Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jana
wat met je huisdier??
beste bruidjes en gommen, heb eens een vraagje, ik weet totaal niet wat te doen met onze hond! ik durf hem ook zo lang niet echt alleen te laten! En bij de buren lukt ook niet want we wonen hier nog niet zo lang en hebben geen contact gemaakt! Dus m...
Voorbereiding Reacties: 17 8-1-2012 18:50:15

Sarah
Joepie! Weer heel wat om af te vinken!
Dag lieve medetrouwers, Ik wou dit even met jullie delen want ben eindelijk nog eens gerust in de voorbereidingen van de trouw!! Enkele weken geleden een kleine stress aanval gehad en dan zijn we er nog eens volledig ingevolgen. Ondertussen zijn: &n...
Voorbereiding Reacties: 2 8-1-2012 10:53:50

francis en joeri
kado
hallo, ik heb even een vraagje. we zijn bezig met het kopen van kado's voor: Onze ouders. Onze bruidsdames en Jongen Onze ceremoniemeester maar nu is me vraag moet je je oma ook een kado geven? en alle tips zijn welkom gr francis
Voorbereiding Reacties: 2 7-1-2012 20:55:49

Lauren
Ja lap!
Ik heb net te horen gekregen dat er één of ander groot tuinevenement doorgaat op de markt (waar de kerk waar we trouwen staat), op 15 september. Het hele marktplein zal omgetoverd zijn tot tuin (op zich wel leuk) maar daar gaan dus waarschi...
Voorbereiding Reacties: 8 7-1-2012 18:18:53

Vicky
enveloppendoos
Beste Bruidjes en gommetjes Zoals de titel al inhoudt, ben ik op zoek naar een mooie enveloppendoos (liefst niet te duur) met wit en grijs. Kan iemand mij hiermee verderhelpen? Ik had al iets gevonden op www.bijzondere-bedankjes.nl, maar ben nog n...
Voorbereiding Reacties: 7 7-1-2012 14:06:15

Claire
Gastenboek - hoe dik?
Hallo dames en heren Ik ben bezig met het opmaken van ons gastenboek. Ik heb een aantal vragen waarop de gasten een antwoord moeten verzinnen (bij ons in de familie zijn ze niet zo sterk in het verzinnen van een leuke tekst), en ga daar een hardcove...
Voorbereiding Reacties: 4 6-1-2012 21:08:10

An
Hotelovernachting: hoe te regelen?
Dag Bruidjes- en gommetjes. Met nog maar 132 dagen op de teller duiken er steeds meer praktische "problemen" op.  Er zijn veel familieleden die van ver komen (mijn Lief is van de kust en we trouwen in de Kempen) en zouden willen overnachten. E...
Voorbereiding Reacties: 5 6-1-2012 14:37:26

francis en joeri
yes nog maar 6 maanden
hallo, iedreen de beste wensen nog toe gewenst yes nog maar 6 maanden dat is onze dag er. heb nog niks van me juruk gehoord, heb deze begin oktober besteld, maar goed we zitten nog maar in januari. maar wat gaat het snel de tijd lijkt om tevliegen...
Voorbereiding Reacties: 3 6-1-2012 14:12:49

Caroline
Vraagje planning
Hallo iedereen, ik zit een beetje te piekeren over mijn planning. Voor onszelf en de suite hebben we kamers geboekt in een B&B vlak aan onze feestzaal. We kunnen daar echter pas om 15h inchecken en we zijn van plan om onze receptie te houden om...
Voorbereiding Reacties: 2 6-1-2012 14:05:17

Stephanie
Probleempje!
Hallo iedereen. Ik zit een beetje in de knoop met de dagindeling. We trouwen om 11.30 in het gemeentehuis. En om 13.30 voor de kerk. Daar tussen hebben we nog wel een kleine receptie voor zien. Het avondfeest zouden we graag om 19u laten beginn...
Voorbereiding Reacties: 4 6-1-2012 10:31:15

Stephen
Verloop van dag
We trouwen voor de kerk om 11u rond 12u30 zouden we kunnen vertrekken naar de zaal waar we dan rond 13u toekomen om daar de receptie te doen met de familie, de andere gasten die aan de kerk aanwezig waren zouden dan pas om 16u30 op de receptie + avon...
Voorbereiding Reacties: 5 6-1-2012 9:35:29

Laurence
Bedankjes - sleutelhangers
  Hey Heeft iemand van jullie als bedankje al sleutelhangers besteld met winkelwagen muntje aan of flesopener of 2 in 1? Ik ben momenteel wat offertes aan het opvragen, maar dit blijkt allemaal wel nogal kostelijk te zijn. Eurogift is momenteel...
Voorbereiding Reacties: 3 5-1-2012 21:15:34

Sara
TO-DOlijstje wordt korter...
Aangezien ik leerkracht ben en nu dus kerstvakantie heb, kon ik weer wat verder werken aan onze trouwvoorbereidingen. Net voor de kerstdagen had ik nog contact met onze pastoor, afspraak op 22 januari. Ons misboekje is bijna klaar. We zijn enkel nog ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-1-2012 16:49:38

Jili
Malediven
Hoi mede-bruidjes, Wij zouden graag in mei op huwelijksreis gaan naar de Malediven. Hebben jullie misschien enige ervaring of tips voor hotels daar en waar hebben jullie deze reis geboekt? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Jili
Voorbereiding Reacties: 5 5-1-2012 16:37:38

Heidi
Verdriet en vreugde...
   Liggen zo dicht bij elkaar ! Het jaar eindigde voor ons in mineur, mijn grootvader van mama's kant overleed onverwacht op 25 december... Het is raar om "de feestdagen" door te brengen, wanneer je met verlies geconfronteerd word. Ik ...
Voorbereiding Reacties: 6 5-1-2012 15:22:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...