Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Wedding March
Wij gaan waarschijnlijk  kiezen voor de  traditionele Wedding March bij het binnenkomen van de kerk. Wordt dat nog veel gekozen of zijn wij ouderwets ? Ik geraak er echt niet uit :-)
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 2-7-2014 22:50:51

peggy
op zoek naar een feestzaal
Hallo, Wij zijn van Denderleeuw en trouwen volgend jaar (2015) in juni. We zijn op zoek naar een aangename, gezellige feestzaal, goede service en ook belangrijk dat het prijs kwaliteit in orde is.  Kan iemand me een zaal, die aan deze eisen vold...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 2-7-2014 22:50:15

Jessie
Dillema vrijgezellenfeest
Beste bruidjes,Er is een dillema met het organiseren van mijn vrijgezellenfeest. Mijn zus organiseert dit vooral. Het gaat zaterdag door, zaterdag voetballen de Belgen terug! Nu wilden ze eerst gezellig gaan eten wat ik graag doe. Maa...
Voorbereiding Reacties: 8 2-7-2014 22:33:20

Silke
DJ gezocht!
Hoi! Heeft iemand ervaring met DJ Infinity of DJ Yargo? Andere tips zijn ook meer dan welkom. :) Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 2-7-2014 21:58:47

Lies
Nog iemand goeie tips?
Dit artikel was al heel helpvol: http://www.alles-voor-jouw-trouw.com/news/40-De-beste-ideeen-om-jouw-trouwfeest-uniek-te-maken.html Maar misschien hebben jullie nog wat leuke tips?
Ceremonie Reacties: 2 2-7-2014 21:30:43

Emeliek
Trouwfeest 5 juli+ Rode Duivels?
Dag bruidjesWij trouwen nu zaterdag... en dan is er natuurlijk dé match. Wij zijn zelf geen echt voetballiefhebbers, maar kregen al de vraag van enkele gasten of er iets zal worden voorzien... Normaal gezien is er een receptie na de c...
Voorbereiding Reacties: 25 2-7-2014 20:54:13

Kim
turquoise turquoise turquoise :-)
Hoi bruidjes, Iemand nog leuke tips om thema turquoise uit te werken? Heb al wat gerief gekocht bij de hobbywinkels om te knutselen maar iets kant en klaar is natuurlijk ook zeker welkom :-) Iemand ervaring met dit thema? Groetjes! Kim...
Voorbereiding Reacties: 9 2-7-2014 16:44:48

Ivan
Huwelijksreis: tips lange vlucht
Hallo, Wij vertrekken binnenkort op huwelijksreis naar Zanzibar. Tips om een lange vlucht te 'overleven' en tips over Zanzibar zijn steeds welkom. Groetjes, Ivan & Sofie
Huwelijksreis Reacties: 7 2-7-2014 11:51:54

tineke
Trouwdecoratie te koop
Ons feest zit erop en wij verkopen ons gerief die we gebruikt hebben om te decoreren.  - 2 hartjes om kaarsen op te zetten- enveloppendoos- tafelnummertjes - hartjesballonen- 2 strooimandjes met rozenblaadjes- ringkussentjehttp://www.kapaza...
Voorbereiding Reacties: 0 1-7-2014 21:42:25

Karolien
schoenen kopen voor trouwkleed
hallo dames, Is het ok om mijn trouwschoenen te kopen voordat ik een kleed gekozen heb? Of toch beter nog effe wachten? dankjewel
Kledij - Accessoires Reacties: 3 1-7-2014 20:57:33

Sofie
eindelijk datum geregeld
 hey bruidjes,zoals de titel al aangeeft, mijn grote dag is gepland op 27/06/2015 om 12:00u trouwen we op het gemeentehuis te Aalst,om dan om 13:00u aan de kerk te arriveren :-D we zijn er juist nog niet uit of we een fotogra...
Ceremonie Reacties: 6 1-7-2014 20:25:35

Charlotte
Stressmomentje!
Net ontdekt dat mijn houdertjes ons tafelthema niet houden :sIk kocht 15 houten houdertjes en die kregen allemaal een laagje zilververf om in ons thema te blijven. Na afdrukken van onze A4-collage blijkt dus dat ofwel onze c...
Voorbereiding Reacties: 5 1-7-2014 19:23:55

Wim
Live muziek
Beste,Afgelopen weekend hebben we onze prachtige huwelijksviering gehad dankzij de live muziek van de zussen Kris en Leen De Munck. Indien u op zoek bent naar prachtige en pakkende live muziek, dan kan ik u deze 2 zussen zeker aanbevelen. ...
Muziek - Live Reacties: 1 1-7-2014 18:30:15

majona
tafeldecoratie Denotter Zedelgem
Hallo medebruidjes!Heeft er iemand een idee tussen welke tafeldecoratie je bij Salons Denotter kan kiezen? Zijn er bijvoorbeeld grote kandelaars ter beschikking of dienen we die zelf te huren?  We trouwen er pas over 332 dagen, maar ik zou nu t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-7-2014 18:12:21

Jacky
Accordeonist gezocht voor de streek van ieper
Voor een koppel ben ik op zoek naar een accordeonist voor 11 juli 2014, ik ben er wat laat mee, maar ik weet het nog maar sinds gisteren dat ze een accordeonist zoeken. hoeft geen proff te zijn maar moet wel kunnen spelen op de trekzak :) ik denk dat...
Muziek - Live Reacties: 7 1-7-2014 17:48:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...