkooppunten haaraccesoires Poirier
Weet er iemand, buiten Couture Ann, nog verkooppunten van Poirer voor de haaraccesoires? Ze verkochten het in de bruidswinkel waar ik mijn jurk heb gekocht maar ze hadden maar enkele stukken dat ze konden laten zien. Uit een boekje bestellen vind ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-7-2014 22:41:19

Jolien
Jurk laten maken
Dag bruidjes Ik zou mijn trouwjurk laten maken, omdat ik tot nu toe nog nergens gevonden heb wat ik zoek, nl een kleedje a la anthony candy. Ik ben langsgeweest bij Eva, van stoffen Janssens in Gent en had een erg positieve indruk: enthousiast, vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-7-2014 21:36:18

marie
Videograaf
Hallo iedereen, Onze trouwdatum komt erg dichtbij (nog 3 weken  ) en wij zijn tot de constatatie gekomen dat we een videograaf zijn vergeten te boeken om ons huwelijk te filmen.Aangezien het zo kort voor datum is ben ik bang dat we niemand ...
Video Reacties: 6 16-7-2014 17:50:00

Maroucha
Make up (Kalmthout) voor augustus!
Ik ben op zoek naar iemand die mijn make-up kan doen... Tijd begint toch stilletjes aan te dringen! :) Wie weet iemand (die nog plek heeft) en aan huis komt? Kapsel wordt al gedaan, is enkel voor make-up
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 16-7-2014 14:08:25

Tiffany
Ervaring Kasteel Carelshof Sint-Amandsberg?
Hallo! Wij vroegen ons af of hier iemand recentelijk een trouwfeest bijgewoond heeft, of zelf gegeven heeft in Kasteel Carelshof te Sint-Amandsberg? Wij overwegen om hier ons trouwfeest te laten doorgaan en we zouden daarom graag eens de ervaringen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-7-2014 12:24:30

Kim
bruidjes van zaterdag 19/7
Wie trouwt er nog deze zaterdag?  Het weer zag er lang onweerachtig uit, maar duimen dat het onweer pas 's nachts doorbreekt! :) Mijn gevoel zegt van wel!  Hebben jullie nog veel werk? Wij moeten enkel nog de enveloppen maken voor de zaal ...
Voorbereiding Reacties: 5 16-7-2014 12:18:41

evelien
Geen idee meer...
Met nog 10 maanden te gaan wil ik toch al wel wat regelen. Tot nu toe hebben we al fotograaf,vervoer, trouwkleed en kostuum ( morgen ga ik schoenen kopen) ,trouwringen en dj. Hebben al een idee voor huwelijksreis. Wat zou ik nu best als volgende in o...
Voorbereiding Reacties: 12 16-7-2014 12:10:57

Dakota
Riksja / becak te koop
Hallo iedereen Ons originele plan was om een riksja als trouwvervoer te gebruiken. Wij hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat we een te grote afstand moesten overbruggen. Maar we hebben nu dus een opgefriste riksja (eigenlijk becak) staan, die w...
Voorbereiding Reacties: 0 16-7-2014 11:07:12

Véronique
Tip : weddingparty app
Wij hebben een leuke gratis app gevonden: WeddingParty. Iedereen kan foto's posten en berichten liken. Het is een beetje de digitale versie van de wegwerpcamera's op de tafels. Echt tof!
Ideeën Reacties: 3 16-7-2014 11:02:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...