Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
...
Volgende
Laatste
Solange
ongedragen kleed te koop, slechts 1 maand oud
Te koopOngedragen nieuw trouwkleed, aangekocht eind augustus 2007. Zeer elegante en originele combinatie ecru-champagnekleur, licht glanzende stof, hoogwaardige afwerking. Maat 40 en nog geen retouches aan uitgevoerd, dus kan nog perfect aangepast ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
23-9-2007 14:20:36
Dorothy
prachtige trouwjurk Linea Raffaelli 2007 te koop
Op 6 juli 2007 beleefde ik mijn mooiste dag in een prachtige jurk van Linea Raffaelli. Omdat het zonde is zo'n mooie jurk in de kast weg te stoppen, zou ik ze graag verkopen zodat een ander bruidje er ook in kan stralen!Mijn jurk is een Linea Raffael...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
22-9-2007 10:13:38
A.
Mijn waw-jurk gevonden.
Ik moet het toch ergens kwijt, al een week wil ik het aan iemand vertellen dat ik mijn waw-jurk gevonden heb, maar hij stond nog niet op internet. Moet zelf op het puntje van mijn tong bijten om mijn mond niet voorbij te praten met mijn aanstaande er...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
21-9-2007 17:28:59
sofie
NIEUW! trouwjurk Talyna Lyn 2007-2008
Hallo toekomstige bruidjes,Ik bied een NIEUW sober, stijlvol trouwkleed aan!Merk: Talyna Lyn, collectie 2007-2008Maat: 38Stijl: sobere jurk,bestaande uit 2 delen met korte uitlopende sleepKleur: off-whiteStaat: NIEUW!Voor foto's of vragen, mail: sofi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
21-9-2007 9:38:35
niek
Trouwjurk te koop (linea raffaelli)
Hallo toekomstige bruidjes,Ik ben getrouwd op 24 augustus 2007, het was een schitterende dag.Ik heb heel vee complimenten gekregen over m'n kleed, maar nu wil ik een ander bruidje er plezier mee doen.Het is een jurk van linea raffaelli, te vinden op ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
21-9-2007 9:30:04
inge
Solden
Hallo iedereen! Ik heb een rare vraag. Zijn er ook solden in bruidsjurken? En wanneer valt deze periode van de solden. Ik veronderstel dat dit is in de periode wanneer de nieuwe collectie binnenkomt maar heb er geen idee van wanneer dit is. Weet er i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-9-2007 20:15:32
inge
Solden
Dag iedereen,Ik heb misschien een rare vragen. Zijn er ook solden in bruidsjurken? En wanneer zijn die ongeveer? In veronderstel dat dit is wanneer de nieuwe collectie binnenkomt... Maar ik heb er geen flauw idee van wanneer dit is. Zijn er ook solde...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-9-2007 20:12:37
Bieke
Bruidsjurk Te Koop
Op 25 augustus trad ik in het huwelijksbootje met mijn bruidsjurk van het merk Marylise. Gezien je deze jurk (jammer genoeg) maar één keer kunt dragen in je leven, heb ik besloten hem te verkopen. De bruidsjurk zit in 2008 opnieuw in de col...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
20-9-2007 19:20:45
Melissa
twijfel twijfel twijfel...
HeyPaar weken terug ben ik samen met mijn mama en toekomstige schoonmama, zus en toekomste man (hopelijk geen doodzonde) mijn trouwkleed gaan kiezen. Door de ziekte van mijn schoonmama is de trouw drastisch vervroegd (12-01-08) dus waren we in feite ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
20-9-2007 15:18:34
Sofie
Bruidsjurk
Dag iedereen. Wie kiest ervoor om zijn jurk zelf te maken/te laten maken door een naaister? Wat zijn jullie redenen en bij welke naaisters kunnen jullie terecht? Ik denk eraan om mijn jurk te laten maken, maar weet niet goed waar te beginnen. Merci v...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-9-2007 13:45:41
Ellen
collectie 2008?
hoi,wij trouwen volgend jaar in augustus. Ik vraag me af wanneer nu precies de nieuwe collectie 2008 van bruidjurken in de winkels liggen? Kan iemand me hiermee helpen ajb?Alvast bedankt,Ellen
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
20-9-2007 11:13:07
Kim
Ben ik gek?
Enkele dagen geleden las ik een verhaal over iemand die een trouwjurk zomaar besteld had uit een boekje. Bij Robel dacht ik... Ze wou het kleed heel erg graag en heeft het laten bestellen. Een risico maar het stond haar fantastisch las ik...Op dat mo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
20-9-2007 10:56:25
Sally
Prachtige trouwjurk te koop - Linea Rafaelli
Hallo bruidjesMijn man en ik zijn 2 weken geleden gehuwd en het was werkelijk een sprookje!! Ik wens alle toekomstige bruiden de mooiste dag van hun dromen toe. Mocht er iemand interesse hebben ik verkoop mijn prachtige bruidsjurk van Linea Rafaelli,...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-9-2007 22:43:59
eveline
bruidsjurk
Hoi medebruidjes,Ik denk eraan om een pasbeurt vast te leggen bij cermo in turnhout.Graag zou ik van jullie, jullie ervaringen van deze winkel weten. (zowel positieve als negatieve)Weten jullie in deze omgeving nog winkels welke linea rafaelli jurken...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
19-9-2007 22:12:55
Kim
Bruidskledij Steven
Dag bruidjes!Ik heb een vraagje. Na hele goeie commentaren over Bruidskledij Steven ga ik daar mijn jurk uitkiezen. Nu is het zo dat ik er dinsdag moest passeren. Ik stopte even, de winkel was wel gesloten, maar ik vond dat het er nogal ouderwets uit...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
19-9-2007 11:25:50
Eerste
Vorige
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
CombiArt Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info