Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kja
reisbureau's regio Antwerpen die op budget werken?
Hallo! Zaal check, pastoor check, gemeente check, openingsdans check, menu check We zijn nu aan het uitkijken voor een huwelijksreis en hebben nogal veel criteria voor niet zoveel budget (lees veel budget voor onze portomonnee, maar niet als je de ...
Huwelijksreis Reacties: 9 4-7-2014 16:35:54

Karen
Tekst gastenboek
Dag iedereen Bij ons is het volgende week zaterdag zo ver. Ik ben volop bezig met de laatste voorbereidingen en ik heb wat tips nodig in verband met het gastenboek. Wij hebben een gewoon gastenboek om in te schrijven en ik zou graag op de eerste pag...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2014 11:15:09

Aletta
Liedje bruidstaart
Over 7 dagen is het al zover! Spannend! Maar nu vroeg onze DJ ons op welk liedje wij willen dat de bruidstaart wordt binnengebracht... Geen idee! Iemand een leuke suggestie?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-7-2014 10:52:59

stephanie
Offerande?
Hoi,Na lang zoeken op internet blijft het me onduidelijk wat de offerande juist is?Ik denk dat dit het klaar zetten is van wijn en hosties? of heeft dit ook te maken met het rond gaan voor geld?En is het nodig voor hier een liedje te voorz...
Voorbereiding Reacties: 2 4-7-2014 10:41:42

stephanie
Te koop;Diamantjes transparant en witte roze blaadjes
Onze dag zit erop en heb nog 20 potjes diamantjes 1.2 cm 210ml en 13 zakjes roze blaadjes 100/ stuks per zakje. Iemand interesse? Ik weet dat de voorbereiding al veel centen kost, daarmee als ik hier iemand mee kan helpen voor een prijsje, dan met p...
Ideeën Reacties: 4 4-7-2014 9:23:40

Mieke
4 juli 2014
Aaaah vandaag is het zover! Voor alle medebruidjes vandaag: we hebben het weer alvast mee! Veel succes/plezier vandaag! Ik vind het alvast spannend ;-)
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 4-7-2014 8:23:33

kelly
afzeggingen
ik begin zo stilaan de moed weer te verliezen, in totaal nu al 18 afzeggingen, nu staat de teller nog maar op 76 gasten en ik verwacht helaas nog enkele die gaan afbellen ! straks hebben we nog een half lege zaal :( ik zit nu al 10 weken te sukkelen...
Voorbereiding Reacties: 7 4-7-2014 8:01:04

Elke
HERINNERING !!!! TE KOOP: STOLA POIRIER EN NIEUWE BRUIDSSCHOENEN RAINBOW CLUB MAAT 40
Onlangs had ik op 31/5 mijn splinternieuwe bruidsschoenen te koop gezet hier op het forum. Merk is Rainbow Club model Florrie maat 40. Ikzelf heb mij nieuwe gesloten bruidsschoenen gekocht model Penny van Rainbow Club. Ik heb ze in de bruidswinkel 17...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-7-2014 16:40:12

kathleen
openingsdans
Welke openingsdans nemen jullie en op welke liedjes dansen jullie met de ouders? Wij hadden dit voorlopig ellie goulding - how long will i love you Jonny Logan - hold me now ( mijn vriend met zijn moeder en ik met mijn opa) Nick cave & the ...
Voorbereiding Reacties: 12 3-7-2014 15:17:18

Melissa
HELP! laatste zin van vergevingsmoment
Hey Gisteren zijn we bij de pastoor geweest om in ondertrouw te gaan en om onze viering te bespreken. Ons vergevingsmoment eindigt met priester: Heer, ontferm u over ons. Allen: Heer ontferm u over ons. Nu moest hier van de priester nog een zin acht...
Religie Reacties: 2 3-7-2014 12:34:22

Anneleen
Taakje bruidskindjes,
Hey iedereen, Ik heb 3 bruidskindjes en omdat ik wil dat ze zich ook speciaal voelen die dag en niet gewoon mooi in een rijtje moeten lopen heb ik voor elk van hen een taakje. 1 mag bloemetjes gooien in de kerk. 1 mag de ringen aanbrengen. Maar ...
Ceremonie Reacties: 7 3-7-2014 10:42:52

Jody
zaal voor dansfeest
Hallo, Ik ben op zoek naar een industriële zaal, schuur, evenementenhal,... iets waar er geen catering is voor ons trouwfeest.In de buurt van Diest, Aarschot, Laakdal, Tessenderlo, Geel, Westerlo of richting Hasselt.Het maakt niet uit wat h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-7-2014 1:50:20

Cindy
suite
Misschien een raar vraagje maar hoe loopt men in de suite dan bedoel ik wil loopt naast wie?
Ceremonie Reacties: 3 2-7-2014 23:31:49

Gaëlle
Dilemma receptie
Hi bruidjes! Ik zit met een dilemma en vraag me af hoe jullie dit doen. Ik twijfel over onderstaande opties voor de receptie: Optie A - receptie van 16u30 tem 18u30: Zowel de receptiegasten als avondgasten worden voor dezelfde receptie uitgenodigd. ...
Voorbereiding Reacties: 9 2-7-2014 23:05:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...