Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne
Kapper aan huis regio Gent
Beste medebruidjes, Ik ben op zoek naar een kapper die op zaterdag 6 september 2014 aan huis komt (voor een opsteekkapsel) in regio Gent. Welke kapper kunnen jullie aanraden? Bedankt! Anne
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 16-7-2014 9:40:54

Kevin
Aanrader fotograaf: Ronny Wertelaers
Beste bruidjes en bruidegommen in spé, Wij zijn ondertussen al twaalf dagen getrouwd en we willen graag even onze fotograaf, Ronny Wertelaers (uit Hasselt) bedanken voor de prachtige foto's! We kunnen hem absoluut aanraden, hij kent zijn vak e...
Fotografie Reacties: 4 16-7-2014 9:30:58

Nele
niet-kerkelijke tekst
Hallo iedereen, Wij trouwen binnen 3 weken, niet voor de kerk, maar wij hebben wel een intieme ceremonie in elkaar gebokst voor familie en hechte vrienden. Ik ben nog op zoek naar teksten die de mama's zouden kunnen voorlezen tijdens de ceremonie. ...
Ceremonie Reacties: 8 15-7-2014 23:25:03

Sabine
Trouwdeco
Na een fantastische trouwdag verkoop ik enkele van onze spulletjes: http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/trouwdecoratie-197548517.html Voor het ganse pakket: 40 EUR. Af te halen in Brecht.
Voorbereiding Reacties: 5 15-7-2014 21:31:41

Tiffany
Verslag 11/07/14
Hey iedereen! Ik heb niet veel op dit forum gezet, maar genoot al om alles te lezen en dingen op te pikken... Vorige vrijdag zijn we dan eindelijk zelf in het huwelijksbootje gestapt, en ondanks de weersvooruitzichten was het een fantastische dag! '...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 15-7-2014 20:41:12

farah
op zoek: make-up & verzorging
heey, Ik ben van Aalst en ben opzoek naar waar of wie mij kan helpen met men make-up en verzorging op mijn grote dag. Iemand tip's of iemand die het doet... laat maar weten. Ik weet is wel wat vroeg dat ik zoek wand ik zou trouwen op 20/08/2016. m.v...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 15-7-2014 20:40:41

Anne-France
Tafelaanduiding kleuren + armbandjes
Dag allemaal Met nog een paar dagen op de teller ben ik bezig met de details. Zo zit de tafelaanduiding mij een beetje dwars. Heeft er iemand leuke, goedkope ideeën? De gasten komen aan voor de receptie en krijgen door onze ceremoniemeester ee...
Ideeën Reacties: 5 15-7-2014 17:55:00

Deborah
gezocht!! tekst voor vergevingsmoment misboekje
 Hallo dames!ik ben volop bezig met het samenstellen van ons misboekje, maar ik zit een beetje in de knoop bij het vergevingsmoment...Ik wil graag een mooi en origineel tekstje maar ik vind er niet echt een... Hebben jullie eventueel&n...
Ceremonie Reacties: 2 15-7-2014 16:43:50

cecile
light in the box
Hoi, Zijn er bruidjes die ervaring hebben met online kopen bij light in the box? Voor de dingen die ik nodig heb kan ik daar nu precies super goede koopjes doen maar weet niet goed of het te vertrouwen is?
Ideeën Reacties: 2 15-7-2014 16:13:16

Severien
Reislabels: waar halen?
Hoi allen, ik zou de tafelindeling willen doen adhv reislabels zoals je ook aan je koffer kan hangen. Weet iemand waar ik dit zou kunnen halen, ik heb er namelijk zo'n 180 nodig... Bedankt!
Ideeën Reacties: 4 15-7-2014 15:51:08

Julie
Wanneer de ringen uitwisselen?
Hallo iedereen Normaal hadden wij geen ceremonie apart voorzien maar nu hebben wij ons bedacht en zouden we dit wel doen. Ceremonie zou doorgaan in onze feestzaal net voor de receptie en avondfeest. Nu zit ik met een klein probleem, wij zouden on...
Ceremonie Reacties: 6 15-7-2014 15:04:16

karen
zwarte hartjes
Hallo, Ik heb hier nog 10 zwarte hartjes op een houten voetje die ik gekocht had om op de tafels te zetten (voor de tafelnamen).  Aan de achterkant van de hartjes is er een knijpertje zodat je een foto of menu of een tafelnaam er aan kan bevesti...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2014 14:20:22

karen
iemand interesse in tekstballonnetjes? (wolkie talkie)
Hallo allemaal, Op ons feest gebruikten we tekstballonnen om leuke foto's van de gasten te nemen.Jammer genoeg zijn we ze een beetje uit het oog verloren en hadden we ze niet direct op een strategische plaats gelegd.  Ze zijn dus wel gebruikt, m...
Voorbereiding Reacties: 1 15-7-2014 13:59:03

karen
iemand interesse in feestviltjes? ik heb er nog over
Wij hebben nog feestviltjes over van ons huwelijksfeest.  In totaal zijn het er 114. Voor 10 euro mag je ze allemaal hebbenEr zijn 5 verschillende kaartjes met aan elke kant een andere vraag:*Naar waar moet het trouwkoppel op huwelijksreis en wa...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2014 13:49:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...