Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Veronique
Gescheiden ouders
Wat is het moeilijk om voor iedereen goed te doen! Hoe pakken jullie het aan wanneer je ouders gescheiden zijn? Zoals bv aan tafel, zowel mijn ma als mijn pa staan er op om naast mij te kunnen zitten. De regel zegt dat in principe mijn vader naast mi...
Voorbereiding Reacties: 15 17-1-2012 12:12:41

Tinneke
EINDELIJK!!
Heey bruidjes in spé!! Eindelijk hebben we gisteren telefoon gekregen van het gemeentehuis dat we onze ondertrouw mochten gaan doen, en dat hebben we dan ook direct gisterenavond gedaan!! Met nog 58 dagen (nog minder dan 2 maanden!! :-)) o...
Voorbereiding Reacties: 8 17-1-2012 10:10:23

Leen
Limousine check
We zijn gegaan voor een witte strech Hummer. Ben echt content.
Voorbereiding Reacties: 3 16-1-2012 22:51:25

Kelly
bruidswagen
Ik ben op zoek naar een zwarte bruidswagen, graag een oldtimer. Bijvoorbeeld Bentley, Citroën traction Avant,... In de regio Limburg.
Voorbereiding Reacties: 0 16-1-2012 22:27:13

stephanie
Gezocht: Audi A5
Wij zijn op zoek naar iemand die een Audi A5 heeft (liefst in de kleur zwart of grijs) en die vrijdag 29 juni 2012 in de namiddag beschikbaar is om in onze suite te rijden. Het is in de omgeving Heusden-Zolder en Alken. De vergoeding is bespreekbaa...
Voorbereiding Reacties: 2 16-1-2012 21:38:53

tine
Bedankjes, per koppel?
Hallo, Met nog 4 maand te gaan, wil ik beginnen aan onze bedankjes. Maar hoeveel moet je er voorzien? Rekenen jullie eentje per koppel? Of per persoon? En hoe zeg je dan bijvoorbeeld dat het eentje per koppel is?? Vind dit echt moeilijk...  Du...
Voorbereiding Reacties: 13 16-1-2012 21:18:16

Evy
juli bruidjes wat hebben jullie al gedaan?
Hey hey bruidjes, Met dat half jaar op de teller zijn we terug in actie geschoten Wat hebben we al? - vervoer ligt vast - ceremoniemeester ligt vast - gastenlijst is volledig - kleed is gekozen (1e pas op 17 maart!) - zaal ligt vast met traiteur en ...
Voorbereiding Reacties: 7 16-1-2012 18:50:34

stephanie
Gezocht audi A6
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar mensen die een audi A6 hebben (liefst zwart of grijs) en die op 29juni 2012 in de namiddag willen meerijden voor onze suite. Is in omgeving Heusden-Zolder en Alken. Prijs is overeen te komen. Groetjes, Stephanie ...
Voorbereiding Reacties: 0 16-1-2012 16:47:58

jamie
brr nog 50 daagjes op de teller.. !
Hejj bruidjss.. Met nog 50 daagjs op de teller begint de stress nu en dan toch wel eens toe te slaan :) Momenteel elke congé dag staat er wel iets op het programma, vandaag feestzaal en ballonen bestellen vanavond make up test, morgen dj volgen...
Voorbereiding Reacties: 2 16-1-2012 9:20:11

An
checklist voor bruidjes van augustus
Hellow, Wat hebben de jullie allemaal kunnen afvinken?Wij trouwen 18 augustus en hebben al:- gemeente ligt vast- zaal ligt vast- ringen- kleed- fotograaf- getuigen zijn gevraagd- vervoer is geregeld- dagplanning is opgesteld- bedankjes gekozen (gaan ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-1-2012 22:43:43

Evy
probleem met de kerk?
Hey allemaal, ik heb een klein probleem. Ik heb al een jaar op voorhand de kerk vastgelegd te Walem (Mechelen) Nu stuurde ik laatst een mail naar het federatiesecretariaat van de kerkgemeenschap in Mechelen om te vragen of er een afspraak gemaakt k...
Voorbereiding Reacties: 20 15-1-2012 19:27:30

Jana
jippiee, mijn boeket is toegekomen en mijn juwelen! eindelijk!
Eindelijk zijn mijn juwelen toegekomen! bedankt lemony en alsook bedankt houtenroosjes voor mijn supermooi boeket en corsages!!! weer een paar vinkjes! nog 110 dagen :)
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2012 18:11:26

Els
vervoer ok!
hoi gisteren een goed dagske achter de rug! Mijn schoonzusje haar vader heeft verschillende oldtimers en we gingen eens kijken of we onze goesting hierin vonden voor de trouw! Ik had graag 4 oldtimers gehad voor de suite, maar mijn verloofde zijn moe...
Voorbereiding Reacties: 0 15-1-2012 13:10:01

Heidi
Trouwring gekozen!
   Hoera, mijn trouwring is gekozen! Ik ging langs bij Christophe Waterinckx uit Erembodegem. Hij nam echt zijn tijd en tekende samen met mij MIJN trouwring uit :) ideaal!
Voorbereiding Reacties: 3 15-1-2012 12:52:09

An
Ophalen van de bruid
Ik blijf de avond voor de trouw slapen bij mijn ouders.  Mijn verloofde komt mij daar ophalen. Hij zal vergezeld zijn van onze getuigen.  Mijn verloofde en ik, onze getuigen, mijn ouders, mijn oma's en mijn broer vertrekken dan met een busj...
Voorbereiding Reacties: 4 15-1-2012 12:34:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...