Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sara
Menukaarten
Dag allemaal, Even een vraagje in verband met de menukaarten. Hoeveel menukaarten zetten jullie? 2 à 3 per tafel of op elk bord 1? Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2012 21:02:40

Elke
Menukaarten op tafel bij buffet?
Hallo Een hele simpele vraag: Voorzien jullie menukaarten op de tafels als je het diner in buffet-vorm serveert? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 24-1-2012 19:52:54

Jill
Nu volledige toewijding aan de laatste voorbereidingen...
Hallo bruidjes, Vandaag mijn laatste examen afgelegd, dus nu kan ik mij volledig storten op de laatste voorbereidingen! Want nog maar 44 dagen, en dan is het DE DAG! Kunnen jullie misschien eens dubbelchecken of ik niets vergeten ben? - Schminkste...
Voorbereiding Reacties: 7 24-1-2012 19:11:17

Hanne
Perfecte ontspanning tussen de voorbereidingen in
Dag bruidjes, net met mijn lieftallige zusje gebeld en we hebben besloten om in april, net voor de zonnebankkuur start, een beautyarrangement te doen met z'n tweetjes. Zie er super naar uit. 5 uurtjes genieten en ons volledig in de watten laten leg...
Voorbereiding Reacties: 1 24-1-2012 18:20:33

Cindy
En dan nu: even ontspannen...
Voor alle stresskippen en hanen onder ons, als je even wilt pauzeren tussen de voorbereidingen door en je houdt wel van een streepje keltische doedelzakmuziek, check dan eens op youtube "the red hot chilli pipers". Ik heb hier net tranen met tuiten z...
Voorbereiding Reacties: 6 24-1-2012 14:16:02

Sara
dessert EN dessertenbuffet?
Wij hebben een zittend diner met de dichte familie en een paar goede vrienden en wij willen graag vooral de ' jeugd' pas uitnodigen voor het desserten buffet. maar hoe pakken we dat aan? voorzien we dan een klein dessertje om het diner af te sluiten ...
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2012 11:15:56

Heidi
Hoe het leven rap kan gaan...
een halfjaar geleden besloten mijn vriend en ik dat we nog een tijdje in ons huurappartementje zouden blijven, zeker tot na de trouw... We keken zelf eerder uit naar een "huishuisje" in dezelfde prijsklasse als het appartement, dan naar een "koophuis...
Voorbereiding Reacties: 21 24-1-2012 10:01:16

Tamara
Effe hartje luchten
Hoi bruidjes! Al dat organiseren vind ik super leuk en ik ga der soms wel helemaal in op, zoals bij het maken van onze website bijvoorbeeld. Hebben jullie dat ook voor dat sommige mensen (familie en mensen vanwie je dacht dat het goede vrienden...
Voorbereiding Reacties: 22 24-1-2012 8:58:10

virginie
Thema kiezen
Hallo ieniedereen, Ik begin stilaan mijn hoofd te breken over een thema ,hoe begin je hier aan?en hoe laat je de mensen weten aan welke tafel ze zitten voor het dinner?Alle suggesties zijn welkom ... Mvg, Virginie
Voorbereiding Reacties: 17 24-1-2012 8:09:44

Sylvia
To do lijstje.... grrr
Is er iemand die zo lief wil zijn om zijn to do lijstje met mij te delen?  Ik probeer nu al 3 dagen een lijst op te maken van alles wat ik nog moet doen en zeker niet mag vergeten, maar ik word er écht zot van!  Ik heb constant het gev...
Voorbereiding Reacties: 12 24-1-2012 0:22:38

Linde
ZOT WORD IK ERVAN!
Ok, ik word er echt zot van! Onze dagplanning is nu al zoveel keer veranderd en nu moeten we de uren doorgeven voor de uitnodigingen te laten drukken. Kunnen jullie eens nakijken of de planning realistisch is? 9.15: de suite die toekomt (deze ...
Voorbereiding Reacties: 7 23-1-2012 22:44:21

Stefanie
Een centje :)
Hey bruidjes, Weten jullie soms toffe tekstjes voor de cadeautips? Werken jullie ook met kaaartjes of komt alles op de uitnodiging? Groetjes Stefanie
Voorbereiding Reacties: 8 23-1-2012 19:40:12

Hanne
schieting
Hallo bruidjes en gommen, wij willen week voor onze trouw een schieting organiseren. Wie wordt daar eigenlijk op gevraagd? Wij doen zowiezo geen buren, want de buren van mijn ma zijn oud en kennen we allemaal niet goed. Wat doe je dan met familie? ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-1-2012 17:40:31

Shibby
Bus: prijzen?
Hoi, wij zouden nu waarschijnlijk toch opteren voor een bus om de suite de hele dag te vervoeren, omdat mijn vriend zijn familie allemaal uit het gentse komt, we trouwen voor wet en kerk rond Brugge en dan is de feestzaal in Merelbeke. We hebben al ...
Voorbereiding Reacties: 9 23-1-2012 13:24:45

ann
hoepelrok te koop!
Beste bruidjes in spé... Ik verkoop mijn hoepelrok! maat: M denk ik, kan gedragen worden van maat 40 tot 44 (ik woog 69kilo, 1m68) kleur: wit 1 hoepel, 190 cm 1x gedragen, alles netjes met de hand uitgewassen gekocht bij couture Anny te gent,...
Voorbereiding Reacties: 0 23-1-2012 13:05:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...