Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Karen
Winkel Assepoester
Heeft er al iemand ervaring met de winkel Assepoester in Arnhem? Ik ben van plan om er volgende week eens naartoe te gaan dus alle ervaringen zijn welkom.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-9-2007 16:04:16

L
moderna fashion schepdaal
K heb net mijn eerste zoektocht achter een perfecte bruidsjurk achter de rug en k moet zeggen, k ben héél ontgoocheld. na alles positief dat k hier had gelezen van Moderna was ik er deze morgen helemaal klaar voor en nu... pffttK zal mijn v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 4-9-2007 13:31:16

Sandra
nieuwe collectie linea raffaelli
Hallo Heeft er iemand een idee wanneer er foto's van de nieuwe collectie van linea raffaelliop internet zouden staan of weet iemand een site waar al foto's te zien zijn ik ben er echt benieuwd naar,ik wacht er namelijk op om een pasbeurt vast te legg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-9-2007 13:04:48

griet
winkels met huwelijkskledij rond gent of brugge?
YesIk ben op zoek naar een trouwjurk. De enige naam die ik ken is Linea Raffaelli (en die lijn vind ik dan ook heel mooi), maar er moeten ongetwijfeld andere merken, adresjes, ... bestaan rond Gent (of Kotrijk of Brugge...)Sturen jullie alle idee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-9-2007 11:11:00

Sofie
Bruidsjurk voor 'kleinere' meisjes (1m66)
Hallo iedereen,Ik heb zo'n romantische jurk in gedachten, met mooie brede lagen, maar... mijn schoonmoeder herinnert me er constant aan dat ik door mijn grootte (1m66, ik vind dat dat nog redelijk meevalt nochtans) slechts met een paar jurken zal sta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 3-9-2007 20:47:40

Nele
Te koop: Trouwjurk Linea Raffaelli (nieuw!)
Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaelli (nieuw nog niet gedragen). Het is het model van op de site, rij 4, derde foto. Het topje en de rok zijn maat 42, maar ingenomen naar maat 38-40 met bijhorende stola. Wie geïnteresseerd is kan stee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-9-2007 18:46:55

Sandra
ervaring bij bruidshuis Pereboom Maastricht
Hoi bruidjesHeeft er iemand ervaring met de winkel BRUIDSHUIS PEREBOOM in Maastricht ivm kleedjes passen ,retouches enz...Alle ervaringen welkomAlvast bedankt voor jullie hulp GRTS Sanneke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-9-2007 16:18:57

Melissa
Goedkoop Trouwjurk -O-VL
Dag iedereen,Ik trouw op 23/08/2008 en daar we veel zelf moeten betalen ben ik op zoek naar een vrij goedkoop trouwjurk om te kopen. Kent er iemand eentje in de buurt van gent?Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-9-2007 14:21:58

Kim
trouwjurken beperkt budget
Beste medebruidjes,even om mede te delen dat in Antwerpen in de Bruidschat in de Carnotstraat een uitverkoop aan de gang is. Ik heb er mijn smaak niet gevonden maar wil de meisjes met een beperkt budget deze uitverkoop niet onthouden.Mvg,kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-9-2007 18:03:34

Greet
Trouwjurk Benjamin Roberts
Vorige week trouwden wij en het was een prachtige dag! Ik verkoop nu mijn trouwjurk van Benjamin Roberts (www.benjaminroberts.co.uk/) jurk nr. 912. Ik ben 1m68 groot en heb standaardmaat 38. Aan het kleed is niets gewijzigd (enkel in de lengte) en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-8-2007 10:57:13

Karen
Ensemble Linea Raffaelli
Hoi, wij zijn bezig met ons budget op te stellen maar hebben geen enkel idee over de prijzen van de kleren. Ik heb al enkele ensembles van Linea Raffaelli gezien die ik wel mooi vind (simpele rok en bloesje of broek en bloesje. Heeft iemand een idee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 31-8-2007 10:14:01

sofie
trouwjurk LINEA RAFFAELLI
Zelf ben ik onlangs getrouwd in een prachtig kleed van linea raffaelli.Nu wil ik iemand plezier doen met dit superkleed (maatje 40) die er net als ik als een prinses wilt uitzien op hun trouwdag.Je kan het kleed bezichtigen op http://www.linearaffael...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-8-2007 13:09:06

Karin
Stoffen Westhovens in Maasmechelen
Hallo,Voor de grote dag volgend jaar zou ik graag mijn trouwjurk op maat laten maken door mijn moeder. We zoeken nu nog een winkel die ons verder kan helpen met patronen en stoffen. Ik heb al gehoord over Stoffen Westhovens in Maasmechelen. Kan er mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-8-2007 23:32:50

Sandra
pasbeurt trouwkleed
Hoi Een vraagje?binnekort ga ik een kleedje passen nu vroeg ik me af gaan jullie ook in verschillende winkels passen vooral om de prijs te vergelijken ,is het toegesstaan dat er foto's genomen worden van je pasbeurt of niethoelang moet je wachten op ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-8-2007 13:29:54

Greet
Le Chapeau - Antwerpen
Hallo! Ik ben enkele weken geleden een bruidsjurk gaan kiezen bij Le Chapeau en na alle negatieve berichten hier was ik natuurlijk al een beetje zenuwachtig. Maar ik ben er echt goed ontvangen, de verkoopster was heel vriendelijk, ik heb rustig kunne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-8-2007 9:22:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info