Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

natje
drie dagen achtereen postbode geweest met bestellingen :-))
hey bruidjes met nog 121dagen op de teller begint alles stilletjes in orde te komen deze week zijn mijn uitnodigingen, mijn gastenboek en mijn tiara met de post  toegekomen. so happy hihihi. moet alleen nog werk maken voor : bedankingen, kl...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 17:56:28

Lynn
Help!
Dag lieve bruidjes, Nog exact 100 dagen op de teller! Ik dacht dat ik mezelf niet meer zou kunnen houden van vreugde, maar dat blijkt toch anders te zijn...Ik had heel graag mijn eerste pas gecombineerd met mijn proef kapsel en make-up. Zo heb je dan...
Voorbereiding Reacties: 7 11-1-2012 15:15:57

Sara
ceremoniemeester voor een controle freak?
Wij waren oorspronkelijk van plan ( en zijn dit nog steeds van plan tenzij we van gedacht veranderen) om mijn nicht de functie van ceremoniemeester op de dag zelf te geven met een opgestelde gedetaileerde planning door mij. Ik ben echt zelf een contr...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 13:21:17

sofie
planning, hoe doen jullie het allemaal?
Hallo, Ik heb eigenlijk een moeilijke vraag. Voor mij zal ze moeilijker zijn dan voor andere die al getrouwd zijn :-) Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat allemaal gaat met vervoer en planning enzo. Dus wij zouden graag in de voormiddag foto's gaan n...
Voorbereiding Reacties: 8 11-1-2012 10:44:52

Tamara
Op zoek naar een houten fietsje met bak
Hallo allemaal! Ik had graag gehad dat mijn zoontje (dan 2j en 9mnd) de trouwringen brengt. Ik had het idee om hem een houten driewielerfietsje te geven met een bakje achteraan /vooraan waar we dan de ringen op een kussen of zo kunnen ople...
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2012 10:11:39

Tinneke
zenuwen!!!!!!
Hoi bruidjes in spé! Met nog 64 dagen op de teller begint het serieus te kriebelen in mijn buikje! Ik doe s'nachts niets anders dan dromen!! Zowel slecht als goed!! Vannacht droomde ik nog dat m'n kapsel door een felle regenbui volledig naar de...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 10:10:25

mieke
prachtige opendeurdagen trouwartikelen, Huyze Miekado, Torhout
Het is bijna zover! De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten houdt opendeurdagen op 1 tot en met 5 februari!  Na  het zelf niet kunnen vinden va...
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2012 9:49:27

An
Afspraak maken om trouwringen te passen?
Hallo medebruidjes, Wij willen graag onze ringen bij Wim Meussen gaan halen.  Moet je eigenlijk een afspraak maken om trouwringen te gaan passen?   Het is toch wel een stukje rijden voor ons, niet dat we daar aankomen en dat we vriendelijk ...
Voorbereiding Reacties: 4 11-1-2012 9:46:26

pit
18 mei 2012
Hey bruidjes, Wie trouwt er nog 18 mei 2012? En wie ook Antwerpen? (dan komen we elkaar misschien nog tegen in het stadhuis die dag )Ben een beetje nieuwsgierig hoe ver jullie al staan met de voorbereidingen.Ik heb zo het gevoel de laatste dagen...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2012 8:50:08

Romina
Korting Light in a box
Hey hey Ik was net even aan het zoeken naar mooi gastenboek wat in mijn thema 'calla' past en kwam uit bij light in a box waar 50%, soms 65% korting gegeven wordt.  Heb net gastenboek + pen besteld met calla en heb de helft bespaard.  Moe...
Voorbereiding Reacties: 1 10-1-2012 23:23:12

Kelly
Trouwers in 2013
Hallo, indien er mensen zijn die graag lid willen worden, er is een facebook groep gemaakt voor de trouwers van 2013! Dit is een geheime groep, en genaamd: Trouwers in 2013 Misschien tot daar!
Voorbereiding Reacties: 14 10-1-2012 22:28:55

maika
De knoop is doorgehakt!
Dag lieve bruidjes En jaaaa hoor, ook wij gaan naar Mexico!!! Voor 16 dagen! Groetjes van een heel gelukkig bruidje
Voorbereiding Reacties: 2 10-1-2012 21:42:21

Evelyn
JOEPI toch op honeymoon
Hehe kwam ik thuis en heeft mijn schat een surprise.. We gaan toch op honeymoon... SUPERBLIJ morgen ga ik al naar reisbureau's... geboekt kan men niet meer terug! THX schat!
Voorbereiding Reacties: 1 10-1-2012 21:13:53

Nathalie
Trouw september
Hallo allemaal! Het is toch niet gemakkelijk e, een zaal kiezen :-) Normaal gezien gingen we deze week een zaal vastleggen maar alles nog eens goed besproken en bekeken en het zou ver over ons budget gaan eigenlijk. Het was echt wel een mooie zaal ...
Voorbereiding Reacties: 1 10-1-2012 18:12:43

kim
Hartje luchten - iemand advies ?
Hoi bruidjes/bruidegommekes :) Er moet me even iets van het hart! Toen wij besloten hadden om te trouwen, was het onderwerp: de getuiges! Bij mij was dit vrij simpel : mijn oudste nicht! Bij men vriend was dit moeilijker : hij heeft niet veel famili...
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2012 17:08:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...