Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Eva
Cermo in turnhout
Hallo toekomstige bruidjes.Is er mss al eens iemand bij cermo in turnhout gaan passen. Zijn ze daar vriendelijk. Ik heb er in oktober een pasbeurt. Ik heb al eens gehoord dat de prijzen van linea raffaelli er wel veel hoger liggen. Is dat waar? Maken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-8-2007 15:41:54

Gwendy
huur bruidsjurk
Hallo bruidjes,IK zou eignlijk graag mijn bruidsjurk huren. Weet er iemand adresjes waar je dit kan doen (omgeving Antwerpen)?Kan er iemand ook iets vertellen over de prijs hiervan?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-8-2007 10:11:45

lien
@Vicky 29/03/2008
Vicky, je mag me altijd contacteren via mailadvo_vandeweghe@hotmail.comIk heb vandaag mijn kleed gekozen en gekocht en het is geworden wat jij graag zou hebben, vandaar... xx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-8-2007 18:47:32

Ellen
E&R Beverlo
Is er iemand al op de uitverkoop geweest bij E&R in Beverlo.Ik stuurde een mail of er nog uitverkoop was. Mijn budget is beperkt omdat we aan ons eigen huisje bouwen (max 500€), ik kreeg een heel vriendelijk mailtje terug dat er nog steeds...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2007 12:31:07

Annelies
Trouwjurk
Hoi iedereen,ons huwelijk is gepland voor 26/07/08 maar ik begin zo stilaan uit te kijken naar het passen van een trouwjurk. Kan er mij iemand zeggen wanneer de nieuwe collectie uitkomt en hoe lang op voorhand je moet beginnen uitkijken?Dikke merci!A...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2007 10:58:47

els
Fabienne Esprit (wevelgem)
Hallozijn er mensen die meer weten over Fabienne Esprit? Ze maken op maat trouwjurken en suitekledij. Naar het schijnt nog aan tamelijk lage prijs (+/-850€)Heeft er iemand ervaring met deze "winkel"?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2007 19:55:42

Kim
Rembo styling en linea raffaelli
Hallo bruidjes.Wij gaan volgend jaar in september trouwen maar ben natuurlijk al volop naar de trouwjurken aan het kijken.Ik ben helemaal zot van rembo styling en nog meer van Linea raffaelli.weet iemand de prijsklasse van deze jurken.En welke winkel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 17-8-2007 16:54:12

sofie
steven dewilde
Dag meisjes! Onlangs ben ik langs de website van Steven Dewilde gekomen en ik ben daar op een paar prachtige creaties gekomen. Heeft er iemand een idee tot welke prijs deze kleedjes kunnen gaan of heeft er iemand ervaring met de trouwkledij van deze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2007 21:32:35

Catherine
Stijvolle trouwjurk te koop
Hallo bruidjes in spé!Ik verkoop mijn prachtige trouwjurk gedragen op 30 juni 2007. De jurk is aangenaam om dragen en heel fijn afgewerkt.Merk: Linea Rafaelli, collectie 2007-2008Maat: 40Stijl: sobere, strapless jurk met romantische detailsKleur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-8-2007 16:26:20

isabelle
Trouwjurk grote maten???
Hey iedereen,Ik trouw volgend jaar in de zomer! Nu ik ben niet van de slankste en heb best wel een grote maat nodig! Nu in holland zijn er blijkbaar verschillende winkels waar er veel grote maten te verkrijgen zijn maar weten jullie waar ik in Belgi&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-8-2007 14:09:51

stefanie
Trouwjurken Benjamin Roberts
Dag allemaal!Ik trouw op 19 juli 2008 en begin stilletjes aan rond te kijken voor een trouwjurk. Ik ben helemaal weg van de bruidscollectie van Benjamin Roberts.Heeft er iemand enig idee tot welke prijscategorie deze jurken behoren?Groetjes,Stefanie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2007 11:29:52

theona
budget bruidskleding
Hoi allemaal heeft iemand ervaring met budgetbruidsbruidskleding in heinekenzand? Wilde namelijk even weten hoe de verkopers daar zijn en of er zoveel in de zaak hangt als op hun site tezien is????? alvast bedankt!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2007 9:20:23

katleen
laatste pasbeurt kleed
Dag bruidjes,ik trouw op 27 oktober, en ik heb daarstraks gebeld voor en pasbeurt voor mijn trouwkleed. ik heb dit eind vorig jaar gekocht. Op de dag dat ik het kleed ga passen, ga ik tevens mijn proefkapsel laten doen. Ik ga dit laten doen op 15 sep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-8-2007 14:48:50

Katrien
Winterbruidje
Hey allemaal, mijn vriend en ik hebben beslist om nog dit jaar in december te trouwen! Ik moet dus dringend op zoek naar een kleed! Vroeg me af of er nog mensen zijn die in de winter trouwen en enkele tips hebben over waar een gepast kleed te vinden ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-8-2007 22:32:42

carmen
Nieuwkuis trouwkleed tips
Ondertussen 16 dag getrouwd :-)) en ik zou graag mijn jurk laten reinigen, maar weet niet goed waar. Het is een prachtige jurk met een zeer delicate stof en ik mag er nie aan denken dat er iets zou misgaan met mijn kleed tijdens het reinigen. Dus ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-8-2007 21:30:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info