Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kathleen
bedankjes ouders
Wanneer geven jullie de bedankjes van de ouders en getuigen af?
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2014 23:10:49

Jolien
boekje viering gezocht
Hoi hoi, We gaan onze viering doen met de hulp van het huis van de mens. Ik ben op zoek naar boekjes van vrijzinnige vieringen. Ik wil het onze graag zelf ontwerpen maar ik weet niet goed welke indeling ik moet aanhouden. mercikes beunckensjol...
Voorbereiding Reacties: 11 8-7-2014 22:50:27

Wendy
Openingsdans
Wat vinden jullie van One Direction: You and I als openingsdans?
Openingsdans Reacties: 1 8-7-2014 22:19:01

Sofie
Feestflitser
Hey, Heeft er soms iemand al ervaring met de feestflitser? Wij denken er sterk aan om deze te huren,maar heb hier totaal geen ervaring mee Iemand? Grz Sofie
Voorbereiding Reacties: 18 8-7-2014 22:15:35

Sofie
wanneer gaan kijken voor een trouwkleedje?
Hallo, Wij gaan trouwen op 22 augustus 2015. Ik vroeg mij af vanaf wanneer je het best begint te kijken voor een kleed. Sommige zeiden dat ik best wacht tot in oktober wanneer de nieuwe collectie binnen is, maar wat denken jullie? Wij trouwen in Kor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 8-7-2014 16:04:22

Vansteenbrugge
Verslag voor MAGAZINE
Beste, Voor mijn trouwmagazine ben ik op zoek naar koppeltjes die hun ervaringen willen delen met toekomstige trouwkoppels. Zie jullie dit zitten? Stuur een mailtje naar info@trendytrouwen.be Bekijk enkele voorbeelden op ons online magazine (ed...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 8-7-2014 15:18:24

sabine
fotograaf
Hallo allemaal, Mijn broer is fotograaf, dus zoek ik een fotograaf voor de wet en de kerk, zodat mijn broer toch ook op de foto's staat...bijna bij iedereen is dit een pakket voor een ganse dag... kent er iemand die ook voor 2 of 3 uur een huwelij...
Fotografie Reacties: 13 8-7-2014 14:58:59

An
Wij zullen met 3 zijn op 20/06/2015 :)
Hey bruidjes, Onze trouwdatum lag al eventjes vast (20/06/2015), maar intussen kan ik jullie ook het heuglijke nieuws meedelen dat wij eind dit jaar ons eerste spruitje verwelkomen!!! Heb dan dus 6 maand om opnieuw in mijn trouwkleed te kunnen :) Sp...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 8-7-2014 14:39:55

Kelly
Limegroen haaracces
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb een limegroen haaraccessoire van Linea Rafaelli te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. http://www.2dehands.be/kleding-accesso...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-7-2014 14:37:18

Evy
Misboekje + muziek
Hey 1. We trouwen (héél) binnenkort in Lokeren. Van de Deken hebben we een boekje meegekregen met daarin per onderdeel enkele teksten waaruit we mogen kiezen. Maar in de inhoudsopgave staan er bijvoorbeeld onderdelen 'Openingswoord'& 'B...
Ceremonie Reacties: 4 8-7-2014 14:32:07

Evelyn
Trouwbelofte
Graag jullie eerlijke mening over m'n trouwbelofte: Liefste poekie, Toen ik je pas leerde kennen, nu al 8 jaar geleden, stond ik zoals je wel weet niet meteen te springen om je een kans te geven, maar wat ben ik nu blij dat je nooit hebt opgegeven ...
Ceremonie Reacties: 8 8-7-2014 12:06:12

Melissa
Trouwen in het buitenland
Hallo!  We waren origineel gezien van plan om te trouwen op 8 augustus 2015. Het droomhuwelijk van elk klein meisje... Romantisch, veel vrienden en familie en vooral... Duur.  Kort geleden besloten we om ons 'groot feest' voor onbepaalde t...
Voorbereiding Reacties: 15 8-7-2014 11:38:42

leen
Bedanking voor de mannen?
Hoi, Ik heb al mijn bedenkingen voor ouders en getuigen, ook voor de genodigden op het avondfeest maar wordt er meestal iets voorzien per koppel of geven jullie iets aan zowel man als vrouw? Groetjes Leen
Ideeën Reacties: 13 7-7-2014 23:46:27

Sofie
beslis !!!
hey,we hebben dan toch beslist om een fotograaf te nemen,alle ja nu zeg ik WEmaar bedoel IK... voor mijn gommetje is alles ok :-s zolang ik maar regel,maar ben er vrij zeker van dat ik niet het enige bruidje zal zijn,die bijna alles zelf m...
Voorbereiding Reacties: 7 7-7-2014 22:06:24

An-Sofie
Edelsmid regio kortrijk
Hai, We zijn op zoek naar leuke unieke (betaalbare) trouwringen in de regio kortrijk. We willen echt iets persoonlijks... Wie weet er goeie adressen ? Groetjes
Ideeën Reacties: 6 7-7-2014 21:38:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...