Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Emmy
Onze grote dag
Hallo allemaal, Na anderhalf jaar was het gisteren eindelijk onze grote dag! We hebben er super van genoten , van bij het opstaan tot het slapen gaan! De weergoden waren ons gunstig gezind! Ik wil hier nog enkele mensen extra bedanken en zeker aanr...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 5-7-2014 19:23:52

Sabrina
Decoratie trouwauto
Wij zullen onze eigen auto gebruiken voor het vervoer op ons huwelijk. Nu wil ik de auto uiteraard een beetje versieren, weten jullie goede websites om bvb antenne roosjes, tulle, .. te bestellen??
Voorbereiding Reacties: 2 5-7-2014 16:59:52

Annekatrien
fotos van onze dag!
Hey,Het heeft even geduurd met onze huwelijksreis enzo maar we hebben eindelijk onze foto's. Op deze link vind je een paar uitgekozen foto's van de 430 fotos die we hebben gekregen van onze fotograaf.https://www.facebook.com/anne...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 5-7-2014 15:10:19

Sarah
Speech
Zou iemand zijn/haar speech met me willen delen aub? Zo heb ik een voorbeeld om er zelf aan te beginnen. We hebben nog wel even tijd maar het geeft toch een gerust gevoel als ik hier en daar al iets van onze lijst kan schrappen. sarah.withofs@live.b...
Voorbereiding Reacties: 0 5-7-2014 14:32:13

Evelyne
Hoeveel tijd uitrekken voor de foto's?
Hallo, Wij zouden ons kerkelijk huwelijk om 13u30 doen. Ik verwacht dat dit een uurtje zal duren en we tegen ten laatste 15u richting fotolocatie kunnen vertrekken, zodat we daar op 15u30 zijn. Zouden we voldoende hebben met 1uurtje om foto's te la...
Fotografie Reacties: 15 5-7-2014 12:39:10

Jessica
muziek slideshow
Wij hadden van onze fotograaf de opdracht gekregen om een liedje te kiezen voor de slideshow die hij gaat maken en gaat tonen op het avondfeest met foto's van de dag zelf al . Maar het mag niet zomaar een liedje zijn het moet een liedje zijn waar ied...
Openingsdans Reacties: 5 5-7-2014 10:18:07

Sofie
Bruidskindjes
Hey Ik heb 2 bruidskindjes(meisjes) Onze 2jongens lopen voor mijn man en schoonmoeder Nu was mijn vraag,is het de gewoonte dat wij de kleertjes van de bruidsmeisjes betalen? Onze jongens hun kostuumpje bètatalent wij uiteraard. Maar wat met de ...
Ceremonie Reacties: 10 5-7-2014 9:14:58

Eva
5 juli-bruidjes (en bruidegommen) geniet!!!!
Jepla! Eindelijk is onze dag aangebroken!!! Veel succes medetrouwers en probeer optimaal te geniet van jullie dagje!
Ideeën Reacties: 3 5-7-2014 6:36:56

Els
Haarsieraadps
Hallo, Weet iemand waar je haarsieraden of speldjes kunt kopen om je kapsel wat op te smukken? Ik zie dat je veel online kunt kopen, maar zou dit toch liever eerst eens in het echt zien. Liefst regio Kortrijk...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-7-2014 22:34:26

Sofie
27/6/15
Was zo eens aan het rond neuzen,naar jullie trouw datum en 27/6/15 Is wel zeer populair! Heeft de datum bij iemand een speciale betekenis? Bij ons niet hoor,het kwam gewoon goed uit voor de zaal enzo :-D Ook belangrijk e haha
Voorbereiding Reacties: 14 4-7-2014 22:17:50

Shana
ouders bedanken
Hallo allemaal!Wij trouwen op 14 augustus 2014. Ik zoek nog een leuk NEDERLANDSTALIG liedje om onze ouders te bedanken?Veel tips zijn meer als welkom! ;-)Alvast bedankt!  
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 4-7-2014 21:40:46

Mieke
Bruidswinkels
Ik ben vorige week zaterdag geweest naar het Bruidsparadijs in Merksem geweest heel goed ontvangen geweest...morgen ga ik naar Maria Aalter bij Cony en volgende week zaterdag bij Bruidshuis Ellen in NL Oostburg tegen Sluis ik zou graag ook naar Elen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-7-2014 21:15:46

Sofie
Trouw Aalst 27/6/15
Het bruidjes/gommetjes Zijn hier nog mensen die op 27/6/15 trouwen in de stad Aalst? Altijd leuk om weten e ;-)
Ceremonie Reacties: 1 4-7-2014 19:33:31

Sarah
Trouwjurk JPC collection
Dag iedereen, heeft iemand ervaring met bruidswinkel JPC Collection?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-7-2014 18:44:39

Katrien
Openingsdans
Wij zijn nog steeds op zoek naar een openingsdans die we beiden goedkeuren.Mijn toekomstige wilt deze: https://www.youtube.com/watch?v=92WDVUGMluoIk ben wel fan van het ritme maar niet van het liedje zelf en ook niet echt van Roxette. Maar ik ben kwa...
Openingsdans Reacties: 8 4-7-2014 17:52:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...