Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
witte & paarse smarties
Hey allemaal, Ik ben op zoek naar witte & paarse smarties voor de tafelschikking. Elk koppel krijgt een glazenpotje met daarop een glasetiket met de foto  naar de naam van de tafels. Die potjes zou ik graag opvullen met witte en paarse sma...
Voorbereiding Reacties: 9 23-1-2012 12:50:55

Jessica
bedankjes
Hey iedereen, Wij zijn nog op zoek naar bedankjes voor de vrouwelijke gasten. Voor de mannen hebben mijn verloofde en ik vedette besteld met gepersonaliseerd label(kun je dat trouwens lang houden?) Maar voor de vrouwen vind ik maar niets orgineel. I...
Voorbereiding Reacties: 11 23-1-2012 12:33:13

Joeri
Trouwkostuums gekocht
Nogmaals hey iedereen, Ja het was een productief weekend want de trouwkostuums zijn zaterdag ook gekocht. We hebben beide voor Cossmo gekozen, aangezien we allebei een kostuum dragen was het toch wel nodig om samen te gaan zodat we konden zien of he...
Voorbereiding Reacties: 10 23-1-2012 9:10:04

Joeri
Bedankjes
Hey Iedereen, We hebben wel een leuk ideetje als bedankt. We gaan theelichthouders kopen bij ikea 2euro voor 3theelichthouders, dan gaan we stickers laten maken met onze foto, namen en datum op en die gaan we dan op de theelichthouders. Voor +-130st...
Voorbereiding Reacties: 4 23-1-2012 9:06:47

Pascale
originele bedankjes
Originele bedankjes......dit is ons grootste probleem. We hebben bijna alle websites bekeken, maar vinden echt niet 'ons' ding. We willen dan ook niks traditioneel. Moest er toch nog iemand een originele ingeving hebben, wil je dit dan met ons delen?...
Voorbereiding Reacties: 15 22-1-2012 22:01:31

jamie
Monogram cake topper..
hejj bruidjss.. Weet er soms iemand van jullie waar je zo'n monogram taart topper kan kopen?? wij zouden graag iets anders doen dan het gewoonlijke mannetje en vrouwtje op de trouwtaart, We zouden graag onze letters van de naam A&J hebben in si...
Voorbereiding Reacties: 5 22-1-2012 17:16:07

sven
voorbereiding
helaba nog 199 dagen en we treden in het huwelijk joepie grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 1 22-1-2012 16:19:10

caroline
Even een update :)
Ey bruidjes! Deze week was echt wel een hele productieve week :).Onze uitnodigingen zijn gekozen, enkel de tekst moeten we nog eens bekijken en dan kunnen we ze bestellen.Woensdagavond heb ik al eens een proef voor mijn kapsel laten doen. Na 3x probe...
Voorbereiding Reacties: 9 22-1-2012 14:47:59

julie
Schema van de grote dag!
Hello, Na het raadsel van de uitnodigingen zitten we met een volgend probleem...het verloop Van de dag! Zijn er onder jullie die geen receptie geven na de kerk? Zijn er mensen die mij hun schema van de dag willen meedelen dan heb ik er misschien e...
Voorbereiding Reacties: 9 22-1-2012 11:16:41

Mieke
Vrijgezellen vriendin
Mijn beste vriendin  trouwt zo'n 8 weken voor ons. We hebben van in het begin dat 1 van de twee verloofd was afgesproken dat we elkaars vrijgezellen organiseren. En hebben er ook vaak over gesproken wat we wel of niet willen die dag. Een worksho...
Voorbereiding Reacties: 4 22-1-2012 2:06:07

Ilse
voorbeelden misboekjes
Hallo, Wie wilt er aub hun misboekje doormailen? Heb geen idee hoe ik er aan moet beginnen. Stuur me een persoonlijk bericht voor mijn emailadres. groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 21-1-2012 22:24:30

Diede
Iemand ervaring met drank-bedankjes.be?
Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met de site www.drank-bedankjes.be? Mijn vriend en ik zagen dit wel zitten als bedankje, omdat we iets meer willen geven als foto. En met dit zou het een drankje + foto erop zijn. Groetjes xxx
Voorbereiding Reacties: 6 21-1-2012 20:39:35

Ilse
Gastenlijst opgesteld
Wow! Vandaag de gastenlijst opgesteld alsook een budgetering gemaakt... 't begint nu toch stilaan tijd te worden om "der wa meer mee bezig te zijné :-) Ik heb zelf eigenlijk veel te lang alles voor mij uitgeschoven, zo van "der is nog tijd geno...
Voorbereiding Reacties: 3 21-1-2012 17:44:30

Karen
wettelijke trouw vooraf
Wij gaan waarschijnlijk ergens in april al trouwen voor de wet en dan in augustus voor de kerk.  Voor de wettelijke trouw hebben we nog niets beslist (zelfs geen datum).  We wachten nog op de notaris om ons huwelijkscontract op te stellen. ...
Voorbereiding Reacties: 11 21-1-2012 14:19:42

Karen
vervoer
Iemand een idee van wat een bus kost als vervoer? (Regio Knokke- Eeklo)
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2012 14:16:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...