Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sandra
winkels Lief boetiek en linx Hasselt
Hoi Bruidjes Wij trouwen in mei volgend jaar dus, zoals velen onder ons wacht ik ( ongeduldig) tot de tijd er is voor een pasbeurt voor een jurk graag zou ik een jurk kiezen van de collectie van linea raffaelli zijn er dames die een kleed kochten bij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-8-2007 16:02:44

Ilse
trouwjurk
heeft iemand zijn trouwjurk gekocht bij Linx in Hasselt? Hoe zijn de prijzen daar van Linea Rafaelli?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-8-2007 14:06:56

vicky
bruidsjurk te koop gezocht Linea Raffaelli
Hoi bruidjes, proficiat aan iedereen... Ik huw op 29/03/2008 en zou graag van iemand een trouwjurk van Linea Raffaelli kopen. De jurk die gebruikt wordt als reclame en de eerste jurk die je ziet op de website. Halterjurk, maat 38...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-8-2007 12:17:19

Karen
begin aan alles te twijfelen
wij trouwen op 7 september 2007 dus nog een kleine maand en het is zover. Ik heb bijna alles, op een paar details na!Ik heb na lang zoeken een 3 tal maand geleden mijn prachtkleed gevonden, maar de sleep is redelijk lang en zwaar en die kan er niet a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 12-8-2007 11:34:24

Sofie
D-Couture Gent
Hey ik ben dus deze morgen naar D-Couture geweest in Gent. Ik had geen afspraak gemaakt maar werd er wel ongelooflijk vriendelijk ontvangen. Ik kreeg onmiddellijk allemaal uitleg en mocht naar de trouwjurken gaan kijken. Ik heb er zelfs al eentje k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-8-2007 17:09:44

valerie
wachten?
hey,Ik heb vanaf dat ik verloofd was gezegd dat ik zou wachten tot in november om te gaan kijken voo reen trouwjurk omdat dan de nieuwe collecties er gaan zijn, maar nu zou ik precies toch eind deze maand willen gaan. Langs de ene kant omdat ik mss t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-8-2007 17:20:12

Sofie
D-Couture in Gent
Hey,Ik zou morgen eens gaan kijken bij D-Couture in Gent nu ik heb geen afspraak gemaakt of niets. Is het dan mogelijk om trouwjurken te bekijken? GroetjesSofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-8-2007 15:21:14

Kim
Linea Raffaelli
Hey!Wij trouwen volgend jaar 28 juni en ik ben nu al eens aan het rondkijken voor een jurk. Nu zou ik graag ns langsgaan bij Moderna in Schepdaal. Wat zijn de prijzen ongeveer voor een Linea jurk? Goeie service bij Moderna?Merciekes!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 10-8-2007 12:34:14

Helga
Koonings superservice
Hallo,Morgen is het eindelijk zover, mijn grote dag.Gisteravond mocht ik mijn trouwjurk gaan afhalen bij Koonings in Nederland. Ik moest daar om 19h zijn, maar er was oneindig veel file. De winkel sloot om 20h...Ik onderweg gebeld: "Geen problee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-8-2007 10:17:59

Karen
kledij wettelijke trouw
Hallo,wij trouwen enkel voor de wet en heb nu een rokje met een cache-coeur gekocht. eerst dacht ik van daaronder een witte bloes te doen maar ben nu aan het twijfelen of ik niet beter een topje ofzo eronder doe. Wat raden jullie aan?Wat dragen julli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 9-8-2007 11:43:14

Anke
Bruidsmode Cony (Maria-Aalter)
Hallo,Kan er mij iemand zeggen welke merken er bij bruidsmode Cony verkocht worden? Ik vind dit namelijk niet terug op haar website.Alvast bedankt,Anke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-8-2007 14:02:35

Marjo
Bruidsrok en -top (Rembostyling)
Hoi bruidjes,Ik ben op 30 juni getrouwd, heb lang getwijfeld, maar ik wil mijn prachtjurk toch te koop aanbieden. Het is model "Hera", rok en top van Rembostyling (collectie 2007), maat 38. Je kan het bezichtigen op www.bruidsmode.net -&g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-8-2007 19:16:02

Dana
Hoelang opvoorhand voor trouwkleed kijken?
Hey Ik wou pas in januari gaan kijken voor mijn trouwkleed omdat ik 09/08/2008 trouw, maar als ik dat zo hoor van anderen is dat al laat? Hoelang opvoorhand zijn jullie voor je trouwkleed gaan kijken? Alvast bedanktGroetjes Dana X
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-8-2007 17:44:19

Lien
maatje meer
Hoi,ik ben op zoek naar adressen waar men leuke trouwkledij verkoopt voor een maatje meer (vanaf maat 46). Iemand ideetjes?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-8-2007 14:31:14

Isabel
trouwkleed opgehaald!!!
Hallo,deze morgen mocht ik voor de laatste keer mijn kleed gaan passen bij Mia Monta en meenemen naar huis. Er ging normaal gezien niks meer moeten aan veranderen omdat ze het bij mijn eerste pasbeurt al ingelegd hebben. Ik trok mijn kleed aan en wat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-8-2007 14:29:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info