Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Britt
Trouwringen
Hey bruidjes, wij mogen weer 2 vinkjes zetten op onze lijst:) Vandaag zijn we prijs laten maken voor onze huwelijksreis. We gaan naar de malediven! Ik weet dat het dan regenseizoen is maar we gaan het erp wagen:) En dan onze trouwringen!! Jaja we he...
Voorbereiding Reacties: 2 28-1-2012 20:37:02

sven
allerlei
hey,joepie we hebben onze kindjes hun kleding gevonden enkel nog hun schoenen dat is weer iets dat we kunnen schrappen op onze to do lijst. Snoepjes besteld alles bijna in orde en dan kunnen we aftellen naar onze grote mooie dag grtjs aan alle toekom...
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2012 17:40:31

Katrien
kleertjes bruidskindjes => check
hoewel mijn planning de voorbije maanden helemaal in het water is gevallen kan ik nu met trots verkondigen dat we vandaag de kleertjes voor onze bruidskindjes gevonden hebben!  Enkel nog schoentjes, maar daar wachten we nog even mee met die...
Voorbereiding Reacties: 1 28-1-2012 16:14:03

stephanie
Uitnodigingen
Hallo ! We hebben eindelijk onze uitnodigingskaart gevonden ! Nu nog enkel de teksten (aankondiging + appart kaartje voor het feest) Heeft er iemand voorbeelden die ze zou willen doormailen aub? decaux_stephanie@hotmail.com groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2012 10:02:49

Vicky
Blauw kostuum gezocht maat 86
Wij zijn voor ons zoontje op zoek naar een donker blauw kostuum (maat 86). Hij heeft nu maat 80 en het zou voor april zijn. Een 86 lijkt me dus goed ;). Nu zijn wij al op vele plaatsen gaan kijken, maar meestal beginnen deze kostuums pas vanaf 2 jaar...
Voorbereiding Reacties: 7 28-1-2012 8:14:50

tiffanie
Miserie, alleen miserie!
Hallo lieve medetrouwers,  Nu wil ik toch eventjes mijn verhaal kwijt! Wij hadden echt een helse dag gisteren!Zoals ik eerder al vertelde zijn mijn ouders sinds enkele jaren gescheiden. Mijn mama is sindsdien terug een puber die haar niet weet t...
Voorbereiding Reacties: 29 27-1-2012 19:17:44

Ellen
het verlossende telefoontje gekregen!!! happy happy happy
Gisteren was mijn trouwkleed binnen in de winkel! Voor ons huwelijk moet ik nog 3 x gaan passen ( feb-maart-april) Mijn eerste pas is voor half februari... ik kan nu al bijna niet meer wachten! Met nog een 3-tal maandjes te gaan mag ik vanaf iedere ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-1-2012 7:50:21

Ilse
welke ceremoniemeester?
Hallo, Wie kent er een goede (niet te dure) ceremoniemeester? Hoe lang blijft hij bij jullie? Iemand al ervaring met Peter Coene? groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 26-1-2012 22:03:49

Ellen
Bruidjes 23/06/2012
Hey Bruidjes & Bruidegommen 23/06/2012... Hoever staan jullie allemaal? Ben heel benieuwd, want wij zijn eindelijk in gang geschoten!:-) Groetjes,(Btw: Nog 148 dagen... hihi...)
Voorbereiding Reacties: 6 26-1-2012 20:33:58

Imke
Gastenboek gemaakt!
Voor wie nog een leuke manier zoekt voor een gastenboek, ik heb zonet geknutseld en ben zeer tevreden van het resultaat! Ik heb in Dille & Kamille een mooie notitieboek gekocht (zonder ruitjes) en heb daarin allemaal enveloppen geplakt (twee per ...
Voorbereiding Reacties: 13 26-1-2012 18:56:52

Titia
Afvinken maar
Hoi iedereen, even een grote opluchting na het vele afvinken!!! Het kostuum voor mijn vriend is besteld komt in april toe, de ringen zijn besteld, schoenen gevonden, kleedje besteld, uitnodigingen bijna klaar, ... Het doet goed om dingen te regel...
Voorbereiding Reacties: 0 26-1-2012 18:06:06

Ellen
wie kan mij helpen?????
Hey Allemaal, Heeft iemand een idee waar ik zou mooi windlichten kunnen kopen ( voor een schappelijke prijs) En deze laten graveren. Ik zoek nog 3 cadeautjes voor de cameraman ( die gratis filmt) Voor de persoon die gratis een speciaal gastenboek ma...
Voorbereiding Reacties: 2 26-1-2012 9:42:12

Sarah
Joepie jeej!
Eventjes mijn vreugde kwijt... Met nog 120 dagen op de teller begint het af te korten. De afglopen dagen toch weer enkele dingen kunnen regelen. In het weekend mijn vriend zijn prachtig kostuum van Cossmo gaan kopen in de Witte Duif in Leuven, super ...
Voorbereiding Reacties: 3 26-1-2012 9:38:30

Jana
Oh my god!!!!
Mijn hart slaat 100, ik zie 99 staan, geen drie cijfers meer! alles gaat zo snel sinds het nieuwe jaar! Eindelijk een teken van leven van de priester gehoord hierjuist voor een afspraak ivm met onze misboekjes! Nu wordt het druk druk druk. Mijn verlo...
Voorbereiding Reacties: 7 26-1-2012 8:33:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...