Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Marjo
Bruidsrok en -top (Rembostyling 2007)
Hoi allemaal,Op 30/6/07 ben ik getrouwd en omdat ik het zonde vind om mijn prachtige trouwkleed gewoon in de kast te hangen, kan ik er andere bruiden misschien gelukkig mee maken. Het is een model van Rembostyling, collectie 2007. Haltertop en rech...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-9-2007 16:05:46

emilie
cermo of linx?
Hallo,de 12e oktober ga ik passen bij cermo in Turnhout, maar nu heb ik me laten vertellen dat de kleedjes van linea rafaelli bij linx goedkoper zouden zijn. Zijn er nog bruidjes die deze ervaring hebben?Groetjes!Emilie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-9-2007 7:57:59

Annelies
trouwjurken bij Issa Moda en Anuna Hasselt
Hoi mede-bruidjesIk heb volgende maand een afspraak bij Issa Moda en Anuna. Ik zou graag een idee hebben in welke prijscategorieën die trouwjurken liggen. Ik ben helemaal weg van de Ann Bellin lijn bij Issa Moda en ook van Garamaj bij Anuna. Kan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-9-2007 16:06:53

Gwen
Te koop : stijlvolle bruidsjurk Mathyro - 0708
Hallo,Wij zijn drie weken geleden getrouwd. En het was een onvergetelijke dag! Omdat ik (wij) het zonde vinden om mijn prachtige jurk in de kast te laten hangen, zou ik (wij) het fijn vinden mocht er iemand anders het kleed dragen op haar (hun) speci...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-9-2007 12:42:04

Annelies
Pronovias
Hoi iedereen,half november ga ik normaal de eerste keer passen voor de jurk van mijn dromen:-) Om alvast een beetje een idee te vormen schuim ik momenteel alle websites af. Ik ging eerst voor Rembo en Linea maar begin nu meer en meer Pronovias te ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-9-2007 9:48:14

Wendy
nog eventjes geduld
Volgende week beginnen de eerste huwelijksbeurzen. Ik verlang er al naar!! De nieuwe collectie bruidsjurken bewonderen!!!Ik trouw op zaterdag 05/07/2008. Vele vrienden vragen of ik mijn bruidsjurk al ben gaan kiezen, maar ik moet iedereen teleurstel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-9-2007 21:14:22

emilie
Kleed gezocht
Hallo,zijn hier grote bruidjes die hun trouwkleed willen verkopen?Ik ben nl op zoek naar een tweedehands trouwkleed maar vind er nergens eentje omdat ik nogal groot ben (1m79). Ook niet onbelangrijk: mijn kledingmaat is ongeveer 42 en ik ben zot van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-9-2007 17:44:43

Marisa
Jurk Linea Raffaelli 2006 of 2007
Heeft er toevallig iemand de paars-roze trouwjurk (top en rok) te koop die ik zoek?Het mag deze zijn van de collectie van 2006 of deze van 2007.Mocht er iemand deze jurk hebben en wegdoen, zou je me dan een mailtje willen sturen?Ik heb deze jurk al e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-9-2007 16:50:04

Ann
twijfels
Zijn er onder jullie ook die twijfelen of anderen trouwkleed mooi gaan vinden?? De eerste keer dat ik het ging passen vond ik het zooo mooi, maar meer en meer begin ik te twijfelen. Is het niet te sober? Is de stof wel mooi? ... Het is wel mijn dag, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 25-9-2007 13:04:11

Valérie
Trouwkleed
Hallo BruidjesHoe lang hebben jullie moeten wachten éér jullie kleedje besteld was? GroetjesValérie02/02/08
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-9-2007 12:43:34

Nathalie
Kostprijs hoepelrok?
Hallo,Kan iemand mij misschien meedelen wat de richtprijzen zijn van een hoepelrok (A-lijn) en waar ik dit misschien het goedkoopst kan bekomen (regio Gent)? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-9-2007 12:21:33

wendy
wie weet raad
hallo iedereen ,ik heb een vraagje aan jullie ,wij gaan op 16 augustus 2008 de stap zetten . voor ons is het beide de 2 de keer . bij mij 12 jaar geleden en bij mijne vriend 5jaar geleden .nu zit ik te denken ,kan ik terug in een mooie trouwkleed gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 24-9-2007 21:32:59

danielle
bruidjesdagen cermo
hoibinnenkort zijn er bruidjesdagen in Cermo te Turnhout. Weet er iemand wat de bedoeling is van deze dagen? Is het zo dat het een soort opendeurdag is, en je er vrijblijvend in de winkel kan gaan 'rondkijken', of is het de bedoeling dat je dan kan g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-9-2007 15:16:01

Sandra
nieuwe collectie mia monta
Hallo bruidjes,heeft er iemand een idee wanneer het opendeurdagen zijn bij mia monta, als ik me niet vergis is dat altijd begin oktober, maar wanneer precies? al iemand een glimp opgenomen van de nieuwe collectie bij mia monta?Ik ben benieuwd en sta ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-9-2007 11:20:49

Ellen
help schoenen!!!
Ik heb mijn trouwjurk reeds gekocht.Nu zoek ik nog de gepaste schoenen. Ik heb in de bruidswinkel schoenen aan gehad, 160€!!! Dit vond ik te veel voor schoenen die je maar 1 dag kan dragen, en bovenal zaten ze niet goed. We trouwen ook enkel v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-9-2007 16:40:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info